
پول درآوردن در شرایط بحرانی
در حال حاضر دنیا شرایط بیسابقهای را تجربه میکند. علاوه بر بحران سلامت جهانی، شاهد یک سردرگمی اقتصادی هم هستیم و این برای ما چالش بسیار بزرگی است. باید همزمان با مدیریت نگرانی شخصی، به این فکر باشیم که پیامهای خود را درست آماده کنیم و استراتژیهای بازاریابی خود را بر اساس شرایط تغییر بدهیم.
برد بیتسول، با سابقه 15 سال مشاوره برندهای پیشرو درزمینهٔ استراتژیهای بازاریابی، در دوره پول درآوردن در شرایط بحرانی به شما یاد میدهد که در شرایط بحرانی با چه واقعیتهایی مواجه میشوید. چگونه مشتری جدید جذب کنید. پایه و اساس بازاریابی در شرایط بحرانی چگونه است. استراتژیهای بازاریابی در شرایط بحرانی چگونه است و چگونه در شرایط بحرانی، به جلو حرکت کنید.
شما در آینده غیرقابلپیشبینی باید بر اساس اطلاعات ناقص در تجارت و بازار تصمیمگیری کنید. باید بتوانید تصمیمتان را بهسرعت تغییر بدهید و خیلی از پروژهها را در حین کار تعطیل کنید و راهکارهای نوین ابداع کنید. علاوه بر این احتمالاً مجبورید با مسائل سخت اخلاقی درگیر باشید. در این دوره یاد میگیرید چگونه اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورید.
