
دیجیتال مارکتینگ | استراتژی بازاریابی دیجیتال
شما چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را میسازید؟ برای این کار فقط نمیتوانید سراغ شبکههای اجتماعی بروید و اسمش را استراتژی بگذارید. نمیتوانید چند تا پست بگذارید و چند تا عکس در فیسبوک و اینستاگرام منتشر کنید و توقع داشته باشید، کارتان خوب پیش برود. یک استراتژی خوب و مستند باید شامل کارهایی باشد که باید انجام دهید به این دلیل که انجام دادن آنها لازم است و همچنین نتیجه مطلوبی که به دنبالش هستید را فراهم کند. یعنی هدف استراتژی شما چیست؟ استراتژی قلب دیجیتال مارکتینگ است.
مت بیلی در دوره استراتژی بازاریابی دیجیتال به شما یاد میدهد که چگونه یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ بسازید. چگونه مخاطبین را هدف قرار دهید. چگونه ترکیب کانالی مناسب را انتخاب کنید. چگونه کمپینهای خود را مدیریت کنید و چگونه کمپین خود را اندازهگیری کنید. در این دوره همهچیزهایی که برای ایجاد یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ واقعی نیاز دارید، به شما آموزش داده میشود.
در یک نظرسنجی 46 درصد از رهبران دیجیتال مارکتینگ به کمبود استراتژی مؤثر، بهعنوان بزرگترین مانع برای داشتن کمپینهای موفق رأی دادهاند. این عدد خیلی بزرگی است و نشاندهنده مشکل مهمی است که بسیاری از کسبوکارها با آن مواجه هستند. دوره استراتژی بازاریابی دیجیتال، این مشکل بزرگ را برای شما حل میکند و شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک استراتژی مؤثر داشته باشید
