نام‌گذاری موفق و اصول برند سازی کسب‌وکار آنلاین

  • يکشنبه 5 فروردين 1403
  • 171
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

برند سازی فرایند معنا بخشیدن به یک کسب‌وکار، محصول و یا خدمات خاص و شکل دادن یک برند در ذهن مصرف‌کنندگان است. به بیان ساده‌تر، چه جایگاهی در ذهن مخاطب، درباره کسب‌وکار من، محصول و خدمات من، ساخته‌شده است؟، برند جایگاه، تفکر و نظری است که مخاطب درباره کسب‌وکار ما در قلب و ذهنش دارد.

گام اول برند سازی، انتخاب نام خوب است. انتخاب نام بر روی کل فرایند برند سازی اثر می‌گذارد. اکثر متخصصان برند سازی معتقدند که انتخاب نام مناسب، بزرگ‌ترین دارایی یک برند محسوب می‌شود. مهم‌ترین عنصر در طراحی هویت برند در ذهن مشتری، نام برند است. نام برند تداعی ذهنی قدرتمندی درزمینهٔ فعالیت شرکت یا محصول به‌صورت مختصر و مفید ارائه می‌دهد.

حال به اهمیت انتخاب نام برند مناسب، پی بردیم، قدم‌های اولیه برای انتخاب نام برند چیست؟، انواع استراتژی‌های نام‌گذاری چه هستند؟، بهترین راه نام‌گذاری چیست؟، اصول برند سازی آنلاین چیست؟، تفاوت برند سازی در کسب‌وکار آنلاین و سنتی چیست؟، دیجیتال برندینگ چیست؟، به همه این سؤالات در دوره نام‌گذاری موفق و اصول برند سازی کسب‌وکار آنلاین، توسط آقای محمدمهدی ربانی به‌صورت خلاصه و کاربردی پاسخ‌داده‌شده است.

برند سازی، سبب تمایز تولیدات یک کشور، یا سازمان با محصولات مشابه آن در بازار می‌شود. هر برندی سعی دارد، ذهنیت مثبتی را در مشتری به وجود آورده و او را ترغیب به خرید آن محصول کند. برندینگ تنها به انتخاب نام زیبا و یا یک لوگو شاخص محدود نمی‌شود. بلکه نشانه اعتبار، اصالت و کیفیت محصولات تحت نام یک برند است.

انتخاب نام برند می‌تواند ساده باشد، اما ساخت برند، نیازمند زمان، تلاش و مداومت است. نگهداری نام برند از ایجاد نام برند به‌مراتب دارای اهمیت بیشتری است.

همه‌چیز در داستان برند خوابیده است. شما چه داستانی برای تعریف کردن دارید؟، رمز و راز داشتن برند موفق، داستان خوب پشت برند است.

داستان برند، روایتی یکپارچه و پیوسته از تمام آن چیزی است که برای برند رخ‌داده و باعث انتقال احساسات ما و برانگیخته شدن احساسات مخاطبان می‌شود. تمام اتفاقات، رخدادها، تلخی‌ها، شیرینی‌ها، دستاوردها و حقایقی که پشت کسب‌وکار ماست، بخشی از داستان برند را تشکیل می‌دهد.

درس های دوره
  • آنچه در این دوره می آموزید

  • گام های نام گذاری

  • استراتژی های نام گذاری | توضیح دهنده کار

  • استراتژی های نام گذاری | ایجاد کلمات جدید

  • استراتژی های نام گذاری | استعاره

  • استراتژی های نام گذاری | حروف مخفف

  • استراتژی های نام گذاری | به نام مؤسس

  • استراتژی های نام گذاری | کلمه واقعی

  • بهترین راه برای نام گذاری

  • تمایز در برندسازی

  • تفاوت برندسازی در کسب و کار آنلاین و سنتی

  • دیجیتال برندینگ

  • نکات مهم برندسازی

  • اسلایدهای دوره

  • در انتخاب اسم برند به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • معانی اسامی برندهای معروف

  • مراحل گام به گام ثبت شرکت

  • ثبت برند تجاری

  • همه چیز درباره طراحی لوگو

  • آنچه در جلسه بعدی خواهید آموخت

دیدگاه کاربران (0)
1٬200٬000تومان
  • 14ویدیو
  • 6فایل
  • 69دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس محمد مهدی ربانی
  • تعداد درس‌ها 6 درس
  • تعداد فایل آموزشی 6 فایل
  • زمان دوره 69 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی