پول درآوردن در شرایط بحرانی

  • دوشنبه 6 فروردين 1403
  • 99
  • 11
  • 0.0
توضیحات دوره

وقتی دنیا با یک بحران جدی مثل بلایای طبیعی یا شیوع یک بیماری همه‌گیر مواجه می‌شود، بازاریاب‌ها و برندها در تصمیم‌گیری با چالش روبرو می‌شوند و این پاسخ شما حتی در پایان بحران توسط مصرف‌کنندگان قضاوت می‌شود. برندهایی که با حساسیت و صداقت پاسخ دهند، مورد تشویق واقع می‌شوند و آن‌هایی که بی‌توجهی کنند و از شرایط سوءاستفاده کنند، در لیست سیاه قرار می‌گیرند.

در حال حاضر دنیا شرایط بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند. علاوه بر بحران سلامت جهانی، شاهد یک سردرگمی اقتصادی هم هستیم و این برای ما چالش بسیار بزرگی است. باید هم‌زمان با مدیریت نگرانی شخصی، به این فکر باشیم که پیام‌های خود را درست آماده کنیم و استراتژی‌های بازاریابی خود را بر اساس شرایط تغییر بدهیم.

برد بیتسول، با سابقه 15 سال مشاوره برندهای پیشرو درزمینهٔ استراتژی‌های بازاریابی، در دوره پول درآوردن در شرایط بحرانی به شما یاد می‌دهد که در شرایط بحرانی با چه واقعیت‌هایی مواجه می‌شوید. چگونه مشتری جدید جذب کنید. پایه و اساس بازاریابی در شرایط بحرانی چگونه است. استراتژی‌های بازاریابی در شرایط بحرانی چگونه است و چگونه در شرایط بحرانی، به جلو حرکت کنید.

شما در آینده غیرقابل‌پیش‌بینی باید بر اساس اطلاعات ناقص در تجارت و بازار تصمیم‌گیری کنید. باید بتوانید تصمیمتان را به‌سرعت تغییر بدهید و خیلی از پروژه‌ها را در حین کار تعطیل کنید و راهکارهای نوین ابداع کنید. علاوه بر این احتمالاً مجبورید با مسائل سخت اخلاقی درگیر باشید. در این دوره یاد می‌گیرید چگونه اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورید.

در بحران‌های جهانی، بازارها با چالش‌های مختلف روبرو هستند و یکی از آن‌ها، تغییر طرز تفکر مصرف‌کننده‌هاست. نحوه دسته‌بندی مصرف‌کننده‌هایی که برای فروش در نظر گرفته بودید، دیگر مناسب و دقیق نیستند. وقتی اخبار بدی پخش می‌شود که بر روی سلامتی و دارایی اثرگذار است، به‌طورقطع روی تصمیم خریدار اثر می‌گذارد. حال در این شرایط باید چه‌کار کرد؟ چگونه مشتری جدید جذب می‌کنید؟ چگونه در این شرایط بازاریابی انجام می‌دهید؟ در دوره پول درآوردن در شرایط بحرانی، برد بیستول چگونگی جذب مشتری جدید که ارتباط مستقیم با فروش و کسب درآمد دارد را به شما آموزش می‌دهد. جای نگرانی نیست.

در بین نیاز مصرف‌کننده و محصولات جدید معمولاً حفره‌ای وجود دارد. اگر مصرف‌کننده و مراجعه‌کننده نیازهایی داشته باشد که نتوانید آن‌ها را برطرف کنید، به معنی وجود حفره یا شکاف است. اگر شما این حفره را پر نکنید، رقیب شما این کار را خواهد کرد. در این دوره می‌آموزید چگونه شکاف نیازهای مشتری خود را پیدا کنید و از فرصت‌های بازار به‌خوبی استفاده کنید.

این روزها به‌عنوان یک دوران بی‌سابقه در دنیا یاد می‌شود. نگرانی‌های بهداشتی، نگرانی‌های اقتصادی و قوانین دولت‌ها باعث شده است که شرکت‌ها تعطیل و تعداد زیادی از مردم بیکار شوند. در حال حاضر شرکت‌هایی که مدام با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنند و راه صحیحی را پیش‌گرفته‌اند مطمئناً دچار مشکل نخواهند شد. به همین دلیل شما باید در خصوص روش‌های کسب‌وکار و تجارت خود تجدیدنظر کنید.

تجربه شرایط بحرانی، تجربه خوبی نیست. اما هدف این دوره این است که به تصمیم‌گیری‌های اساسی شما در عرصه تجارت در شرایط بحرانی کمک کند. برای مقابله با اتفاقات غیرمنتظره تا جایی که می‌شود، باید اطلاعات خود را افزایش دهید، باید آموزش ببینید، باید تکنیک‌های رهبری و مقابله با بحران را یاد بگیرید. اگر بر روی آموزش خود سرمایه‌گذاری نکنید، شاید مجبور شوید صدها برابر هزینه آموزش، در شرایط پیچیده و دشوار هزینه کنید.

درس های دوره
  • پاسخ به چالش‌های بازاریابی

  • اثر ارابه موسیقی

  • نیاز به اطلاعات

  • به اشتراک گذاری اطلاعات مهم

  • تغییر طرز فکر و اهداف

  • بازاریابی مصرف کننده جدید

  • روندهای دلبستگی

  • بهینه‌سازی شکاف نیازها

  • ادامه یا توقف

  • آیا فرصت‌طلب هستید؟

  • کاهش هزینه‌ها

  • اعتماد مهم‌ترین چیز است

  • آرام باشید

  • اولویت‌بندی سریع

  • ایجاد یک تیم استراتژی

  • نتیجه گیری

دیدگاه کاربران (8)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    درپناه حضرت زهراباشید.

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    تشکر

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    مثل همیشه عالی...متشکرم از ویدان

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    درود بر شما که در این شرایط خاص با روشنگری راه درست را به کسب و کارها نشان میدهید

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    ممنون از شما . موفق باشید.

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    سپاسگزارم.عالي

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    منون بابت مسئولیت اجتماعی که اجرا میکنید.

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    ممنون

99٬000تومان
  • 16ویدیو
  • 0فایل
  • 31دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس برد بیتسول
  • تعداد درس‌ها 6 درس
  • زمان دوره 31 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی