چطور در شبکه های اجتماعی موفق باشیم
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
چطور در شبکه های اجتماعی موفق باشیم
بهینه سازی پروفایلتان
نام کاربری خوب انتخاب کنید
آواتار خوب انتخاب کنید
پروفایل بی نقص داشته باشید
پست های بی نقص داشته باشید
تعامل
تاکتیکی عمل کنید
به هیولای محتوا غذا بدهید
تعامل بهینه با مخاطبین داشته باشید
آماتور نباشید
پلتفرم های قدرتمند
توصیه های فیسبوک
توصیه های توییتر
توصیه های لینکدین
توصیه های پینترست
توصیه های اینستاگرام
ترکیب شبکه های اجتماعی و بلاگ
ترکیب شبکه های اجتماعی و بلاگ
نتیجه گیری
توصیه های پایانی
گای کاواساکی متخصص کارآفرینی و شبکه های اجتماعی، که بیش از 1.4 میلیون دنبال کننده در توییتر و بیش از 250 هزار لایک در فیسبوک دارد . تجربه و دانش خود درباره برندسازی شخصی و حرفه ای و موفقیت در شبکه های اجتماعی را به اشتراک می گذارد. او توصیه هایی برای بهینه سازی پروفایل دارد، بهترین راه های تعامل با مخاطبین را نشان می دهد، توصیه هایی برای هر پلتفرم مطرح ارائه می کند، و توضیح می دهد چطور شبکه های اجتماعی را به بهترین شکل با بلاگ ها تلفیق کنید.
عناوین عبارتند از:
- بهینه سازی پروفایل
- انتخاب یک نام کاربری خوب
- انتخاب آواتار خوب
- ساختن یک پروفایل بی نقص
- پشت گذاری بی نقص
- بهینه سازی تعامل با مخاطبین
- توصیه های مربوط به پلتفرم ها
- یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و بلاگ
اساتید دوره

گای کاواساکی
گای کاواساکی نامی شناخته شده در نوآوری و کارآفرینی است. او در گوگل، اپل و تداکس سخنرانی کرده است.
گای کاواساکی مباشر ارشد کانوا، یک شرکت خدمات گرافیکی آنلاین، و مدیر اجرایی دانشکده بازرگانی Haas در برکلی است. او در گذشته، مشاور واحد تجاری موتورولای گوگل و مباشر ارشد اپل بوده است. او همچنین نویسنده APE، What the Plus، Enchantment و نه کتاب دیگر است. کاواساکی دارای مدرک لیسانس از دانشگاه استنفورد، مدرک MBA از UCLA و همچنین دکترای افتخاری از کالج بابسون است.