مبانی افیلیت مارکتینگ

پول درآوردن به‌صورت آنلاین تابه‌حال به این سادگی نبوده است. باوجود چندین پلتفرم ازجمله یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی، خیلی ساده می‌توانید یک گروهی از دنبال کننده‌های هم‌فکر خودتان را بسازید و به آن‌ها محصولات و خدمات خود را پیشنهاد دهید.

افیلیت مارکتینگ که با نام هایی چون همکاری درفروش و بازاریابی پورسانتی نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع بازاریابی است و به فردی اشاره می‌کند که محصول و خدمات فرد دیگر را معرفی و در ازای این معرفی، مبلغی تحت عنوان پورسانت یا کمسیون دریافت می‌نماید. افیلیت مارکتینگ یکی از راحت‌ترین روش‌های کسب درآمد در دنیای اینترنت است و به افرادی که هنری جز نگهداری وب‌سایت خود را ندارند، کمک می‌نماید که درآمد خوبی داشته باشند.

آمازون اولین سایتی بود که سیستم افیلیت مارکتینگ خود را در سال 1996 راه‌اندازی کرد و هنوز این سیستم ادامه دارد. شاید تصور کنید آمازون خیلی پورسانت می‌دهد، اما این مبالغ در ازای فروشی که اتفاق می‌افتد، بسیار ناچیز است.

در دوره مبانی افیلیت مارکتینگ، سم دی، مشاور بازاریابی، یوتیوب و کارآفرین آنلاین، توضیح می‌دهد که شما چگونه یک کسب‌وکار افیلیت سودآور را از ابتدا بسازید. چگونه یک برند آنلاین جذاب بسازید. در این دوره بنیادهای افیلیت مارکتینگ، اصول افیلیت مارکتینگ و چگونگی ساخت استراتژی افیلیت مارکتینگ را یاد می‌گیرید، همچنین می‌آموزید چگونه افیلیت مناسب را انتخاب کنید و چگونه دنبال کننده‌هایتان را به خریدار تبدیل کنید.

شما پس از مشاهده و آموزش دوره مبانی افیلیت مارکتینگ، تنها با داشتن یک لپ‌تاپ و ارتباط اینترنت در هرکجا که هستید می‌توانید ناشر افیلیت شوید و از این طریق کسب درآمد کنید. درآمد زیادی از این روش داشته باشید و حتی امکان فریلنسری نیز وجود دارد. افراد یا شرکت‌هایی که وب‌سایت دارند می‌توانند، از فضای موجود در وب‌سایت خود کسب درآمد کنند و نیازی به‌صرف وقت و هزینه برای پیدا کردن مشتری تبلیغات ندارند. از مهم‌ترین مزایای افیلیت مارکتینگ برای برندها این است که با هر بودجه‌ای به فضای تبلیغاتی دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند از این طریق فروش خود را افزایش دهند. برندها از طریق افیلیت مارکتینگ می‌توانند مشتریان بیشتری به دست آورند، پلتفرم‌های افیلیت مارکتینگ آمارهای دقیقی را از فضاهای تبلیغاتی افیلیت ها یا ناشران جمع‌آوری می‌کنند و آن را بدون هزینه اضافی در اختیار برندها می‌گذارند، برندها می‌توانند از این اطلاعات برای تحلیل رفتار مشتریان خود استفاده کنند.

 

هر بازاریاب افیلیت ماهری، اهمیت ساخت یک برند معتبر و تبلیغ محصولاتی که به آن‌ها باور دارند را به‌خوبی درک می‌کند، و این پایه افیلیت مارکتینگ است، این دوره به شما کمک می‌کند که کسب درآمد منفعل و طولانی‌مدت و مداوم داشته باشید.

4
درس
19
فایل
81
دقیقه
99000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
بنیادهای افیلیت مارکتینگ
1:12 - 4.0 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

اصول افیلیت مارکتینگ

play_arrow
افیلیت کیست؟
5:37 - 13.1 مگابایت
play_arrow
دریافت کمیسیون به عنوان یک افیلیت مارکتر
4:11 - 10.5 مگابایت
play_arrow
هدایت ترافیک باکیفیت
5:43 - 14.2 مگابایت
play_arrow
مدت زمان کوکی در افیلیت مارکتینگ
3:50 - 12.7 مگابایت
play_arrow
چرا باید به عنوان یک افیلیت، برند خودتان را بسازید؟
4:02 - 13.6 مگابایت
play_arrow
برندسازی در یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسی به عنوان یک افیلیت
6:35 - 22.1 مگابایت
play_arrow
استراتژی‌های رسانه‌های پولی
8:07 - 27.4 مگابایت
play_arrow
پیگیری و پنهان کردن لینک معرف
4:02 - 13.6 مگابایت
play_arrow
پیدا کردن برنامه افیلیت مناسب
4:43 - 15.8 مگابایت
play_arrow
ارزیابی برنامه افیلیت مناسب
4:52 - 11.7 مگابایت
play_arrow
انواع محصولات افیلیت برای تبلیغ
4:32 - 14.9 مگابایت
play_arrow
انواع پیشنهادات افیلیت
4:55 - 16.6 مگابایت

ساخت استراتژی افیلیت مارکتینگ

play_arrow
صفحات فرود
4:16 - 14.3 مگابایت
play_arrow
ایمیل مارکتینگ
343 - 12.5 مگابایت
play_arrow
ساخت برنامه‌ی افیلیتِ خودتان
4:40 - 15.6 مگابایت
play_arrow
ساخت استراتژی افیلیت مارکتینگ
4:40 - 10.0 مگابایت

نتیجه‌گیری

play_arrow
درمورد افیلیت مارکتینگ بیشتر بیاموزید
0:59 - 3.3 مگابایت

اساتید دوره

سم دی

سم دی یک کارآفرین، مشاور و مربی است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ تخصص دارد. پس از موفقیت‌هایی در زمینه E-Commerce و فروش محصولات فیزیکی در آمازون، ای‌بی و Gumtree، سم تصمیم گرفت با راه‌اندازی وبسایت Deytips.com، دانش خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بگذارد. او همچنین یک کانال یوتیوب دارد که به صورت هفتگی، نکات حرفه‌ای بازاریابی را در آن قرار می‌دهد. به عنوان یک بلاگر، مشاور و مدرس دوره‌های آنلاین، سم به کارآفرینان کمک می‌کند استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ مؤثر و در عین حال ساده‌‌ای اتخاذ کنند و بتوانند تعداد مشتری‌ها و فروش‌شان را بالا ببرند.

person
mail