مبانی بازاریابی | رفتار مصرف کننده
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خزیدن در ذهن مشتری
تعریف رفتار مصرف کننده
رفتار مصرف کننده چیست
چرا رفتار مصرف کننده مهم است
عوامل روانی
ایجاد و تامین نیاز مشتری با انگیزه
کمک به مشتری در غلبه بر نگرانی ها
کار بر روی تصویر شخصی مصرف کننده
کمک به مصرف کننده برای خرید موثر
کمک به مشتری در مدیریت جایگاه اجتماعی
درک رفتار خرید
مصرف کنندگان چطور خرید میکنند
سازمان ها چطور خرید میکنند
بعد از خرید چه میشود
جمع بندی
استفاده از رفتار مصرف کننده در تاکتیک های بازاریابی
برخورد صحیح با مشتری
بازاریاب های خوب می دانند مشتریانشان چطور فکر و عمل می کنند. آن ها توجه ویژه ای به رفتار مصرف کننده ها و نحوه خرید و استفاده از محصولات و خدمات دارند. درک رفتار مصرف کننده به شما کمک می کند وارد ذهن مشتری شده و در بازاریابی، طراحی، بسته بندی، توسعه محصول و تمام فعالیت هایی که روی خریدار تاثیر می گذارد موثرتر عمل کنید. با استاد بازاریابی، درو بوید همراه شوید تا ببینید عوامل روانی همچون انگیزش، میل به ریسک، تصور از خود و جایگاه اجتماعی روی تصمیمات خرید تاثیر می گذارد. درو همچنین درباره این صحبت می کند که افراد در مقایسه با سازمان ها چطور خرید می کنند و توضیح می دهد چطور از یافته های خود در کمپین بازاریابی بعدی استفاده کنید.
اساتید دوره

درو بوید
درو بوید رهبری جهانی در حوزهی خلاقیت و نوآوری است.
درو یکی از نویسندگان Inside the Box است. او مدیرِ اجرایی کارشناسی ارشد در برنامهی بازاریابی و دانشیارِ بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی است.
درو، پس از گذرانِ یک دورهی کاری بسیار موفق، وارد دنیای دانشگاه شد. او 17 سال را به همراه Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و تملیک و توسعهی بینالمللی فعالیت کرد. پیش از همکاری با Johnson & Johnson، در زمینهی فروش، بازاریابی و برنامهریزی استراتژیک، با United Airlines همکاری میکرد. او یکی از پیشگامان در عرصهی همکاریهای استراتژیک میان شرکتهای هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد.
درو، در دورههایش، این تئوری را در کلاسهای سنتی با بیش از سه دهه تجربه تدریس کرده است و تجربیاتش را در زمینهی نوآوری و بازاریابی در اختیار دنیای واقعی قرار میدهد. درو سه جایزهی ارزشمند برای تدریسش کسب کرده است و به عنوان استاد مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکدهی مدیریت کلوگ در دانشگاه نورث وسترن و دانشگاه دوک حضور داشته است.
درو، در سال 1976، مدرک کارشناسی پژوهش در عملیات و علم مدیریت را از آکادمی نیرو هوایی ایالات متحده آمریکا اخذ نمود. او مدرک MBA را نیز از دانشگاه شیکاگو کسب نمود.
درو در کنار همسرش، وندی، و پسرش، ریان، در سینسیاتی، اوهایو، زندگی میکند.