بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب ثروت

5
درس
14
فایل
59
دقیقه
59000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
تعاریف شبکه های اجتماعی
4:25 - 9.7 مگابایت
play_arrow
خوش آمدید
1:42 - 3.7 مگابایت
play_arrow
کسب و کار کوچک شما نیاز به شبکه های اجتماعی دارد
2:32 - 5.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
فایل های تمرین
00:29 - 1 مگابایت

درک بازاریابی رسانه های اجتماعی

play_arrow
شبکه های اجتماعی بزرگ را درک کنید
4:57 - 10.8 مگابایت

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی را درک کنید

play_arrow
استفاده از رسانه های اجتماعی برای گوش دادن به مشتریانتان
5:33 - 12 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
رسانه های اجتماعی را به آمیخته بازاریابی خود اضافه کنید
3:21 - 7.4 مگابایت

استراتژی خودتان را توسعه دهید

play_arrow
اهداف رسانه های اجتماعی خود را تعیین کنید
3:14 - 7 مگابایت
play_arrow
عادات حضور در رسانه های اجتماعی مشتریانتان را درک کنید
3:19 - 7.4 مگابایت
play_arrow
یک سیاست رسانه های اجتماعی ایجاد کنید
3:27 - 7.9 مگابایت
play_arrow
یک برنامه رسانه های اجتماعی ایجاد کنید
4:56 - 10.6 مگابایت
play_arrow
تیم رسانه های اجتماعی خود را بسازید
3:31 - 7.6 مگابایت
play_arrow
چگونه برای رسانه های اجتماعی زمان اختصاص دهید؟
3:48 - 8.3 مگابایت

نتیجه گیری

play_arrow
گام های بعدی
1:29 - 3.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

شما به‌عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب‌وکار مشغله‌ی زیادی دارید؛ مسئولیت استخدام و کمک به مشتری با شماست و این شما هستید که همه‌ی کارهای لازم برای مدیریت شرکت را انجام می‌دهید. درحالی‌که از اهمیت رسانه‌های اجتماعی آگاه هستید ولی نمی‌توانید بیشتر از این برای چیزی زمان بگذارید. با این شرایط چگونه می‌شود یک مورد دیگر را به لیست کاری شما اضافه کرد؟

می‌دانیم که امروزه عدم حضور در رسانه‌های اجتماعی ضرر زیادی به همراه دارد زیرا یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتری‌های فعلی و احتمالی همین رسانه‌های اجتماعی است. موضوع صحبت در این ویدان نیز همین است یعنی نحوه‌ی استفاده‌ی مؤثر از رسانه‌های اجتماعی و منابع محدود به‌منظور بازاریابی برای کسب‌وکار کوچک شماست.

مارتین وکسمن به‌عنوان تحلیلگر رسانه‌های اجتماعی است که به کسب‌وکارها نحوه‌ی تولید محتوا و استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای رسیدن به اهدافشان را آموزش می‌دهد.

او در این ویدان به شما نشان می‌دهد که چطور با در نظر گرفتن دیدگاه مشتری از رسانه‌های اجتماعی به نفع شرکتتان استفاده کنید. یاد خواهید گرفت که چطور با استفاده از روش (الف ت ت) یک طرح بازاریابی برای رسانه‌های اجتماعی داشته باشید. انتشار، تولید و تبلیغ و جلب‌توجه برای کسب‌وکار کوچکتان

به شما می‌گوید که چگونه یک تقویم محتوا را تهیه و مدیریت کنید و چگونه زمانی را به فعالیت خود و تیمتان برای فعالیت در رسانه‌های اجتماعی اختصاص دهید. به‌علاوه یاد می‌گیرید که چطور نتایج را بررسی کنید تا بفهمید در حال رسیدن به اهدافتان هستید یا خیر.

پس کمربند رسانه‌های اجتماعی خود را ببندید زیرا وقت آن است که با تماشای این ویدان نگاهی تازه داشته باشید به اینکه رسانه‌های اجتماعی چه‌کاری می‌توانند برای کسب‌وکار شما انجام دهند.

مطالبی که در این ویدان خواهید آموخت عبارت‌اند از:

تعاریف شبکه‌های اجتماعی

نیاز کسب‌وکار شما به شبکه‌های اجتماعی

درک بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

استراتژی خودتان را توسعه دهید

اساتید دوره

مارتین وکسمن


Martin Waxman استراتژیستِ ارتباطات است که استراتژی دیجیتال و آموزشِ رسانه اجتماعی را رهبری می‌کند.
او یکی از موسسانِ سه آژانسِ روابط عمومی است و رئیسِ مرکز مشاوره‌ی Martin Waxman Communications, نیز هست. مارتین بیش از 25 سال سابقه‌ی کار در صنعتِ روابط عمومی را دارد.
او نویسنده LinkedIn Learning است، یکی از میزبانانِ پادکستِ Inside PR است، از اعضای هیئت علمی PRSA Counselors Academy و یکی از روسای سابق CPRS Toronto بود.
مارتین گواهی‌نامه‌ی مدیریت ارتباطات و استراتژی دیجیتال را در دانشگاه تورنتو، دانشکده‌ی حسابداری، اخذ کرد و در آن‌جا، دوره‌های بسیاری را تدریس کرد. او استاد روابط عمومی و رسانه اجتماعی کالج سنکا است و به‌صورت مرتب، در کنفرانس‌های آمریکای شمالی سخنرانی می‌کند.
مارتین دو کتاب داستان و یک کتاب الکترونیکی منتشر کرد.

دوره های پیشنهادی

person
mail