ایده یابی و سنجش ایده

در این جلسه می‌آموزید که چگونه فرصت‌های ناب و ایده‌های پول‌ساز را پیدا کنید. یاد می‌گیرید چگونه ایده‌ها را بیازمایید و ببینید ایده‌تان چقدر ارزشمند است تا تصمیم بگیرید روی چه ایده‌ای زمان بگذارید و کدام را رها کنید....

1
درس
31
فایل
189
دقیقه
690000 تومان

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
2:13 - 6.09 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ایده چقدر مهم است؟
2:10 - 6.84 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

ایده یابی

play_arrow
ایده یابی | علاقه
7:55 - 24.8 مگابایت
play_arrow
ایده یابی | دانش و مهارت
8:01 - 24.9 مگابایت
play_arrow
ایده یابی | توجه به مشکلات
5:52 - 18.1 مگابایت
play_arrow
جمع آوری ایده ها
4:25 - 14.1 مگابایت
play_arrow
نگرانی های مخاطب هدف
4:36 - 14.2 مگابایت
play_arrow
آرزوهای مخاطب هدف
4"30 - 14.1 مگابایت
play_arrow
موانع مخاطب هدف
6:14 - 19.14 مگابایت
play_arrow
پاسخ دقیق تر به سوالات
6:03 - 18.8 مگابایت
play_arrow
خودشناسی برای انتخاب ایده
11:58 - 37.4 مگابایت
play_arrow
انتخاب بهترین ایده
8:17 - 26.1 مگابایت
play_arrow
تست واقعیت کسب و کار
2:28 - 5.62 مگابایت
play_arrow
اگر ایده مان رقیب داشت چه کنیم؟
3:12 - 12.1 مگابایت
play_arrow
پتانسیل پولسازی
1:56 - 6.20 مگابایت
play_arrow
روند بازار
7:40 - 18.2 مگابایت
play_arrow
بررسی جستجو ها
13:55 - 44.4 مگابایت
play_arrow
ماتریس تصمیم گیری
16:56 - 32.7 مگابایت
play_arrow
نتیجه گیری
5:22 - 16.8 مگابایت

سنجش ایده

play_arrow
چرا شکست می خوریم؟
6:03 - 18.6 مگابایت
play_arrow
سوالات کلیدی درباره ایده انتخابی
3:14 - 9.21 مگابایت
play_arrow
تحلیل رقابتی
3:37 - 10.7 مگابایت
play_arrow
یک گناه کشنده در توسعه محصول
9:39 - 29.7 مگابایت
play_arrow
چهار گام برای فرایند کارآفرینی موفق
9:14 - 28.7 مگابایت
play_arrow
یک تجربه واقعی
14:24 - 45.3 مگابایت
play_arrow
مراحل استارتاپ
2:55 - 8:74 مگابایت
play_arrow
مراحل توسعه محصول
14:23 - 44.9 مگابایت

منابع تکمیلی

play_arrow
توضیحات پیرامون منابع تکمیلی
1:48 - 5:59 مگابایت
picture_as_pdf
جزوه
picture_as_pdf
منابع تکمیلی
picture_as_pdf
خلاصه دوره ایده یابی و سنجش ایده
- 0.3 مگابایت

قدم بعدی

play_arrow
آنچه در جلسه بعدی خواهید آموخت
3:19 - 10.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

اساتید دوره

محمد مهدی ربانی

او هشت سال پیش وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان بود، با سه تن از دوستانش یک پارکینگ در خیابان استاد مطهری اجاره می کنند و با سرمایه صفر مجله پنجره خلاقیت را تاسیس می کنند. او هم اکنون مدیرمسئول مجله است. این مجله هم اکنون یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه کارآفرینی در کشور است. این مجله یکی از اهدافی بوده که مدرس این دوره با استفاده از همین استراتژی ها در جوانی به آن دست یافته است. دکتر ربانی همچنین مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران هستند. حتما با کتاب اثر مرکب دارن هاردی آشنا هستید که اولین بار انتشارات ثروتمندان خودساخته آن را به مردم ایران معرفی کرد. محمد مهدی ربانی با اینکه علاقه زیادی به تدریس دارد و مدرس دانشگاه است، عقیده دارد که امروزه به افرادی نیز نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار، تجارت کنند تا دانش کاربردی را بتوانند به دیگران آموزش دهند. به همین دلیل او از 18 سالگی به کار ویزیتوری کتاب و دارو در داروخانه ها مشغول شد و هم اینک موسس داروسازی دیموند، یکی از نوآورترین داروسازی های کشور است. شرکت تینو که در زمینه اختصاصی استارتاپ ها مشغول به کار است، یکی دیگر از فعالیت های اجرایی اوست. به اندام دکتر کرمانی، سالم باش و ... استارتاپ هایی هستند که دکتر ربانی مستقیما در به وجودآمدن شان نقش داشته است. دکتر ربانی قبل از 30 سالگی، ده ها برنامه زنده تلویزیونی داشته و خدمت گذار عموم مردم ایران بوده است. ده ها مقاله و کتاب به صورت مکتوب به مخاطب خود ارایه داده است و ماموریت خود را کمک به دیگران برای رسین به اهداف خود می داند. او به صورت مستقیم در دانشگاه های داخلی و خارجی از جمله زوریخ و مادرید درس خوانده است و هم اکنون استاد ارشد آکادمی صادرات آلمان واقع در اشتوتگارت وابسته به دانشگاه اشتاین بایس است. او نماینده انحصاری موسسه آموزش عال سوئیس SSHE در ایران است. دکتر ربانی سالها بدون واسطه از اساتیدی مانند جک کنفیلد، برایان تریسی، جان دمارتینی، مک دنالد و ... تعلیم دیده است و جایزه های متعددی از آن ها دریافت نموده است.

person
mail