نورومارکتینگ

ما مصرف کنندگان چگونه تصمیم به خرید می‌گیریم؟ به چه چیزهایی توجه می‌کنیم و واکنش‌های اولیه ما، چطور تصمیم نهایی ما را تعیین می‌کنند؟ این فرایندها تا چه میزان ناخودآگاه هستند و نمی‌توان آن‌ها را محاسبه کرد؟

همه کسب و کارها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا بهترین نوع بازاریابی را داشته باشند. پس شما رقیبان سرسخت و آگاهی خواهید داشت؛ اما مشتری به کدام‌یک از شما توجه خواهد کرد؟ به آن‌هایی که از پیام بازاریابی بهتری استفاده کنند.

بازاریابی عصبی به این معناست که شما خود را در جای مشتری قرار دهید و یا واکنش‌های مغز مشتری را در هنگامی‌که با شما و محصولات شما و یا هر چیز جدیدی که با آن مواجه می‌شود را شناسایی کنید تا بدانید چه‌کاری و چه عکس‌العملی به شما کمک می‌کند تا مشتری را بیشتر به هدف خود یعنی فروش برسانید.

در دوره نورومارکتینگ، توماس زوئگا رامسوی، مدیر مرکز تصمیم‌گیری با رویکرد عصبی در مدرسه کسب‌وکار کوپنهاگ، جنبه‌های مختلف دانش عصبی مصرف‌کننده را آموزش می‌دهد. توجه وجدان، یادگیری و حافظه، احساسات و عواطف و درنهایت نحوه تصمیم‌گیری مصرف‌کننده را توضیح می‌دهد. درباره ردیابی چشم، دانش عصبی محاسباتی و تصویربرداری مغز مثل EEG و FMRI صحبت می‌کند. این دوره مقدمه‌ای بر روش‌های ابتدایی حوزه نوپای نوروساینس (دانش عصبی) و نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)، همچنین مروری بر استفاده‌های فعلی و آتی نوروساینس در کسب‌وکار است.

چرا ما از دانش عصبی برای درک مصرف‌کنندگان استفاده می‌کنیم؟ روش‌های سنتی از پرسشنامه‌ها، مصاحبه‌ها و گروه‌های تمرکز استفاده می‌کنند. جایی که مردم آشکارا و آگاهانه تجربیات و افکارشان را گزارش می‌دهند و از طرف دیگر سمت ناخودآگاه رفتار مصرف‌کننده در روش‌های سنتی اندازه‌گیری نمی‌شود. دانش عصبی قابلیت درک محرک‌های انتخاب ناخودآگاه را دارد.

آیا بازاریابی عصبی به درد شغل شما می‌خورد؟ شما در هر شغلی که باشید، به مشتری و شناسایی آن‌ها، حتی روانشناسی آن‌ها نیاز دارید، پس بازاریابی عصبی به درد همه مشاغل می‌خورد. حتی در شبکه‌های اجتماعی و کسب‌وکارهای آنلاین که مستقیم با مشتری ارتباط ندارید، هم بازاریابی عصبی به کار شما خواهد آمد.

شما پس از مشاهده دوره آموزشی نورومارکتینگ، می‌توانید در استراتژی‌های خود تجدیدنظر کنید و بازاریابی خلاقانه‌تری را انجام دهید که نهایتاً منجر به افزایش فروش و کارایی‌تان خواهد شد. وقتی شما بدانید در مغز مشتری چه می‌گذرد، راحت‌تر و پیشنهادهای بهتری به آن‌ها خواهید داد، درنتیجه می‌توانید برای طراحی برنامه بازاریابی استراتژیک، ایده‌های جالبی به شما بدهد. به کمک این دوره می‌توانید اقداماتی انجام دهید که با فعال کردن دگمه لذت در مغز مشتری و بازار، به فروش قطعی و سودآوری زیاد دست‌یابید.

