پول در آوردن در کسب و کارهای کوچک

9
درس
26
فایل
58
دقیقه
77000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
رشد حداکثری کسب و کارهای کوچک
0:45 - 2.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تعریف کسب و کار کوچک
1:27 - 4.7 مگابایت

شروع بازاریابی کسب و کارهای کوچک

play_arrow
چالش‌های بازاریابی کسب و کارهای کوچک
2:13 - 7.6 مگابایت
play_arrow
هدف‌گذاری
2:43 - 9.6 مگابایت
play_arrow
پذیرش طرز فکر رشد
2:45 - 9.5 مگابایت

چیدمان مبانی بازاریابی کسب و کار

play_arrow
توسعه رویکرد بازاریابی
2:40 - 7.3 مگابایت
play_arrow
شناخت مشتری
3:02 - 10.7 مگابایت
play_arrow
دسته‌بندی مخاطبان
2:30 - 9.2 مگابایت
play_arrow
ارزش پیشنهادی
2:38 - 8.9 مگابایت

اصول بازاریابی کسب و کارهای کوچک

play_arrow
قیف فروش
2:38 - 7.4 مگابایت
play_arrow
سفر مشتری
2:14 - 7.8 مگابایت
play_arrow
ارزش برند
3:00 - 10.2 مگابایت
play_arrow
بازاریابی بر محور قیف فروش
3:29 - 12.3 مگابایت

کانال‌های بازاریابی در کسب و کارهای کوچک

play_arrow
انتخاب کانال‌های بازاریابی
3:54 - 12.9 مگابایت
play_arrow
طراحی کمپین‌ها
3:07 - 10.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

فرصت‌ها تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک

play_arrow
شبکه‌های اجتماعی
2:58 - 10.1 مگابایت
play_arrow
بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)
:58 - 6.7 مگابایت
play_arrow
طراحی برنامه تامین محتوا
2:47 - 9.6 مگابایت
play_arrow
بازاریابی محتوای موفق
2:36 - 9.0 مگابایت
play_arrow
تبلیغات پولی
1:57 - 6.8 مگابایت
play_arrow
پیام‌رسانی آفلاین
2:43 - 9.6 مگابایت

استخدام در کسب و کارهای کوچک

play_arrow
چه موقع استخدام کنیم
2:07 - 7.3 مگابایت
play_arrow
چه کسی را استخدام کنیم
1:51 - 6.1 مگابایت

بررسی نتایج در بازاریابی کسب و کارهای کوچک

play_arrow
جمع‌آوری اطلاعات
1:48 - 6.2 مگابایت
play_arrow
بازخوردها
2:58 - 10.3 مگابایت

جمع‌بندی

play_arrow
عمل به نقشه بازاریابی
0:47 - 2.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

کسب و کارهای کوچک متفاوت هستند؛ راز مشترک موفقیت کسب و کارهای کوچک، داشتن یک برنامه‌ی بازاریابی مستحکم است. در این دوره، برد بیتسول صرف‌نظر از اندازه‌ی تیم و میزان بودجه‌تان، تمام چیزهایی که برای بازاریابی کارآمد محصولات و خدمات‌تان نیاز دارید را به شما یاد می‌دهد. برد توضیح می‌دهد که چگونه بازار هدف‌تان را مشخص کنید، برای برندتان، پیامی مشخص کنید و بهترین کانال‌های بازاریابی را شناسایی کنید. او شرح می‌دهد که چگونه گزینه‌های تبلیغاتی خودتان را مشخص کنید؛ چگونه یک کمپین اجتماعی اولیه بسازید و چگونه نتایج را ارزیابی کنید. همچنین به شما می‌گوید که آیا بازاریابی بلد هستید یا باید یک فرد حرفه‌ای در این زمینه را استخدام کنید.

اساتید دوره

برد بیتسول

برد بیتسول یک رهبر بازاریابی شناخته‌شده در سطح جهانی است. برد تیم‌هایی حرفه‌ای در LinkedIn و LegalZoom و Lynda.com و TMZ را رهبری کرده است. او یک کارآفرین، مشاور استارت‌آپ و یک متخصص بازاریابی شناخته‌شده است. دوره‌های آموزشی بازاریابی او، از محبوب‌ترین دوره‌های آنلاین هستند.
برد بیش از 15 سال است که در زمینه بازاریابی رشد، توسعه کسب و کار و تبلیغات کار می‌کند. او پس از اینکه در سن 15 سالگی اولین کسب و کار موفقش را راه انداخت، در مجله Entrepreneur معرفی شد. برد با انجام مشاوره‌ی رشد با برندهای کوچک و بزرگی همچون Warby Parker و Staples و BioLite و Dickies و Urban Outfitters، مهارت‌های خود را تقویت کرد. او همچنین با چندین استارت‌آپ کار کرده است و به آن‌ها مشاوره‌ی استراتژیک و بازاریابی می‌دهد.
با اینکه او در کنفرانس‌هایی در سراسر دنیا از جمله CES و SXSW سخنرانی می‌کند، همچنان در حال یادگیری جدیدترین ابزارها و تکنولوژی‌های بازاریابی است.
در حال حاضر، برد مدیر ارشد آموزش MadeCraft است و می‌توانید در توئیتر @bradbatesole یا وب‌سایت bradbatesole.com او را دنبال کنید.

person
mail