نام‌گذاری موفق و اصول برند سازی کسب‌وکار آنلاین

می‌آموزید چگونه برای کسب‌وکارتان نام انتخاب کنید. برند سازی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی با کسب‌وکارهای سنتی چه تفاوتی دارد؟ نحوه پیدا کردن و خرید برترین نام‌ها. روش ثبت برند. اصول برند سازی آنلاین.

5
درس
15
فایل
69
دقیقه
350000 تومان

مقدمه

play_arrow
آنچه در این دوره می آموزید
3:24 - 14.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

استراتژی های نام گذاری

play_arrow
گام های نام گذاری
6:07 - 27.4 مگابایت
play_arrow
استراتژی های نام گذاری | توضیح دهنده کار
5:08 - 22.6 مگابایت
play_arrow
استراتژی های نام گذاری | ایجاد کلمات جدید
1:51 - 7.89 مگابایت
play_arrow
استراتژی های نام گذاری | استعاره
2:51 - 12.7 مگابایت
play_arrow
استراتژی های نام گذاری | حروف مخفف
1:14 - 5.47 مگابایت
play_arrow
استراتژی های نام گذاری | به نام مؤسس
2:42 - 12.1 مگابایت
play_arrow
استراتژی های نام گذاری | کلمه واقعی
6:28 - 28 مگابایت

نکات کاربردی

play_arrow
بهترین راه برای نام گذاری
6:13 - 25 مگابایت
play_arrow
تمایز در برندسازی
9:44 - 42.4 مگابایت
play_arrow
تفاوت برندسازی در کسب و کار آنلاین و سنتی
4:46 - 21.5 مگابایت

روش های برندسازی دیجیتال

play_arrow
دیجیتال برندینگ
9:57 - 44.5 مگابایت
play_arrow
نکات مهم برندسازی
6:20 - 27.9 مگابایت

منابع تکمیلی

picture_as_pdf
اسلایدهای دوره

قدم بعدی

play_arrow
آنچه در جلسه بعدی خواهید آموخت
2:44 - 10.3 مگابایت

اساتید دوره

محمد مهدی ربانی

او هشت سال پیش وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان بود، با سه تن از دوستانش یک پارکینگ در خیابان استاد مطهری اجاره می کنند و با سرمایه صفر مجله پنجره خلاقیت را تاسیس می کنند. او هم اکنون مدیرمسئول مجله است. این مجله هم اکنون یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه کارآفرینی در کشور است. این مجله یکی از اهدافی بوده که مدرس این دوره با استفاده از همین استراتژی ها در جوانی به آن دست یافته است. دکتر ربانی همچنین مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران هستند. حتما با کتاب اثر مرکب دارن هاردی آشنا هستید که اولین بار انتشارات ثروتمندان خودساخته آن را به مردم ایران معرفی کرد. محمد مهدی ربانی با اینکه علاقه زیادی به تدریس دارد و مدرس دانشگاه است، عقیده دارد که امروزه به افرادی نیز نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار، تجارت کنند تا دانش کاربردی را بتوانند به دیگران آموزش دهند. به همین دلیل او از 18 سالگی به کار ویزیتوری کتاب و دارو در داروخانه ها مشغول شد و هم اینک موسس داروسازی دیموند، یکی از نوآورترین داروسازی های کشور است. شرکت تینو که در زمینه اختصاصی استارتاپ ها مشغول به کار است، یکی دیگر از فعالیت های اجرایی اوست. به اندام دکتر کرمانی، سالم باش و ... استارتاپ هایی هستند که دکتر ربانی مستقیما در به وجودآمدن شان نقش داشته است. دکتر ربانی قبل از 30 سالگی، ده ها برنامه زنده تلویزیونی داشته و خدمت گذار عموم مردم ایران بوده است. ده ها مقاله و کتاب به صورت مکتوب به مخاطب خود ارایه داده است و ماموریت خود را کمک به دیگران برای رسین به اهداف خود می داند. او به صورت مستقیم در دانشگاه های داخلی و خارجی از جمله زوریخ و مادرید درس خوانده است و هم اکنون استاد ارشد آکادمی صادرات آلمان واقع در اشتوتگارت وابسته به دانشگاه اشتاین بایس است. او نماینده انحصاری موسسه آموزش عال سوئیس SSHE در ایران است. دکتر ربانی سالها بدون واسطه از اساتیدی مانند جک کنفیلد، برایان تریسی، جان دمارتینی، مک دنالد و ... تعلیم دیده است و جایزه های متعددی از آن ها دریافت نموده است.

person
mail