اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
ذهنیت
نحوه نگرش موضوعی کلیدی است
تمرکز ایجاد کنید
اهداف را تعیین کنید
آماده سازی
مشتریان بالقوه ای که به دنبالشان هستید چه کسانی هستند؟
چالش های منحصر به فردشان چیست؟
راهکارهای منحصربه فرد شما
فرآیند شما
برنامه زمانی تان
آهنگ شما
به خودتان پاداش دهید
نتیجه گیری
گام های بعدی
مشتری یابی تا حد بسیار زیادی یک بازی فکری است. می توانید تمام آنچه که مناسب است را به زبان بیاورید اما اگر نگرشتان با حرف هایتان هماهنگ نبوده یا اگر فرایند مشتری یابیتان منسجم نباشد آنگاه موفقیتتان در خطر خواهد بود.
در این دوره، جف بلومفیلد مربی فروش شرکت های فورچون 500 کمکتان می کند تا ذهنیت درستی برای مشتری یابی پرورش دهید: یاد بگیرید چطور عوامل مزاحم را از سر راهتان بردارید تا بتوانید روی مشتری های بالقوه تان و نیازها دغدغه هایشان و اینکه چطور محصول یا خدمت تان میتواند به شیوه ی منحصر به فردی به آنها کمک کند، متمرکز شوید. وی همچنین دیدگاه هایی در مورد برنامه ریزی برای موفقیت و پاداش دادن به خودتان برای با انگیزه ماندن ارائه میدهد.
اساتید دوره

جف بلومفیلد
جف بلومفیلد کوچ و سرپرست فروش و نویسنده کتاب "فروش مبتنی بر داستان" است.
جف بلومفیلد نه تنها یک استاد حرفه است بلکه خود تجربیات عملی زیادی دارد و بخش اعظم حرفه خود را در شرکت معروف Genentech، در نقش های مختلف مدیریت و رهبری در واحد بازاریابی و فروش صرف کرده است.او بنیانگذار دو شرکت مشاوره ای موفق بین المللی، Braintrust و Apex Training & Development است و مشتریان زیادی در موضوعات رهبری، ارتباطات، فروش مبتنی بر داستان و تاثیر قدرتمند علوم اعصاب در فروش و بازاریابی دارد.
جف کتاب پرفروش "فروش مبتنی بر داستان" را نوشته است و شرکت های معروف و خوش آوازه ی زیادی را در زمینه فروش مبتنی بر داستان آموزش داده است. وی به عنوان کوچ و مربی اجرایی برای مدیران ارشد چندین شرکت برتر بین المللی کار کرده و مشاور استراتژی، فروش و بازاریابی بوده است. او همچنین رهبری شرکت هایی با ده تا ده هزار کارمند را بر عهده داشته است.این ویدان به تمام افرادی که می خواهند حرفه خود را آنلاین کنند یا یک کسب و کار مجازی راه اندازی کنند توصیه می شود.
دوره های پیشنهادی

اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا








چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟



بازاریابی محتوا | شخصی سازی تجربه مشتری


بازاریاب ثروتمند - راز 500 میلیون دلاری تی هارو آکر


چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی



چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟



بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب ثروت




موفقیت در بازاریابی محتوا با کمک رسانه های اجتماعی