6
درس
24
فایل
409
دقیقه
690000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

هفته اول

play_arrow
مقدمه‌ی دوره
6:53 - 23.0 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
مروری بر مغز
7:41 - 25.7 مگابایت
play_arrow
کیس-کناتسون و همکاران
11:18 - 22.5 مگابایت
play_arrow
PET و MR اسکن
4:29 - 15.0 مگابایت

هفته دوم

play_arrow
توجه و آگاهی
17:30 - 58.8 مگابایت
play_arrow
مصاحبه با کایل نل
24:25 - 82.0 مگابایت
play_arrow
ابزارها - Neurovision
14:45 - 48.8 مگابایت
play_arrow
تحقیقات و متدها - توجه و آگاهی
11:38 - 38.1 مگابایت

هفته سوم

play_arrow
بازاریابی عصبی حسی
13:28 - 45.1 مگابایت
play_arrow
تحقیقات و متدها - نمودار بار حسی
9:45 - 25.0 مگابایت
play_arrow
iMotions - مصاحبه با پیتر هارتزبک
15:08 - 50.8 مگابایت
play_arrow
مصاحبه با پر مولر (قسمت اول)
19:03 - 64.0 مگابایت
play_arrow
مصاحبه با پر مولر (قسمت دوم)
7:42 - 25.8 مگابایت

هفته چهارم

play_arrow
عواطف و احساسات - خواستن و دوست داشتن
11:59 - 40.3 مگابایت
play_arrow
کیس - کرک و همکاران - متدهای EEG
20:34 - 69.1 مگابایت
play_arrow
مصاحبه با استیو گنکو
34:31 - 115 مگابایت
play_arrow
متد EEG
9:20 - 31.3 مگابایت

هفته پنجم

play_arrow
یادگیری و حافظه
13:45 - 45.5 مگابایت
play_arrow
کیس - مک‌کلور و همکاران - متد ردیابی چشم و تست حافظه
16:19 - 54.6 مگابایت
play_arrow
مصاحبه با ریچارد سیلبرشتاین
56:40 - 190 مگابایت

هفته ششم

play_arrow
اخلاق عصبی و انحرافات مصرف‌کننده
4:22 - 14.6 مگابایت
play_arrow
مصاحبه با یان ترزاکوسکی
30:50 - 103 مگابایت
play_arrow
مصاحبه با کارل مارسی
42:34 - 142 مگابایت
play_arrow
آیا بازاریابی عصبی غیراخلاقی است؟
4:09 - 13.9 مگابایت

اساتید دوره

تامس زوگا

تامس زوگا رمزی، مدیر عامل و موسس Neurons Inc، شرکت پیشرو در زمینه نوروساینس کاربردی در دنیا است. توماس یک روانشناس اعصاب است و مدرک دکترای نوروبیولوژی و تصویربرداری عصبی دارد، و امروز یک شخصیت پیشرو در زمینه نوروساینس کاربردی محسوب می شود. از طریق همکاری با دانشگاه های پیشرو همچون آکسفورد، کمبریج، استنفورد و هاروارد، فعالیت خود را روی ترکیب روانشناسی و نوروساینس در درک فرایند تصمیم گیری و رفتارها متمرکز کرده است.
تامس در شرکت Neurons، به شرکت های پیشرو برای استفاده از نوروساینس در ایجاد تغییرات استراتژیک مشاوره می دهد. از شرکت های حوزه فناوری همچون گوگل و فیسبوک تا شرکت های خرده فروشی همچون لوویز، آیکیا و تسکو، و در حوزه هایی همچون معماری، رهبری، و آزمایش های بالینی. همچنین به شرکت های مختلف در ایجاد ظرفیت های نوروساینس مشاوره داده است.
تامس در گذشته موسس و مدیر مرکز تصمیم گیری نوروساینس - یک آزمایشگاه تحقیقاتی چندرشته ای در بیمارستان دانشگاه کپنهاگن و دانشکده کسب و کار کپنهاگن - بوده است.این مرکز تحت رهبری تامس، ژورنال های علمی مطرحی همچون Science، PNAS، Frontiers و Psychological Science را منتشر کرد.
آثار منتشر شده تامس شامل کتابهای پرفروش و فصل هایی در زمینه نوروساینس است، و نشریات علمی او بیش از 1600 بار به عنوان مرجع مقالات و کتاب ها معرفی شده است

person
mail