در مذاکره فروش متخصص شوید با تدریس لیزا ارل مک لود (مدت زمان : 78 دقیقه)

خلاصه دوره

لیزا ارل مک لئود، نویسنده ی کتاب های پرفروش و مربی فروش، به شرکت هایی مثل گوگل و هوفمان لا روش کمک کرده تا سازمان های فروش پر شور و هدمندی را به وجود آورند. در این دوره، متخصصان فروش می آموزند که چگونه با پرده برداشتن از هدف والایشان و با در نظر گرفتن بهترین منافع سازمان و مشتری هایشان مذاکره کنند.

لیزا ارل مک­لئود، نویسنده ی کتاب های پرفروش و مربی فروش، به شرکت هایی مثل گوگل و هوفمان لا روش کمک کرده تا سازمان­های فروش پر شور و هدمندی را به وجود آورند.­ در این دوره، متخصصان فروش می آموزند که چگونه با پرده­ برداشتن از هدف والای­­شان و با در نظر گرفتن بهترین منافع سازمان و مشتری هایشان مذاکره کنند. لیزا این حقیقت تعجب آور را روشن می­سازد که چرا در نظر گرفتن حد وسط درست از آب در نمی­آید؛ در عوض، توضیح می­دهد چگونه سوال­هایی بپرسید که اطلاعاتی در مورد خریدار در اختیارتان قرار دهد- و به شما کمک می­کند تا در مورد زمانی که می­توانید و زمانی که نمی­توانید مذاکره کنید، تصمیم بگیرید. وی همچنین تله­های رایج مذاکره و شیوه­هایی که نه تنها باعث می­شود قرارداد همین امروز بسته شود بلکه روابط بلند مدتی هم برای فردا به وجود می­آورد را مشخص می­سازد.  

مباحث عبارتند از:

  • مذاکره با هدف والا؛
  • سه نوع مذاکره­ی فروش؛
  • چرا قراردادها به هم می­­خورند؛
  • مشخص و خنثی ساختن تله­های مذاکره؛
  • دنبال رئیس­شان گشتن؛
  • مذاکره از طریق ایمیل؛
  • پرهیز از مذاکره برای فروش؛

مقدمه

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

۱. چرا کنار آمدن جواب نمی دهد (و به جای آن چه باید کرد؟)

سه نوع مذاکره

  • 00:58
  • Text reading

اصول اولیه مذاکره هوشمندانه

۳. مذاکراتی که به بن بست می رسد

نتیجه گیری

نتیجه گیری

  • 00:58
  • Text reading
ثبت تیکت پشتیبانی