مبانی برندسازی

  • يکشنبه 5 فروردين 1403
  • 128
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

ساختن و مدیریت برندها یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین فعالیت‌ها در سرتاسر بازاریابی است. کارکنان، مدیران، شرکا و حتی مشتریان در برخورد با یکدیگر به‌مرور طرز فکر و دیدگاهی در مورد سازمان پیدا می‌کنند و در خاطرشان ثبت می‌شود، این تفکر درواقع همان برند سازمان است. برند نشانه و نماد سازمان است. برند سازی در جهان سبب تمایز تولیدات یک کشور یا سازمان با کالاهای مشابه آن در بازار می‌شود. درواقع یک برند، ذهنیتی مثبت در مشتری به وجود آورده و او را ترغیب به خرید آن کالا می‌کند. برندینگ تنها به انتخاب یک نام زیبا و یا یک لوگوی شاخص محدود نمی‌شود، بلکه برند سازی نشانه اعتبار، اصالت و کیفیت کالاهای تحت یک برند است.

امروزه برند سازی یا برندینگ در شرکت‌های موفق، مانند گذشته یک عمل تشریفاتی نیست، بلکه توانایی به وجود آوردن برند و هدایت آن یک ویژگی ضروری هر مدیری محسوب می‌شود. برند سازی اگر به‌درستی انجام شود، می‌تواند یک دارایی باارزش برای شرکت شما باشد. برندهای قدرتمند و تأثیرگذار به شما برتری رقابتی در بازار کار می‌دهند و در طوفان رقابت و سایر چالش‌ها به شما کمک می‌کند.

چه از قبل برندی داشته باشید و چه در حال شروع برای ساختن یکی از نو باشید، این دوره ابزار و چارچوب‌های موردنیاز برای ساختن برند را ارائه می‌دهد. در دوره مبانی برند سازی، درو بوید با بیش از سه دهه تجربه در حرفه بازاریابی و برند سازی، فرایند گام‌به‌گام برای ساختن یک برند، متصل کردن آن برند به ارزش‌های درونی شرکتتان و عرضه کردن آن برند به بازار کار برای استفاده را با شما به اشتراک می‌گذارد.

به‌طور حتم برند شما، کامل‌ترین ابزار برای توصیف و بیان ویژگی‌های یک محصول، یک خدمت و یا یک سازمان است. معمولاً نام و نشان برند بهتر از هر چیز دیگری، تصویری از کسب‌وکار شما در ذهن مخاطب تداعی می‌کند.

حرفه‌ای‌های برند سازی، طرفداران زیادی به خاطر توانایی‌هایشان برای ساختن و مدیریت این مؤلفه‌های مهم دارند. برند سازهای بزرگ به‌اندازه برندهایی که می‌سازند، قابل‌اعتماد هستند. دوره مبانی برند سازی به شما کمک می‌کند، یک برند ساز بزرگ و حرفه‌ای باشید و بر روی ترجیحات مصرف‌کننده اثرگذار باشید تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند، درنتیجه می‌توانید درآمد و سهم بازارتان را افزایش دهید. شما با کمک برند سازی می‌توانید میزان اعتماد مشتریانتان را افزایش دهید. همچنین برندهای قوی به کسب‌وکار شما اعتبار می‌بخشند و موجب وفاداری مشتریانتان می‌شود، درنتیجه در زمان‌های حساس و بحرانی این مشتریان کنارتان باقی می‌مانند.

این دوره به‌طور کامل فرایند و مجموعه ابزار ساختن برند را توصیف می‌کند. همچنین در این دوره، تعریف برند، فرایند ساخت یک برند، شناسایی اهداف و ارزش‌های اصلی، فرایند جایگذاری برند و هویت برند، ارتباط داخلی و خارجی با برند، ارزیابی عملکرد و ارزش برند، به‌طور کامل آموزش داده می‌شود.

در شرایط کسب‌وکار امروزه و رقابت‌های نزدیک سازمان‌ها، دیگر برند سازی یک عامل ضروری برای حیات کسب‌وکار شماست و در صورت برند سازی نکردن باید منتظر تصرف شدن بازار مصرف‌کننده توسط رقیبانتان باشید.

برند خود را بسازید و به بازار و مشتریان خود نشان دهید که متفاوت هستید و می‌توانید خواسته‌های مشتریان را برآورده کنید.

درس های دوره
  • ساخت یک برند موفق

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید

  • برند چیست؟

  • چرا برندها مهم هستند؟

  • فرآیند ساخت یک برند

  • شناسایی اهداف و ارزش‌های اصلی

  • ساخت پیش‌برنده‌های برند

  • تصمیم‌گیری برای ساخت برند

  • طراحی معماری برند

  • شناسایی شخصیت برند

  • شناسایی مشتریان

  • درک عقاید مشتریان

  • توسعه قول برند

  • توسعه نام برند

  • ساخت احساس و ظاهر برند

  • عمل کردن به قول برند

  • شناسایی کانال‌های داخلی

  • ساخت کتاب برند

  • پیوند برند به محصول و خدمات

  • شناسایی کانال‌های خارجی

  • ارائه برند در کانال‌های دیجیتال و اجتماعی

  • ارائه برند از طریق دسته‌بندی

  • ایجاد فضا و محیط برندشده

  • درک عملکرد برند

  • مدییریت ارزش برند

  • تسلط بر مهارت‌های برندسازی

دیدگاه کاربران (0)
159٬000تومان
  • 26ویدیو
  • 0فایل
  • 55دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس درو بوید
  • تعداد درس‌ها 9 درس
  • زمان دوره 55 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی