مبانی برندسازی

برندهای قدرتمند و مؤثر، به شما در بازار مزیت رقابتی می‌دهند و کمک می‌کنند در طوفان رقابت‌های بازار، پیروز شوید. فرقی نمی‌کند که از قبل یک برند دارید یا می‌خواهید یک جدیدش را بسازید؛ در این دوره به شما ابزارها و چهارچوب مورد نیاز برای ساخت برند داده می‌شود. یاد می‌گیرید چگونه ارزش‌های اصلی‌تان را تعریف کنید، چگونه آن‌ها را به برندتان مرتبط کنید و چگونه برندتان را راه انداخته و با آن، ارتباط برقرار کنید؛ هم از درون و با کارمندان و هم از بیرون و از طریق شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات، بسته‌بندی‌ها و سایر کانال‌ها. مربی دوره، درو بوید، کارشناس بازاریابی با بیش از 3 دهه تجربه، توضیح می‌دهد چگونه عملکرد برند را ارزیابی کرده و ارزش و ارتباطات آن را در طول زمان حفظ کنید.
موضوعات دوره:
برند را تعریف کنید
اهمیت برند را توضیح دهید
مراحل ساخت برند را شرح دهید
ارزش‌ها و اهداف اصلی‌تان را شناسایی کنید
پیش‌برنده‌های برندتان را بسازید
معماری برند خودتان را طراحی کنید
مشتریان را درک و شناسایی کنید
برند را به محصولات و خدمات مرتبط کنید
ارزش برندتان را مدیریت کنید

9
درس
26
فایل
53
دقیقه
69000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
ساخت یک برند موفق
1:30 - 4.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
1:13 - 4.2 مگابایت

درک برند

play_arrow
برند چیست؟
2:15 - 7.7 مگابایت
play_arrow
چرا برندها مهم هستند؟
2:03 - 6.9 مگابایت
play_arrow
فرآیند ساخت یک برند
2:01 - 7.1 مگابایت

تعریف برند

play_arrow
شناسایی اهداف و ارزش‌های اصلی
2:11 - 7.7 مگابایت
play_arrow
ساخت پیش‌برنده‌های برند
2:17 - 7.9 مگابایت
play_arrow
تصمیم‌گیری برای ساخت برند
2:0 - 6.8 مگابایت
play_arrow
طراحی معماری برند
2:29 - 8.8 مگابایت
play_arrow
شناسایی شخصیت برند
2:38 - 9.11 مگابایت

جای‌گذاری برند

play_arrow
شناسایی مشتریان
2:09 - 7.3 مگابایت
play_arrow
درک عقاید مشتریان
2:24 - 8.3 مگابایت
play_arrow
توسعه قول برند
2:21 - 8.2 مگابایت

بیان هویت برند

play_arrow
توسعه نام برند
2:09 - 7.5 مگابایت
play_arrow
ساخت احساس و ظاهر برند
2:30 - 8.6 مگابایت
play_arrow
عمل کردن به قول برند
2:08 - 7.4 مگابایت

ارتباط داخلی با برند

play_arrow
شناسایی کانال‌های داخلی
2:10 - 7.5 مگابایت
play_arrow
ساخت کتاب برند
2:15 - 7.9 مگابایت
play_arrow
پیوند برند به محصول و خدمات
1:54 - 6.5 مگابایت

ارتباط خارجی با برند

play_arrow
شناسایی کانال‌های خارجی
2:10 - 7.4 مگابایت
play_arrow
ارائه برند در کانال‌های دیجیتال و اجتماعی
2:04 - 7.3 مگابایت
play_arrow
ارائه برند از طریق دسته‌بندی
1:55 - 6.6 مگابایت
play_arrow
ایجاد فضا و محیط برندشده
1:55 - 6.5 مگابایت

ارزیابی عملکرد و ارزش برند

play_arrow
درک عملکرد برند
2:20 - 8.1 مگابایت
play_arrow
مدییریت ارزش برند
2:10 - 7.4 مگابایت

نتیجه‌گیری

play_arrow
تسلط بر مهارت‌های برندسازی
2:17 - 8.0 مگابایت

اساتید دوره

درو بوید

درو بوید رهبری جهانی در حوزه‌ی خلاقیت و نوآوری است.
درو یکی از نویسندگان Inside the Box است. او مدیرِ اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه‌ی بازاریابی و دانشیارِ بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی است.
درو، پس از گذرانِ یک دوره‌ی کاری بسیار موفق، وارد دنیای دانشگاه شد. او 17 سال را به همراه Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و تملیک و توسعه‌ی بین‌المللی فعالیت کرد. پیش از همکاری با Johnson & Johnson، در زمینه‌ی فروش، بازاریابی و برنامه‌ریزی استراتژیک، با United Airlines همکاری می‌کرد. او یکی از پیشگامان در عرصه‌ی همکاری‌های استراتژیک میان شرکت‌های هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد.
درو، در دوره‌هایش، این تئوری را در کلاس‌های سنتی با بیش از سه دهه تجربه تدریس کرده است و تجربیاتش را در زمینه‌ی نوآوری و بازاریابی در اختیار دنیای واقعی قرار می‌دهد. درو سه جایزه‌ی ارزشمند برای تدریسش کسب کرده است و به عنوان استاد مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده‌ی مدیریت کلوگ در دانشگاه نورث وسترن و دانشگاه دوک حضور داشته است.
درو، در سال 1976، مدرک کارشناسی پژوهش در عملیات و علم مدیریت را از آکادمی نیرو هوایی ایالات متحده آمریکا اخذ نمود. او مدرک MBA را نیز از دانشگاه شیکاگو کسب نمود.
درو در کنار همسرش، وندی، و پسرش، ریان، در سینسیاتی، اوهایو، زندگی می‌کند.

person
mail