دیجیتال مارکتینگ | اتوماتیک کردن سیستم خرید و فروش

اتوماتیک کردن سیستم خریدوفروش از مجموعه درس‌های دوره دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.

تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده چیست؟ چگونه می‌توانید به نفع خودتان از آن استفاده کنید؟ اصطلاح برنامه‌ریزی‌شده در این دوره یعنی اتوماتیک کردن خریدوفروش رسانه‌ای تبلیغ‌کننده با استفاده از تکنولوژی. اگر به گوگل ادورز بروید و یک اکانت ایجاد کنید و تبلیغی درست کنید که برای یک عبارت خاص نشان داده شود، آن موقع یک تبلیغ برنامه‌ریزی‌شده ایجاد کرده‌اید و تعیین کردید که برای یک شرایط خاص مثل یک عبارت جستجو شده نشان داده شود. شما شرایط نشان دادن این تبلیغ را اتوماتیک کردید تا به کاربری نشان داده شود که به نظر می‌آید به او مربوط است و به دنبال چیزی هست که شما دارید. این اساس تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده است، یعنی اتوماتیک کردن سیستم خریدوفروش تبلیغات با استفاده از تکنولوژی.

اتوماتیک کردن سیستم تبلیغات و خریدوفروش چه فوایدی دارد؟ شما می‌توانید از این سیستم برای برندینگ، افزایش بازدید و آگاهی و یا هدفی خاص برای یک کمپین استفاده کنید. می‌توانید تبلیغ خود را برای کاربری که قبلاً در وب‌سایت شما بوده نشان دهید. همچنین می‌توانید از بازاریابی و تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده برای جذب مشتری استفاده کنید. می‌توانید تعیین کنید که این‌ها در دیوایس های خاصی نشان داده شوند یا به کانال مشخصی بروند. با استفاده از کمپین‌های توسعه مشتری، مشتری‌های قبلی خودتان را مجاب به خرید کنید که این کمپین‌ها بر اساس تاریخچه خرید آن‌ها و یا ویژگی‌هایی که دارند، ایجاد می‌شوند.

مت بیلی در دوره اتوماتیک کردن سیستم خریدوفروش در 6 بخش این موارد را به شما آموزش می‌دهد: اصول اولیه عملکرد برنامه‌ریزی‌شده چیست. تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده و عملکرد آن را در مقابل فروش سنتی خرید تبلیغ‌ها را مقایسه می‌کند. مزایده‌های آنی را بررسی می‌کند. جریان کاری تبلیغات برنامه‌ای را بررسی می‌کند. نحوه هدف‌گذاری برنامه‌ریزی‌شده را توضیح می‌دهد و درنهایت تقلب در تبلیغ‌های برنامه‌ریزی‌شده را یادآور می‌شود. در این دوره اصول اولیه تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده را یاد می‌گیرید.

تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده یا Programmatic Advertising از جدیدترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ به‌حساب می‌آید که تا مدتی دیگر روند تبلیغات و مدیریت آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. حتی اگر ازجمله افراد حرفه‌ای حوزه دیجیتال مارکتینگ هم باشید و از تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده استفاده نمی‌کنید، در آینده به چنین کاری مجبور خواهید شد؛ چراکه تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده یکی از جریان‌سازترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ حال حاضر است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته بیش از ۳۳ میلیارد دلار روی تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده هزینه شده است.

 

تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده برای رهایی از روش‌های قدیمی طراحی‌شده است. در روش‌های قدیمی یا موفق می‌شدید یا شکست می‌خوردید که این موضوع هزینه زیادی را برای بازاریاب‌ها در پی داشت. حال با تکیه‌بر الگوریتم‌ها می‌توانید هزینه‌های اضافی را حذف کنید و با برنامه‌ریزی بیشتری سرمایه‌گذاری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را با یکسری اطلاعات تکمیل کنید.

تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده به‌وسیله هوش مصنوعی می‌تواند تبلیغات را بهینه کند. درواقع این سیستم به‌صورت خودکار یاد می‌گیرد که چه مدل کمپینی می‌تواند حداکثر بازخورد را داشته باشد. موضوع جالب اینجاست که چنین روشی کاملاً عملکرد مثبت دارد. در گزارش‌ها به این نکته اشاره‌شده است که استفاده از تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده می‌تواند نرخ تبدیل (Conversions Rate) را تا ۵۰۰ درصد افزایش دهد.

