توضیحات دوره
                                چگونگی تسلط کامل بر راهبردتان برای اطمینان از موفقیت آن را بیاموزید. در این دوره ی آموزشی به مایک فیگیلیو بپیوندید که بعضی از دلایل اصلیِ شکست طرح های راهبردی و نحوه ی پرهیز از همان اشتباهات را با شما به اشتراک می گذارد. مایک به بررسی مشکلات رایجی از جمله قابلیت های ناکافی، پیگیری راهکارهای اشتباه، و ارزیابی های نادرست بازار می پردازد که میتوانند نقشه تان را نقش بر آب کنند. او با پوشش دادن ریز و کارهای هر یک از این مسائل کمکتان میکند تا ارزیابی بهتری از طرح راهبردی تان داشته باشید.
مباحث عبارتند از:
- ارزیابی بازار؛
- واکنش به تغییرات رفتاری مشتری؛
- برخورد با اقدامات رقابتی؛
- وفق یافتن به تغییرات فنّاوری
- مدیریت فرایند اولویت بندی تان؛
- گرفتن تصمیم های سخت؛
- اطمینان از همکاری با استعدادهای مناسب؛
- همسو ساختن دستمزد و پاداش؛
- پیوند دادن راهبرد به اجرا.
درس های دوره
                                - 
                                                                    آنچه دراین دوره خواهید دید
- 
                                                                    در این دوره
- 
                                                                    دست بالا گرفتن قابلیت هایتان
- 
                                                                    ناتوانی در هم سویی با دستمزد دریافتی
- 
                                                                    درک استراتژی
- 
                                                                    اولویت بندی نکردن و تمرکز کردن
- 
                                                                    کار کردن با استعدادهای نامناسب
- 
                                                                    ارزیابی نادرست بازار
- 
                                                                    دنبال کردن اقدامات اشتباه
- 
                                                                    تمرکز بر روی اهداف کوتاه مدت در مقایسه با اهداف بلندمدت
- 
                                                                    ناتوانی در تنوع بخشیدن به اقدامات جدید
- 
                                                                    انتخاب نکردن گزینه های سخت
- 
                                                                    واکنش نشان دادن به تغییرات در رفتار مشتری
- 
                                                                    نحوه برخورد با اقدامات رقابتی
- 
                                                                    مدیریت تغییرات قانون گذاری و سیاسی
- 
                                                                    انطباق با تغییرات در فناوری
- 
                                                                    وصل نکردن استراتژی به اجرا
- 
                                                                    ناکامی در اطلاع رسانی و جلب حمایت
- 
                                                                    ضعیف اجرا کردن
- 
                                                                    نسنجیدن یا ایجاد نکردن حس مسئولیت پذیری
- 
                                                                    گام های بعدی
- 
                                                                    ارزیابی و بهبود برنامه های استراتژیک
