خدمات مشتریان موفق

خدمات مشتری چیست؟ چگونه خدمات مشتریان بی نظیری را در سازمان خود ارایه دهیم؟

با به کار بستن اصولی که این ویدان به شما ارایه می کند، شما می توانید در سازمان تان، نوع مهمتری از خدمات مشتری که به خدمات حضوری معروف است را بهبود ببخشید. این ویدان چگونگی ارائه خدمات بی نظیر را به نمایندگان خدمات مشتری می آموزد و سبب می شود شما بتوانید روابطی مثبت، پربار و دراز مدت را با مشتریان تان ایجاد کنید.

5
درس
14
فایل

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
- 7.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
خدمات مشتری محرکِ وفاداری مشتری
- 8.0 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

اساسنامه خدمات مشتری

play_arrow
قدرت تاثیر اولیه
- 13.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
شناخت مشتری
- 12.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
اجرای فرایند خدمات مشتری
- 10.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
انواع مشتریایی که بهشون خدمات می دین رو شناسایی کنین.
- 10.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

خدمات بیشتر

play_arrow
از تماس فردی استفاده کنین
- 11.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ساکت باشین و گوش کنین
- 10.1 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
فروش در خدمات
- 15.0 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

نکات ظریف

play_arrow
اصول
- 10.0 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
درخواست بازخورد
- 10.0 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
چه وقت به مشتری ها نه بگیم
- 9.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
چطور پیگیری کنیم
- 9.1 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

نتیجه گیری

play_arrow
نتیجه گیری
- 5.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

مدرس دوره

نوآه فلکینگ

نوآه فلکینگ مولف، سخنران و رئیس شرکت مشاوره فلمینگ است.

نوآه که در شرکت هایی با درآمد سالانه 2 میلیون تا 5 میلیارد دلار کار کرده، به مشتریان نشان می دهد که چگونه با یافتن راه های موثر، تغییرات پایدار و مثبتی را در هر شرکتی به وجود آورند.

او همچنین مشغول به مشاوره و آماده سازی کارآفرینان، مدیران و افرادی که مایلند کسب و کارشان به طور چشمگیری رونق یابد، است و به آنها نشان می دهد که چگونه با دارایی های پنهانی که از قبل در اختیار داشته اند سرمایه گذاری کنند. علاوه بر این، نوآه مولف پرفروش ترین کتاب های آمازون در حوزه فروش، بازاریابی و خدمات مشتری ست: کتاب "ماندگار: وفاداری پایدار مشتریان را پرورش دهید تا کسب و کارتان همواره رشد کند" و "حلقه وفاداری مشتری: دانشی که دلیل همه ی تجربیات عالی و تاثیرات پایدار است". از تالیفات اوست.

این ویدان را به کارآفرینان، مدیران و مسئولان خدمات مشتریان توصیه می نماییم.

سایر دوره های شما