6
درس
41
فایل
72
دقیقه
99000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

خرید برنامه‌ریزی‌شده چیست؟

play_arrow
مقدمه
0:32 - 1.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
خرید برنامه‌ریزی‌شده
0:59 - 2.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
کاربردهای برنامه‌ریزی‌شده
0:54 - 2.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
رسانه‌های برنامه‌ریزی‌ شده
0:49 - 1.8 مگابایت
play_arrow
کانال‌ها و مخاطبین برنامه‌ریزی‌ شده
0:40 - 2.1 مگابایت
play_arrow
استفاده از ویدئو در تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده
0:48 - 1.9 مگابایت
play_arrow
تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده در موبایل و اپلیکیشن‌ها
1:40 - 3.0 مگابایت
play_arrow
هدف‌گذاری پیشرفته
1:27 - 4.0 مگابایت
play_arrow
تبلیغات آنی
0:59 - 2.1 مگابایت

خرید برنامه‌ریزی‌ شده در مقابل رویکردهای بازاریابی پولی سنتی

play_arrow
مقدمه
0:21 - 1.0 مگابایت
play_arrow
رویکرد خرید تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده - ناشرها
1:34 - 2.4 مگابایت
play_arrow
رویکرد خرید تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده - تبلیغ‌کنندگان
1:02 - 3.7 مگابایت
play_arrow
بازار تبلیغات سنتی
4:33 - 12.9 مگابایت
play_arrow
سرور تبلیغات - پیگیری کاربران
1:13 - 2.1 مگابایت
play_arrow
پلتفرم مدیریت داده (DMP)
1:22 - 2.8 مگابایت
play_arrow
رویکرد خرید تبلیغ - چه چیزهایی تغییر کرده است؟
2:03 - 5.5 مگابایت
play_arrow
رویکرد تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده
2:21 - 7.4 مگابایت

تبلیغ برنامه‌ریزی‌شده در مقابل خرید آنی (RTB)

play_arrow
مقدمه
0:20 - 1.0 مگابایت
play_arrow
هدف‌گذاری رفتاری
1:06 - 2.9 مگابایت
play_arrow
برنامه‌ریزی ‌شده و آنی
1:06 - 2.8 مگابایت
play_arrow
خرید آنی - DSP و SSP
2:09 - 3.6 مگابایت
play_arrow
پروسه RTB
2:40 - 5.8 مگابایت
play_arrow
تبلیغ اصلی برنامه‌ریزی‌شده
2:33 - 7.9 مگابایت

جریانات برنامه‌ریزی‌شده

play_arrow
مقدمه
0:20 - 1.0 مگابایت
play_arrow
سیستم‌های اولیه در تبلیغات برنامه‌ریزی‌ شده
1:41 - 2.7 مگابایت
play_arrow
چگونه کار می‌کند؟
5:08 - 7.3 مگابایت
play_arrow
شفافیت در تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده
0:52 - 2.3 مگابایت

استراتژی‌های هدف‌گذاری در تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده

play_arrow
مقدمه
0:17 - 0.9 مگابایت
play_arrow
هدف‌گذاری به کمک داده‌های شخصی
1:16 - 4.0 مگابایت
play_arrow
هدف‌گذاری به کمک داده‌های واسطه
1:04 - 3.3 مگابایت
play_arrow
سه راه هدف‌گذاری - براساس ایمپرشن
2:27 - 3.9 مگابایت
play_arrow
سه راه هدف‌گذاری - براساس مخاطب
3:58 - 6.6 مگابایت
play_arrow
سه راه هدف‌گذاری - براساس مشتری
3:26 - 10.6 مگابایت
play_arrow
مثالی از هدف‌گذاری براساس مشتری
2:02 - 3.6 مگابایت

تقلب در تبلیغات

play_arrow
مقدمه
0:21 - 1.0 مگابایت
play_arrow
تقلب در تبلیغات دیجیتال
1:46 - 3.4 مگابایت
play_arrow
انواع تقلب در تبلیغات
3:27 - 4.5 مگابایت
play_arrow
تخمین میزان تقلب در تبلیغات
1:07 - 3.4 مگابایت
play_arrow
تقلب در تبلیغات
4:30 - 11.8 مگابایت
play_arrow
چگونه با تقلب در تبلیغات مقابله کنیم؟
5:10 - 12.1 مگابایت

اساتید دوره

مت بیلی

مت دانشی وسیع درمورد بازاریابی و B2B و B2C برای شما به ارمغان میاورد. آموزش‌های او اهداف بازاریابی و فروش را با هم ادغام می‌کند تا یک استراتژی پویاتر، کارآمدتر و مؤثرتر بسازد.
او علاقه دارد بازاریاب‌هایی با اعتماد به نفس و سودآور آموزش دهد تا آن‌ها نیز شرکت‌های سودآور بسازند.
از سال 1998 تا به الان، مت در شرکت‌ها، کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعددی به تدریس و ارائه پرداخته است. او به دلیل توانایی‌اش در ارائه مطالب پیچیده به شکلی ساده و طنزآمیز، یکی از معروف‌ترین سخنران‌های جهان است.
برخی از کتاب‌های او:
Internet Marketing an Hour a Day (Wiley/Sybex) 2011
Wired to be Wowed, 2014
Teach New Dogs Old Tricks, 2017

person
mail