موفقیت در بازاریابی محتوا با کمک رسانه های اجتماعی
با استفاده از رسانه های اجتماعی به جستوجوی بهترین شیوه های بازاریابی محتوا بپردازید. در این دوره ی کوتاه، لئوان وایز شما را با انواع مختلف محتواهایی آشنا می سازد که میتوانید در رسانههای اجتماعی بگنجانید و توضیح میدهد که چگونه از ارزش محتوای تولید شده تان همچون یک اهرم استفاده کنید. وی چهار شیوه ی توزیع محتوا را پوشش داده و پیشنهادهایی برای سنجش نتایجتان ارائه میدهد. علاوه بر این، رهنمودهای دست اولش را برای ارتقای بازاریابی محتوایتان با استفاده از رسانه های اجتماعی با شما به اشتراک میگذارد.
مباحث عبارتند از:
- منظور از بازاریابی محتوا چیست؟
- درک قدرت رسانه های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم؛
- چهار نوع محتوای مخصوص رسانه های اجتماعی کدامند؟
- توزیع محتوا در رسانه های اجتماعی؛
- سنجش موفقیت؛
- رهنمودهایی برای بازاریابی عالیِ محتوا با استفاده از رسانه های اجتماعی.
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
بازاریابی محتوا / رسانه های اجتماعی
خوش آمدید
بازاریابی محتوا محور چیست؟
قدرت شبکه های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم
از کجا شروع کنیم؟
چهار نوع محتوا برای شبکه های اجتماعی کدام است؟
توزیع محتوا بر روی شبکه های اجتماعی
میزان موفقیت را چگونه بسنجیم؟
نکات کلیدی برای بازاریابی محتوامحور با استفاده از شبکه های اجتماعی
اساتید دوره

لوئان وایز
لوئان وایز دارای 15 سال تجربهی بازاریابی B2B است؛ او در آژانسها، سمت کاربر و در نقش مشاور فعالیت داشته است.
او مجموعهای از مهارتهای متنوع را پرورش داده است. او در بازاریابی سنتی (رویدادها، ایمیل مستقیم و دیگر رسانههای چاپی) و، همچنین، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال شناخته شده است. او به مشتریانش کمک میکند تا فعالیتهای موثرتری در زمینهی بازاریابی داشته باشند و مطمئن شوند که پیامهای اصلیشان در زمان مناسب و به افراد مناسب میرسد.
Luan در بخشهای مختلف، از جمله لوازم ادای، خدمات پستی، مخالرات، استخدام، مدیر تسهیلات و تحصیلات عالیه فعالیت داشته است. او برای برندهایی مانند رویال میل، Hilton Hotels & Resorts و دانشگاه کمبریج کار کرده است، همچنین، با شرکتهایی که در زمینهی تخصصیشان قوی هستند، اما در دنیا شناخته شده نیستند، نیز همکاری داشته است. او کتابِ آرام! این فقط رسانهی اجتماعی است: راهنمای استفاده از شبکههای اجتماعی برای شما و کسبوکارتان را نوشته است.
دوره های پیشنهادی






اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا

موفقیت در بازاریابی محتوا با کمک رسانه های اجتماعی

بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب ثروت


چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟





بازاریاب ثروتمند - راز 500 میلیون دلاری تی هارو آکر


