اصول کوچینگ برای ایجاد فروش بالا با تدریس لیزا ارل مک لود (مدت زمان : 88 دقیقه)

خلاصه دوره

اصول کوچینگ برای ایجاد فروش بالا

مدیریت نیروی فروش با مربی­گری آنها متفاوت است و درک نکردن این تفاوت در واقع می­تواند زیان­آور باشد. در این دوره، لیسا ارل مک­لئود - مدرس و مربی فروش- سه عامل تربیت نیروی فروش- مشاهده، تحلیل تاثیر مشتری و بازخورد- را به صورت کلی بیان کرده و کاری که برای رسیدن به نتایج دلخواهتان باید در هر مرحله انجام دهید را توضیح می­دهد. وی برای روشن ساختن این مفاهیم، تفاوت بین تماس برای مربی­­گری، تماس برای ارائه توضیح و تماس مشترک را برجسته ساخته و موقعیت­هایی که برقراری هر یک از این تماس­ها در آن الزامی است را توضیح می­دهد. وی نقش متمایزی که یک مربی در توسعه دادن مهارت­ها ایفا می­کند را به صورت کلی توضیح داده و نحوه­ی تصمیمی­گیری در مورد اینکه چه فردی را باید و چه کسی را نباید برای مربی­گری انتخاب کرد و اینکه چگونه ممکن است مربی­گری مستلزم از دست دادن یک موقعیت فروش باشد را توضیح می­دهد. لیسا همچنین لحظه­های حساس مربی­گری- مثل تماس­های دشوار یا لحظه­ی پس از دست دادن فروش یا بعد از یک فروش عالی- را برجسته ساخته و نقش بعضی از موقعیت­های رایج مربی­گری را بازی می­کند تا دشواری­ها و چالش­های رایج را به تصویر بکشد.  

مباحث عبارتند از:

  • مربی­گری فروش چه هست و چه نیست؛
  • برنامه­ریزی برای تماس؛
  • مدیریت یک تماس دشوار؛
  • جلسه­ی پرسش و پاسخ بعد از یک فروش عالی یا یک شکست؛
  • خود را جای مشتری گذاشتن؛
  • برخورد با مشتری­هایی که نماینده­تان را نادیده می­گیرند؛
  • مدیریت مشتری­های سوءاستفاده کننده؛
  • برنامه­ریزی تماس­های مشترک؛
  • ارائه­ی سخنرانی­­ها عالی و پیشنهادهای معرکه؛
  • برخورد با فرایندهای متوقف­ شده­ی فروش؛

 

 


معرفی

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

مربی گری در فروش

نقش شما به عنوان یک کوچ فروش

نکات حیاتی در مربی گری فروش

در کنار فروشنده ها چطور رفتار کنید

سناریوهای معمول کوچینگ

خلاصه

قدم های بعدی

  • 00:58
  • Text reading
ثبت تیکت پشتیبانی