پول در آوردن در کسب و کارهای کوچک

  • چهار شنبه 8 فروردين 1403
  • 82
  • 0
  • 5.0
توضیحات دوره

کسب و کارهای کوچک متفاوت هستند؛ راز مشترک موفقیت کسب و کارهای کوچک، داشتن یک برنامه‌ی بازاریابی مستحکم است. در این دوره، برد بیتسول صرف‌نظر از اندازه‌ی تیم و میزان بودجه‌تان، تمام چیزهایی که برای بازاریابی کارآمد محصولات و خدمات‌تان نیاز دارید را به شما یاد می‌دهد. برد توضیح می‌دهد که چگونه بازار هدف‌تان را مشخص کنید، برای برندتان، پیامی مشخص کنید و بهترین کانال‌های بازاریابی را شناسایی کنید. او شرح می‌دهد که چگونه گزینه‌های تبلیغاتی خودتان را مشخص کنید؛ چگونه یک کمپین اجتماعی اولیه بسازید و چگونه نتایج را ارزیابی کنید. همچنین به شما می‌گوید که آیا بازاریابی بلد هستید یا باید یک فرد حرفه‌ای در این زمینه را استخدام کنید.

درس های دوره
  • رشد حداکثری کسب و کارهای کوچک

  • تعریف کسب و کار کوچک

  • چالش‌های بازاریابی کسب و کارهای کوچک

  • هدف‌گذاری

  • پذیرش طرز فکر رشد

  • توسعه رویکرد بازاریابی

  • شناخت مشتری

  • دسته‌بندی مخاطبان

  • ارزش پیشنهادی

  • قیف فروش

  • سفر مشتری

  • ارزش برند

  • بازاریابی بر محور قیف فروش

  • انتخاب کانال‌های بازاریابی

  • طراحی کمپین‌ها

  • شبکه‌های اجتماعی

  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)

  • طراحی برنامه تامین محتوا

  • بازاریابی محتوای موفق

  • تبلیغات پولی

  • پیام‌رسانی آفلاین

  • چه موقع استخدام کنیم

  • چه کسی را استخدام کنیم

  • جمع‌آوری اطلاعات

  • بازخوردها

  • عمل به نقشه بازاریابی

دیدگاه کاربران (0)
99٬000تومان
  • 26ویدیو
  • 0فایل
  • 63دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس برد بیتسول
  • تعداد درس‌ها 9 درس
  • زمان دوره 63 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی