اصول کوچینگ برای ایجاد فروش بالا

  • يکشنبه 27 اسفند 1402
  • 97
  • 2
  • 0.0
توضیحات دوره

مدیریت نیروی فروش با مربی گری آن ها متفاوت است و درک نکردن این تفاوت در واقع می تواند زیان آور باشد. در این دوره، لیزا ارل مک­لئود، مدرس و مربی فروش سه عامل تربیت نیروی فروش- مشاهده، تحلیل تاثیر مشتری و بازخورد- را به صورت کلی بیان کرده و کاری که برای رسیدن به نتایج دلخواهتان باید در هر مرحله انجام دهید را توضیح می دهد.

وی برای روشن ساختن این مفاهیم، تفاوت بین تماس برای مربی­­ گری، تماس برای ارائه توضیح و تماس مشترک را برجسته ساخته و موقعیت­ هایی که برقراری هر یک از این تماس ­ها در آن الزامی است را توضیح می­ دهد. وی نقش متمایزی که یک مربی در توسعه دادن مهارت­ ها ایفا می­کند را به صورت کلی توضیح داده و نحوه­ ی تصمیم گیری در مورد اینکه چه فردی را باید و چه کسی را نباید برای مربی­گری انتخاب کرد و اینکه چگونه ممکن است مربی­گری مستلزم از دست دادن یک موقعیت فروش باشد را توضیح می­ دهد. لیزا همچنین لحظه­ های حساس مربی­گری مثل تماس­های دشوار یا لحظه­ ی پس از دست دادن فروش یا بعد از یک فروش عالی را برجسته ساخته و نقش بعضی از موقعیت­ های رایج مربی­گری را بازی می­ کند تا دشواری­ ها و چالش­ های رایج را به تصویر بکشد.  

مباحث عبارتند از:

  • مربی­گری فروش چه هست و چه نیست؛
  • برنامه ­ریزی برای تماس؛
  • مدیریت یک تماس دشوار؛
  • جلسه­ ی پرسش و پاسخ بعد از یک فروش عالی یا یک شکست؛
  • خود را جای مشتری گذاشتن؛
  • برخورد با مشتری­ هایی که نماینده ­تان را نادیده می­گیرند؛
  • مدیریت مشتری­ های سوءاستفاده کننده؛
  • برنامه­ ریزی تماس­ های مشترک؛
  • ارائه­ ی سخنرانی ­­ها عالی و پیشنهادهای معرکه؛
  • برخورد با فرایندهای متوقف­ شده­ ی فروش؛

 

 

درس های دوره
  • خوش آمدید

  • چگونه کوچینگ فروش را بالا می برد؟

  • عوامل موفقیت در کوچینگ

  • کوچینگ فروش چیست؟

  • سه نوع مربی گری در فروش

  • کوچینگ ممکن است به از دست دادن یک فروش بیانجامد

  • چه کسانی را کوچ کنید و کوچ چه کسانی نباشید

  • برنامه ریزی از قبل

  • ده دقیقه قبل از تماس

  • ده ثانیه قبل از تماس

  • در طول تماس های سخت چه کنید؟

  • بعد از شکست چه کنید؟

  • بعد از پیروزی بزرگ چه کنید؟

  • جایگاه شما در کنار فروشنده چیست؟

  • وقتی مشتری فروشنده تان را رد می کند چه کنید؟

  • رفتار با مشتریان سخت

  • برنامه ریزی تلفن ها

  • رشد و بهبود مشتری یابی

  • روش درست کردن بهترین معرفی محصول و ارایه ها

  • با یک فروشنده مقصر چگونه رفتار کنید

  • وقتی فروشنده می خواهد امتیاز قیمتی بدهد، چه کنید

  • چگونه انگیزه بخش باشیم

  • قدم های بعدی

دیدگاه کاربران (2)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    واقعا خوب بود،نکات جدیدی یاد گرفتم

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    ساده،مفید،کاربردی

199٬000تومان
  • 23ویدیو
  • 0فایل
  • 89دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس الیزابت مک‌لئود
  • تعداد درس‌ها 7 درس
  • زمان دوره 89 دقیقه
  • سطح دوره تخصصی