برقراری تعادل بین کار و زندگی شخصی
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
تعادل بین کار و زندگی
متعادل کردن بودجه زمانی
تعادل بین کار و زندگی شخصی
متعادل کردن زندگی شخصی برای خود و دیگران
تعادل در استفاده از تکنولوژی در زندگی
ایجاد زمانهای خاموشی
برنامهریزی اتفاقات غیرمنتظره
آمادگی برای مسافرت
ملاحظات ویژه برای کارمندان در خانه
ملاحظات ویژه برای کارآفرینان
ملاحظات ویژه برای کارمندان
با متعادل بودن، سر خود را خلوت کنید
پرسش و پاسخ
چه علائمی هشدار میدهند که زندگی ما از تعادل خارج شده است؟
اگر شغلم ایجاب کند که همیشه در دسترس باشم چطور؟
چگونه در سفرهای کاری تعادل ایجاد کنم؟
چگونه وقتم را با افرادی در منطقه زمانی متفاوت، هماهنگ کنم؟
من عاشق کارم هستم؛ چگونه کار و تفریحاتم را از هم جدا کنم؟
من خارج از کارم، در حال ادامه تحصیل هستم؛ چگونه وقتم را متعادل کنم؟
اگر بخواهم در کارم پیشرفت کنم و مجبور باشم وقت بیشتری بگذارم چطور؟
چگونه به دیگران بگوییم که داریم برای برنامهی جدیدمان، تمرین میکنیم؟
حرف آخر
خوش آمدید
بیاموزید که چگونه با ایجاد تعادل بین زندگی و کارتان، از همهچیز استفاده کرده و لذت ببرید. نویسنده و مربی کسب و کار، دیو کرنشاو به بررسی یک سری استراتژی هوشمندانه میپردازد که چگونه بیشترین تمرکز را روی کارمان داشته باشیم و همچنین برای خودمان فرصتهایی ایجاد کنیم تا از بودن در خانه و در کنار خانواده لذت ببریم. در بخش پرسش و پاسخ، به چنین سوالاتی پاسخ میدهد:
چه علائمی میتوانند به ما هشدار دهند که زندگیمان از تعادل خارج شده است؟
من که مرتبا سفر میکنم، چگونه تعادل را در زندگیام حفظ کنم؟
چگونه بین کار، زندگی و درسم تعادل ایجاد کنم؟
اساتید دوره

داو کرنشاو
دیو کرنشاو نویسنده و مربی رهبری است که با Time، Fast Company و USA Today معروف شد.
او استادِ پرورشِ رهبرانِ مولد است. او را در مجلهی Time، USA Today، Fast Company و BBC News دیدهایم. دورههای او در LinkedIn Learning میلیونهای بیننده داشته است. او چهار کتاب نوشته است، از جمله The Myth of Multitasking: How ""Doing It All"" Gets Nothing Done، که به شش زبان ترجمه شده است و یکی از پرفروشترین کتابها در زمینهی مدیریتِ زمان است. دیو، به عنوان یک نویسنده، سخنران و مدرس آنلاین، صدها رهبر از هزاران رهبر کسبوکار در سراسر جهان را متحول ساخته است.