مبانی بازاریابی | رفتار مصرف کننده

5
درس
12
فایل
42
دقیقه
59000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خزیدن در ذهن مشتری
1:27 - 3.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

تعریف رفتار مصرف کننده

play_arrow
رفتار مصرف کننده چیست
3:06 - 8.5 مگابایت
play_arrow
چرا رفتار مصرف کننده مهم است
3:19 - 8.7 مگابایت

عوامل روانی

play_arrow
ایجاد و تامین نیاز مشتری با انگیزه
3:45 - 10.2 مگابایت
play_arrow
کمک به مشتری در غلبه بر نگرانی ها
play_arrow
کار بر روی تصویر شخصی مصرف کننده
3:22 - 9.0 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
کمک به مصرف کننده برای خرید موثر
3:08 - 8.5 مگابایت
play_arrow
کمک به مشتری در مدیریت جایگاه اجتماعی
3:42 - 10.1 مگابایت

درک رفتار خرید

play_arrow
مصرف کنندگان چطور خرید میکنند
3:35 - 9.6 مگابایت
play_arrow
سازمان ها چطور خرید میکنند
3:44 - 10.2 مگابایت
play_arrow
بعد از خرید چه میشود
3:40 - 9.9 مگابایت

جمع بندی

play_arrow
استفاده از رفتار مصرف کننده در تاکتیک های بازاریابی
3:36 - 9.8 مگابایت
play_arrow
برخورد صحیح با مشتری
3:21 - 8.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

بازاریاب های خوب می دانند مشتریانشان چطور فکر و عمل می کنند. آن ها توجه ویژه ای به رفتار مصرف کننده ها و نحوه خرید و استفاده از محصولات و خدمات دارند. درک رفتار مصرف کننده به شما کمک می کند وارد ذهن مشتری شده و در بازاریابی، طراحی، بسته بندی، توسعه محصول و تمام فعالیت هایی که روی خریدار تاثیر می گذارد موثرتر عمل کنید. با استاد بازاریابی، درو بوید همراه شوید تا ببینید عوامل روانی همچون انگیزش، میل به ریسک، تصور از خود و جایگاه اجتماعی روی تصمیمات خرید تاثیر می گذارد. درو همچنین درباره این صحبت می کند که افراد در مقایسه با سازمان ها چطور خرید می کنند و توضیح می دهد چطور از یافته های خود در کمپین بازاریابی بعدی استفاده کنید.

اساتید دوره

درو بوید

درو بوید رهبری جهانی در حوزه‌ی خلاقیت و نوآوری است.
درو یکی از نویسندگان Inside the Box است. او مدیرِ اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه‌ی بازاریابی و دانشیارِ بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی است.
درو، پس از گذرانِ یک دوره‌ی کاری بسیار موفق، وارد دنیای دانشگاه شد. او 17 سال را به همراه Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و تملیک و توسعه‌ی بین‌المللی فعالیت کرد. پیش از همکاری با Johnson & Johnson، در زمینه‌ی فروش، بازاریابی و برنامه‌ریزی استراتژیک، با United Airlines همکاری می‌کرد. او یکی از پیشگامان در عرصه‌ی همکاری‌های استراتژیک میان شرکت‌های هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد.
درو، در دوره‌هایش، این تئوری را در کلاس‌های سنتی با بیش از سه دهه تجربه تدریس کرده است و تجربیاتش را در زمینه‌ی نوآوری و بازاریابی در اختیار دنیای واقعی قرار می‌دهد. درو سه جایزه‌ی ارزشمند برای تدریسش کسب کرده است و به عنوان استاد مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده‌ی مدیریت کلوگ در دانشگاه نورث وسترن و دانشگاه دوک حضور داشته است.
درو، در سال 1976، مدرک کارشناسی پژوهش در عملیات و علم مدیریت را از آکادمی نیرو هوایی ایالات متحده آمریکا اخذ نمود. او مدرک MBA را نیز از دانشگاه شیکاگو کسب نمود.
درو در کنار همسرش، وندی، و پسرش، ریان، در سینسیاتی، اوهایو، زندگی می‌کند.

person
mail