اصول تبلیغات در فضای آنلاین و تبلیغ نویسی متقاعدکننده
آنچه در این دوره میآموزید
مقدمه
اصول تبلیغ نویسی
انواع تبلیغات دیجیتال
اصول موفقیت در تبلیغات آنلاین
با آژانسهای تبلیغات دیجیتال چگونه باید کار کنیم؟
تدوین برنامه اجرایی
پلتفرمهای تبلیغات دیجیتال
تبلیغات در رسانههای اجتماعی | اینستاگرام
تبلیغات در رسانههای اجتماعی | لینکدین
بازاریابی محتوا
اصول تبلیغ نویسی موفق
فرآیند جذب و مدیریت توجه
ویدئو مارکتینگ
منابع تکمیلی
اسلایدهای دوره
قدم بعدی
آنچه در جلسه بعدی میآموزید
آیا تبلیغات آنلاین انجام بدهیم یا نه؟ چگونه تبلیغات آنلاین انجام دهیم؟ با آژانسهای تبلیغاتی همکاری کنیم یا خودمان تبلیغات انجام بدهیم؟ خودمان تولید محتوا کنیم یا تولید محتوا را به گروه دیگر بسپاریم؟ تیم تبلیغاتی داشته باشیم یا برونسپاری کنیم؟ و... سؤالات زیادی در رابطه با تبلیغات آنلاین مطرح است که ممکن است ذهن شمارا نیز درگیر کرده باشد. تبلیغات آنلاین ممکن است به خاطر انجام برخی تقلبها، برخی آمارها و ارقام نادرست، بدنام شده باشد، اما این موضوع از اهمیت و ضرورت و منافع تبلیغات آنلاین نمیکاهد.
در سالهای اخیر تبلیغات آنلاین رواج زیادی پیداکرده است. رشد تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی از سرعت بیشتری برخوردار بوده است، به عبارتی مسیری که، تبلیغات تلویزیون در طول 13 سال طی کرده است، در اینترنت باگذشت تنها 4 سال سپریشده است. همچنین تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی اثرات و نتایج بیشتر و بهتری دارد.
تبلیغات آنلاین امروزه اینگونه معنی میشود: "هرگونه پیام بازاریابی که با کمک اینترنت به کاربران نشان داده شود را تبلیغات آنلاین میگویند". تبلیغات آنلاین بهسرعت در تمام زمینههای اینترنتی که کاربران در آن فعالیت دارند، گسترش پیدا کرد. تبلیغات آنلاین در وبسایتها، موتورهای جستجو، رسانههای اجتماعی، گوشیهای همراه و حتی در ایمیل وجود دارند و کمپانیها از این راهها برای جذب مخاطبان خود استفاده میکنند.
چرا تبلیغات آنلاین بسیار مهم است؟ چون قابلسنجش و ردیابی است. با بودجه کم قابلاجراست و برای هر دسته مخاطبان میتوان یک کمپین مجزا تعریف کرد. میتوانیم با مشتری تعامل داشته باشیم، بلافاصله بفروشیم و فروش خود را اتوماتیک کنیم.
در دوره اصول تبلیغات در فضای آنلاین و تبلیغ نویسی، محمدمهدی ربانی بهتمامی سؤالات شما در زمینه تبلیغات آنلاین پاسخ میدهد. او درباره نکات اجرایی تبلیغات آنلاین آموزش میدهد. یاد میگیرید اصول موفقیت در تبلیغات آنلاین چگونه است؟ با آژانسهای تبلیغات دیجیتال چگونه باید کارکنید؟ تبلیغات در رسانههای اجتماعی اینستاگرام و لینکدین چگونه باید باشد؟ محمدمهدی ربانی در این دوره اصول تبلیغ نویسی موفق، محتوا نویسی، نوشتن محتوای جذاب و ویدئومارکتینگ را نیز آموزش میدهد.
مشاهده دوره اصول تبلیغات مؤثر و تبلیغ نویسی به شما کمک میکند، استاد تبلیغات شوید، یاد میگیرید کجا تبلیغ کنید، به چه کسانی تبلیغ دهید، با چه پیامی، عنوانی و محتوایی تبلیغ کنید. با انجام تبلیغات آنلاین درست و اصولی میتوانید پیغام خود را به بیشترین مخاطبان خود برسانید. برندها میتوانند از تبلیغات آنلاین برای شناخت هرچه بیشتر مخاطبین خود استفاده کنند و با مشاهده رفتار آنها و بازخوردهایی که از طریق گزارشها دریافت میکنند، تصمیمات بهینهتری برای بودجه، رساندن پیام و تعامل با مخاطبان خود بگیرند. همچنین با انجام تبلیغات اصولی آنلاین میتوانید بهرهوری و سود بیشتری در مقایسه با هزینهای که برای معرفی محصول به مشتری و مخاطبین خود میکنید، داشته باشید.
بازاریابی دیجیتال، شریان اصلی بسیاری از کسبوکارهاست که با استفاده از تبلیغات تداوم پیدا میکند.
اساتید دوره

محمد مهدی ربانی
او هشت سال پیش وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان بود، با سه تن از دوستانش یک پارکینگ در خیابان استاد مطهری اجاره می کنند و با سرمایه صفر مجله پنجره خلاقیت را تاسیس می کنند. او هم اکنون مدیرمسئول مجله است. این مجله هم اکنون یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه کارآفرینی در کشور است. این مجله یکی از اهدافی بوده که مدرس این دوره با استفاده از همین استراتژی ها در جوانی به آن دست یافته است. دکتر ربانی همچنین مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران هستند. حتما با کتاب اثر مرکب دارن هاردی آشنا هستید که اولین بار انتشارات ثروتمندان خودساخته آن را به مردم ایران معرفی کرد. محمد مهدی ربانی با اینکه علاقه زیادی به تدریس دارد و مدرس دانشگاه است، عقیده دارد که امروزه به افرادی نیز نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار، تجارت کنند تا دانش کاربردی را بتوانند به دیگران آموزش دهند. به همین دلیل او از 18 سالگی به کار ویزیتوری کتاب و دارو در داروخانه ها مشغول شد و هم اینک موسس داروسازی دیموند، یکی از نوآورترین داروسازی های کشور است. شرکت تینو که در زمینه اختصاصی استارتاپ ها مشغول به کار است، یکی دیگر از فعالیت های اجرایی اوست. به اندام دکتر کرمانی، سالم باش و ... استارتاپ هایی هستند که دکتر ربانی مستقیما در به وجودآمدن شان نقش داشته است. دکتر ربانی قبل از 30 سالگی، ده ها برنامه زنده تلویزیونی داشته و خدمت گذار عموم مردم ایران بوده است. ده ها مقاله و کتاب به صورت مکتوب به مخاطب خود ارایه داده است و ماموریت خود را کمک به دیگران برای رسین به اهداف خود می داند. او به صورت مستقیم در دانشگاه های داخلی و خارجی از جمله زوریخ و مادرید درس خوانده است و هم اکنون استاد ارشد آکادمی صادرات آلمان واقع در اشتوتگارت وابسته به دانشگاه اشتاین بایس است. او نماینده انحصاری موسسه آموزش عال سوئیس SSHE در ایران است. دکتر ربانی سالها بدون واسطه از اساتیدی مانند جک کنفیلد، برایان تریسی، جان دمارتینی، مک دونالد و ... تعلیم دیده است و جایزه های متعددی از آن ها دریافت نموده است.