بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب ثروت

شما به‌عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب‌وکار مشغله‌ی زیادی دارید؛ مسئولیت استخدام و کمک به مشتری با شماست و این شما هستید که همه‌ی کارهای لازم برای مدیریت شرکت را انجام می‌دهید. درحالی‌که از اهمیت رسانه‌های اجتماعی آگاه هستید ولی نمی‌توانید بیشتر از این برای چیزی زمان بگذارید. با این شرایط چگونه می‌شود یک مورد دیگر را به لیست کاری شما اضافه کرد؟

می‌دانیم که امروزه عدم حضور در رسانه‌های اجتماعی ضرر زیادی به همراه دارد زیرا یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتری‌های فعلی و احتمالی همین رسانه‌های اجتماعی است. موضوع صحبت در این ویدان نیز همین است یعنی نحوه‌ی استفاده‌ی مؤثر از رسانه‌های اجتماعی و منابع محدود به‌منظور بازاریابی برای کسب‌وکار کوچک شماست.

مارتین وکسمن به‌عنوان تحلیلگر رسانه‌های اجتماعی است که به کسب‌وکارها نحوه‌ی تولید محتوا و استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای رسیدن به اهدافشان را آموزش می‌دهد.

او در این ویدان به شما نشان می‌دهد که چطور با در نظر گرفتن دیدگاه مشتری از رسانه‌های اجتماعی به نفع شرکتتان استفاده کنید. یاد خواهید گرفت که چطور با استفاده از روش (الف ت ت) یک طرح بازاریابی برای رسانه‌های اجتماعی داشته باشید. انتشار، تولید و تبلیغ و جلب‌توجه برای کسب‌وکار کوچکتان

به شما می‌گوید که چگونه یک تقویم محتوا را تهیه و مدیریت کنید و چگونه زمانی را به فعالیت خود و تیمتان برای فعالیت در رسانه‌های اجتماعی اختصاص دهید. به‌علاوه یاد می‌گیرید که چطور نتایج را بررسی کنید تا بفهمید در حال رسیدن به اهدافتان هستید یا خیر.

پس کمربند رسانه‌های اجتماعی خود را ببندید زیرا وقت آن است که با تماشای این ویدان نگاهی تازه داشته باشید به اینکه رسانه‌های اجتماعی چه‌کاری می‌توانند برای کسب‌وکار شما انجام دهند.

مطالبی که در این ویدان خواهید آموخت عبارت‌اند از:

تعاریف شبکه‌های اجتماعی

نیاز کسب‌وکار شما به شبکه‌های اجتماعی

درک بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

استراتژی خودتان را توسعه دهید

5
درس
18
فایل
59
دقیقه
59000 تومان

اساتید دوره

مارتین وکسمن


Martin Waxman استراتژیستِ ارتباطات است که استراتژی دیجیتال و آموزشِ رسانه اجتماعی را رهبری می‌کند.
او یکی از موسسانِ سه آژانسِ روابط عمومی است و رئیسِ مرکز مشاوره‌ی Martin Waxman Communications, نیز هست. مارتین بیش از 25 سال سابقه‌ی کار در صنعتِ روابط عمومی را دارد.
او نویسنده LinkedIn Learning است، یکی از میزبانانِ پادکستِ Inside PR است، از اعضای هیئت علمی PRSA Counselors Academy و یکی از روسای سابق CPRS Toronto بود.
مارتین گواهی‌نامه‌ی مدیریت ارتباطات و استراتژی دیجیتال را در دانشگاه تورنتو، دانشکده‌ی حسابداری، ایجاد کرد و در آن‌جا، دوره‌های بسیاری را تدریس کرد. او استاد روابط عمومی و رسانه اجتماعی کالج سنکا است و به‌صورت مرتب، در کنفرانس‌های آمریکای شمالی سخنرانی می‌کند.
مارتین دو کتاب داستان و یک کتاب الکترونیکی منتشر کرد.
از طریق توئیتر (@martinwaxman)، اینستاگرام (@martinwaxman) یا لینکدین، می‌توانید با مارتین در ارتباط باشید.

دوره های پیشنهادی

person
mail