اصول کوچینگ برای ایجاد فروش بالا

مدیریت نیروی فروش با مربی گری آن ها متفاوت است و درک نکردن این تفاوت در واقع می تواند زیان آور باشد. در این دوره، لیزا ارل مک­لئود، مدرس و مربی فروش سه عامل تربیت نیروی فروش- مشاهده، تحلیل تاثیر مشتری و بازخورد- را به صورت کلی بیان کرده و کاری که برای رسیدن به نتایج دلخواهتان باید در هر مرحله انجام دهید را توضیح می دهد.

وی برای روشن ساختن این مفاهیم، تفاوت بین تماس برای مربی­­ گری، تماس برای ارائه توضیح و تماس مشترک را برجسته ساخته و موقعیت­ هایی که برقراری هر یک از این تماس ­ها در آن الزامی است را توضیح می­ دهد. وی نقش متمایزی که یک مربی در توسعه دادن مهارت­ ها ایفا می­کند را به صورت کلی توضیح داده و نحوه­ ی تصمیم گیری در مورد اینکه چه فردی را باید و چه کسی را نباید برای مربی­گری انتخاب کرد و اینکه چگونه ممکن است مربی­گری مستلزم از دست دادن یک موقعیت فروش باشد را توضیح می­ دهد. لیزا همچنین لحظه­ های حساس مربی­گری مثل تماس­های دشوار یا لحظه­ ی پس از دست دادن فروش یا بعد از یک فروش عالی را برجسته ساخته و نقش بعضی از موقعیت­ های رایج مربی­گری را بازی می­ کند تا دشواری­ ها و چالش­ های رایج را به تصویر بکشد.  

مباحث عبارتند از:

  • مربی­گری فروش چه هست و چه نیست؛
  • برنامه ­ریزی برای تماس؛
  • مدیریت یک تماس دشوار؛
  • جلسه­ ی پرسش و پاسخ بعد از یک فروش عالی یا یک شکست؛
  • خود را جای مشتری گذاشتن؛
  • برخورد با مشتری­ هایی که نماینده ­تان را نادیده می­گیرند؛
  • مدیریت مشتری­ های سوءاستفاده کننده؛
  • برنامه­ ریزی تماس­ های مشترک؛
  • ارائه­ ی سخنرانی ­­ها عالی و پیشنهادهای معرکه؛
  • برخورد با فرایندهای متوقف­ شده­ ی فروش؛

 

 

7
درس
23
فایل
88
دقیقه
79000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

معرفی

play_arrow
خوش آمدید

مربی گری در فروش

play_arrow
چگونه کوچینگ فروش را بالا می برد؟
play_arrow
عوامل موفقیت در کوچینگ

نقش شما به عنوان یک کوچ فروش

play_arrow
کوچینگ فروش چیست؟
play_arrow
سه نوع مربی گری در فروش
play_arrow
کوچینگ ممکن است به از دست دادن یک فروش بیانجامد
play_arrow
چه کسانی را کوچ کنید و کوچ چه کسانی نباشید

نکات حیاتی در مربی گری فروش

play_arrow
برنامه ریزی از قبل
play_arrow
ده دقیقه قبل از تماس
play_arrow
ده ثانیه قبل از تماس
play_arrow
در طول تماس های سخت چه کنید؟
play_arrow
بعد از شکست چه کنید؟
play_arrow
بعد از پیروزی بزرگ چه کنید؟

در کنار فروشنده ها چطور رفتار کنید

play_arrow
جایگاه شما در کنار فروشنده چیست؟
play_arrow
وقتی مشتری فروشنده تان را رد می کند چه کنید؟
play_arrow
رفتار با مشتریان سخت
play_arrow
برنامه ریزی تلفن ها

سناریوهای معمول کوچینگ

play_arrow
رشد و بهبود مشتری یابی
play_arrow
روش درست کردن بهترین معرفی محصول و ارایه ها
play_arrow
با یک فروشنده مقصر چگونه رفتار کنید
play_arrow
وقتی فروشنده می خواهد امتیاز قیمتی بدهد، چه کنید
play_arrow
چگونه انگیزه بخش باشیم

خلاصه

play_arrow
قدم های بعدی

اساتید دوره

الیزابت مک‌لئود

الیزابت مک‌لئود معاون خدمات مشتریان در McLeod & More, Inc است.
الیزابت پروژه‌های مشتریانی مانند گوگل، جی ادونچرز، Hootsuite را مدیریت می‌کند. او موارد اجرایی و بازاریابی McLeod & More را نیز رهبری می‌کند. الیزابت، پیش از ملحق شدن به McLeod & More، در لندن و بوستون، در زمینه‌ی تبلیغات فعالیت می‌کرد. او یک مدرک کارشناسی از دانشگاه بوستون و مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی سازمانی و صنعتی دارد.

دوره های پیشنهادی

person
mail