پیش بینی فروش

6
درس
17
فایل
46
دقیقه
45000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
play_arrow
چه چیز لازم است پیش از تماشای این دوره بدانید؟
- مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
چگونه از فایل های تمرین استفاده کنید؟

درک پیش بینی فروش

play_arrow
پیش بینی فروش چیست؟
play_arrow
چرا پیش بینی فروش مهم است؟
play_arrow
فرآیند پیش بینی فروش را درک کنید

آماده سازی برای پیش بینی فروش

play_arrow
طبقه بندی بازار خود را مشخص کنید
play_arrow
پویایی های بازار را درک کنید
play_arrow
یک روش پیش بینی انتخاب کنید

استفاده از پیش بینی کمی

play_arrow
داده ها را جمع آوری کنید
play_arrow
درک روش های سرمایه گذاری مجدد
- مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
نقاط میانگین متحرک را درک کنید
play_arrow
درک تسویه حساب

استفاده از پیش بینی کیفی

play_arrow
از برآوردها برای مشتریان استفاده کنید
play_arrow
از برآوردهای نمایندگان فروش و توزیع کنندگان استفاده کنید
play_arrow
از یک پنل متخصصان استفاده کنید

نتیجه گیری

play_arrow
گام های بعدی
- مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

پیش ­بینی فروش تقریبا برای هر کسب و کاری ضروری است چرا که بر آماده سازی فروش، برنامه ریزی ­های مالی، بودجه بندی، برنام ­ریزی­ های عملیاتی و برنامه ریزی بازاریابی تاثیر می گذارد. از آنجایی که پیش بینی ­های فروش تاثیرات بلند مدتی دارند، صحت هر چه بیشتر اطلاعات پیش بینی امری حیاتی است. در این دوره، درو بوید، استاد بازاریابی و فروش، فرایند گام به گامی برای ایجاد و مدیریت موثر پیش ­بینی ­های فروش به اشتراک می ­گذارد.  وی چگونگی تعریف بخش مورد نظرتان در بازار، ایجاد فرایندهای مناسب، انتخاب تکنیک ­های پیش ­بینی مناسب و گردآوری داده را نشان­تان می­دهد. علاوه بر این، چگونگیِ استفاده از هر دو روش پیش ­بینی کمّی و کیفی را مشخص می­ سازد.

مباحث عبارتند از: 

  • درک فرایند پیش ­بینی فروش؛
  • تعریف بخش مورد نظرتان در بازار؛
  • درک پویائی ­های بازار؛
  • انتخاب تکنیکی برای پیش­ بینی؛
  • استفاده از پیش ­بینی کمّی؛
  • درک میانگین­ های متحرک؛
  • استفاده از پیش­ بینی کیفی؛
  • استفاده از برآوردهایی از جانب مشتری­ ها، نمایندگان فروش و توزیع ­کنندگان؛
  • استفاده از گروهی از متخصصان.

 

اساتید دوره

درو بوید

درو بوید رهبری جهانی در حوزه‌ی خلاقیت و نوآوری است.
درو یکی از نویسندگان Inside the Box است. او مدیرِ اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه‌ی بازاریابی و دانشیارِ بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی است.
درو، پس از گذرانِ یک دوره‌ی کاری بسیار موفق، وارد دنیای دانشگاه شد. او 17 سال را به همراه Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و تملیک و توسعه‌ی بین‌المللی فعالیت کرد. پیش از همکاری با Johnson & Johnson، در زمینه‌ی فروش، بازاریابی و برنامه‌ریزی استراتژیک، با United Airlines همکاری می‌کرد. او یکی از پیشگامان در عرصه‌ی همکاری‌های استراتژیک میان شرکت‌های هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد.
درو، در دوره‌هایش، این تئوری را در کلاس‌های سنتی با بیش از سه دهه تجربه تدریس کرده است و تجربیاتش را در زمینه‌ی نوآوری و بازاریابی در اختیار دنیای واقعی قرار می‌دهد. درو سه جایزه‌ی ارزشمند برای تدریسش کسب کرده است و به عنوان استاد مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده‌ی مدیریت کلوگ در دانشگاه نورث وسترن و دانشگاه دوک حضور داشته است.
درو، در سال 1976، مدرک کارشناسی پژوهش در عملیات و علم مدیریت را از آکادمی نیرو هوایی ایالات متحده آمریکا اخذ نمود. او مدرک MBA را نیز از دانشگاه شیکاگو کسب نمود.
درو در کنار همسرش، وندی، و پسرش، ریان، در سینسیاتی، اوهایو، زندگی می‌کند.

دوره های پیشنهادی

person
mail