در مذاکره فروش متخصص شوید
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
چرا کنار آمدن جواب نمی دهد (و به جای آن چه باید کرد؟)
مفروضات غلط درباره به توافق رسیدن
چگونه یک مذاکره را با هدفی شرافتمندانه آغاز کنیم؟
چرا عدم قطعیت متحد شماست؟
سه نوع مذاکره
چه وقت مذاکره کنیم و چه وقت این کار را انجام ندهیم؟
پنج دلیلی که یک معامله را بر هم می زند
اصول اولیه مذاکره هوشمندانه
چگونه می توان تفاوت بین یک خریدار و مذاکره کننده را مشخص کرد؟
چگونه می توان روشهای مورد استفاده توسط مذاکره را به کار برد؟
چه وقت از رئیس تان مایه بگذارید و چه وقت از آن ها بخواهید که با رئیسشان صحبت کنید؟
چگونه خشمتان را بروز دهید بدون این که فروشگاه را به هم بریزید؟
وقتی خریدار شما می تواند از ابزار اینترنت استفاده کند، چه باید بکنید؟
چگونه می توان از طریق ایمیل مذاکره کرد؟
چه موقع برای مذاکره کردن دیگر دیر است؟
مذاکراتی که به بن بست می رسد
چگونه می توان از تله مذاکره مجدد رهایی یافت؟
وقتی از دست دادن چیزی می تواند ارزش آفرین باشد
وقتی مذاکره می کنید شهرت و اعتبار خود را در نظر داشته باشید
اعتقاد به شان و جایگاه کسب و کارتان
نتیجه گیری
نتیجه گیری
سالیان زیادی است که مردم روش های مذاکره را به یکدیگر آموزش می دهند اما در سال های اخیر سه تفاوت اصلی ایجاد شده است:
اول اینکه به لطف اینترنت خریداران اطلاعات بیشتری پیدا کرده اند. دوم اینکه به خاطر برنامه های مستند تلویزیونی همه ی مردم با ماظره و مذاکره آشنا شده اند و سوم اینکه امروزه همگی ما می توانیم در حین مذاکره واکنش های مغز طرف مقابل خود را شناسایی کنیم.
این ویدان توسط الیزابت مک لود نویسنده و مشاور ارشد فروش که با شرکت هایی مانند گوگل، جی ادونچرز، Hootsuite همکاری می کند، آموزش داده می شود. او به شما کمک و راهنمایی می کند تا بتوانید مذاکره کننده ی بهتری باشید و همچنین یاد می گیرید که چرا مبحث فروش نیازمند مهارت های کاملا متفاوتی است و می فهمید که چرا سازش با طرف معامله راهکار مناسبی نیست و یاد خواهید گرفت که معامله های موفقی داشته باشید.
بهترین قیمتی که میتوانید ارائه کنید چطور است؟ خیلی گران است؟ رقیبتان همین محصول را خیلی ارزانتر میدهد؟ بیشتر فروشندگان و مالکان کسبوکار هر روز جملاتی این چنین میشنوند. این موضوع بدان معنا است که یادگیری مذاکره کارآمد بسیار اهمیت دارد. در این دوره به معرفی اصولی پرداخته میشود که به شما در بهبود مهارتهای مذاکرهتان کمک کرده و در نهایت سود بیشتری برایتان به ارمغان خواهد آورد.
در دوره در مذاکره فروش متخصص شوید می آموزید: چرا کنار آمدن جواب نمی دهد و به جای آن چه باید کرد؟، اصول اولیه ی مذاکره ی هوشمندانه چیست؟، مذاکراتی که به بن بست می رسند کدامند؟، چگونه یک مذاکر را با هدفی شرافتمندانه آغاز کنیم؟، سه نوع مذاکره، پنج دلیلی که میتواندیک معامله را بر هم بزند، چه موقع برای مذاکره کردن دیگر دیر است! ، مذاکره از طریق ایمیل
اساتید دوره

الیزابت مکلئود
الیزابت مکلئود معاون خدمات مشتریان در McLeod & More, Inc است.
الیزابت پروژههای مشتریانی مانند گوگل، جی ادونچرز، Hootsuite را مدیریت میکند. او موارد اجرایی و بازاریابی McLeod & More را نیز رهبری میکند. الیزابت، پیش از ملحق شدن به McLeod & More، در لندن و بوستون، در زمینهی تبلیغات فعالیت میکرد. او یک مدرک کارشناسی از دانشگاه بوستون و مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی سازمانی و صنعتی دارد.
دوره های پیشنهادی

چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی


بازاریاب ثروتمند - راز 500 میلیون دلاری تی هارو آکر


اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا







چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟

چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟




