روش هایی برای رشد کسب و کار
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
رشد کسب و کار
بخش اول
بخش دوم
بخش سوم
بخش چهارم
بخش پنجم
بخش ششم
بخش هفتم
بخش هشتم
بخش نهم
بخش دهم
بخش یازدهم
موفقیت کسبوکارتان چیست؟ موفقیت رشد انفجاری کسبوکارتان کجاست؟ هر کسبوکاری به چه چیزی نیاز دارد؟ آیا فکر میکنید که کسبوکارتان در بالاترین مرحله فروش و بازاریابی است؟ آیا باور دارید که همه فاکتورها و اِلِمانهای بهبود عملکرد سیستم کسبوکار شما در بالاترین حد خودش قرار دارد؟ آیا میتوانید همه جنبههای ساب پروسسهای کسب وکارتان را ببینید؟ آیا میدانید در کدام قسمت بازار احتمال موفقیت شما زیادتر است؟ ارزش طول عمر مشتری شما چقدر است؟
گاهی شنیدن تجربههای آدمهای موفق و نوع نگاهشان به زندگی و کسبوکار، خودش بهاندازه خواندن ده تا کتاب ارزش دارد. برای رسیدن به پاسخ درست سؤالات فوق، صحبتهای جی آبراهام (Jey Abraham) نویسنده و مشاور کسبوکار با موضوع روشهایی برای رشد کسبوکار در سمینار بیزینس مستری با حضور تونی رابینز، کارآفرین و مشاور و استراتژیست کسبوکار را ببینید.
جی آبراهام نویسنده و مشاور کسبوکار معتقد است که موفقیت فقط برای کسبوکارهایی که به منابع نامحدود دسترسی دارند، نیست. به همین جهت او در این سمینار، برنامهای متشکل از استراتژیهای موفق برای پیدا کردن و یا خلق فرصتهای تولید ثروت تبیین کرده است.
چرا باید به صحبتهای جی آبراهام برای رشد کسبوکار خود توجه کنیم؟ چون او این فرصت را داشته که در سرتاسر جهان، بالای هزار صنعت و کسبوکار را بررسی کند و دیدگاه خیلی وسیعتری برای فکر کردن استراتژیک، مدل کسبوکار، راههای دسترسی و مزیتهای رقابتی به دست آورد.
جی آبراهام در سمینار بیزینس مستری از تجربههای موفق شخصی خود در کسبوکارهای گوناگون سخن میگوید و دیدگاههای مفیدی را در زمینههای مختلف کسبوکار به شما ارائه میکند. ۳ روش شناختهشده برای رشد کسبوکار را بیان میکند. همچنین فاکتورهای بهبود عملکرد، استراتژیهای مهم و مختلف، بازاریابی و ارزش طول عمر مشتری تدریس میشود.
هر سیستم درآمدی هرچقدر بد باشد، ۵۰ نقطه حساس دارد که کسی آنها را نمیشناسد و بیشتر شما قادر نخواهید بود به همه آن نقاط دسترسی داشته باشید، اما میتوانید به 5 تا 6 نقطه که هرگز فکرش را نمیکردید، برسید و اگر آن را ۵ تا ۱۰ درصد بهبود ببخشید، شما ۱۰ مسیر جدا خواهید داشت که به شما اجازه میدهد، توانایی داشتن عملکردی بهتر و رسیدن به سودآوری زیاد داشته باشید. شما پس از مشاهده این دوره، به این توانایی دست پیدا خواهید کرد. همچنین میتوانید درباره ایجاد ارزش و ایجاد راههای درآمدی یاد بگیرید و تمام آنها را روی کار خودتان اعمال کنید.
اگر شما تنها شرکت در زمینه کاری خودتان باشید که تجربههای جی آبراهام را بداند و به کار ببرد، برتری بزرگی به دست میآورید. جی آبراهام در این سمینار به شما چند کلید مهم میدهد که بتوانید گرههای درهمتنیده در کسبوکارتان را بازکنید. گرههایی که بسیاری افراد حتی نمیدانند که دارند آنها را تجربه میکنند و اینها معمولاً شرکتهای کوچکی هم نیستند. در پایان این دوره شما مثل جی آبراهام فکر میکنید.
به شما پیشنهاد میکنیم این دوره عالی را از دست ندهید و با دقت ۲ الی ۳ بار آن را ببینید.
اساتید دوره

تونی رابینز
آنتونی جی رابینز ملقب به تونی رابینز، کارآفرین، مشاور، استراتژیست کسب و کار، استراتژیست زندگی و فعال بشر دوست است که در سال 1960 در منطقه هالیوود در ایالت کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمده است. او همچنین یکی از برترین نویسندگان و سخنرانان جهان نیز هست. او به واسطه کتاب های معروف و پر فروش خود در حوزه انگیزشی و موفقیت به شهرتی بی نظیر در سراسر جهان دست یافته است. کتاب های آنتونی رابینز در ایران هم جز پر فروش ترین کتاب ها هستند و او در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. در ادامه مطلب ” زندگی نامه تونی رابینز “ با ما همراه باشید.
تونی رابینز به واسطه ی دانشی که از قوانین جهان بدست آورده بود در زمان کوتاهی توانست به اکثر رویاها و آرزوهای خود برسد و آن ها را به واقعیت تبدیل کند. افراد بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارند که برای رسیدن به آرزوها و امیال خود در دروه های او شرکت نموده و یا کتاب های او را مطالعه می کنند.
آنتونی رابینز یک شعار بسیار معروف و جهانی دارد که در آن می گوید: همه ی ما استاد سرنوشت خود هستیم
بخش عمده ای از آنچه او در دوره ها، کارگاه های آموزشی، سمینار ها و کتاب هایش می گوید، به انگیزه دادن و الهام بخش بودن مربوط می گردد.

جی آبراهام
جی آبراهام (زاده 8 ژانویه 1949) یک مدیر تجاری آمریکایی ، سخنران کنفرانس و نویسنده است. او به دلیل فعالیت خود در توسعه استراتژی های بازاریابی در دهه 1970 مشهور است.در سال 2000 ، فوربس او را به عنوان یکی از پنج مربی برتر اجرایی در ایالات متحده ذکر کرد. او موسس و مدیرعامل گروه Founder است ، یک شرکت مشاور بازاریابی که بر ارائه استراتژی های رشد برای مشاغل تمرکز کرده است.