
بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب ثروت
شما بهعنوان یک کارآفرین یا صاحب کسبوکار مشغلهی زیادی دارید؛ مسئولیت استخدام و کمک به مشتری با شماست و این شما هستید که همهی کارهای لازم برای مدیریت شرکت را انجام میدهید. درحالیکه از اهمیت رسانههای اجتماعی آگاه هستید ولی نمیتوانید بیشتر از این برای چیزی زمان بگذارید. با این شرایط چگونه میشود یک مورد دیگر را به لیست کاری شما اضافه کرد؟
میدانیم که امروزه عدم حضور در رسانههای اجتماعی ضرر زیادی به همراه دارد زیرا یکی از بهترین راههای ارتباط با مشتریهای فعلی و احتمالی همین رسانههای اجتماعی است. موضوع صحبت در این ویدان نیز همین است یعنی نحوهی استفادهی مؤثر از رسانههای اجتماعی و منابع محدود بهمنظور بازاریابی برای کسبوکار کوچک شماست.
مارتین وکسمن بهعنوان تحلیلگر رسانههای اجتماعی است که به کسبوکارها نحوهی تولید محتوا و استفاده از رسانههای اجتماعی برای رسیدن به اهدافشان را آموزش میدهد.
او در این ویدان به شما نشان میدهد که چطور با در نظر گرفتن دیدگاه مشتری از رسانههای اجتماعی به نفع شرکتتان استفاده کنید. یاد خواهید گرفت که چطور با استفاده از روش (الف ت ت) یک طرح بازاریابی برای رسانههای اجتماعی داشته باشید. انتشار، تولید و تبلیغ و جلبتوجه برای کسبوکار کوچکتان
