
دیجیتال مارکتینگ | اتوماتیک کردن سیستم خرید و فروش
اتوماتیک کردن سیستم تبلیغات و خریدوفروش چه فوایدی دارد؟ شما میتوانید از این سیستم برای برندینگ، افزایش بازدید و آگاهی و یا هدفی خاص برای یک کمپین استفاده کنید. میتوانید تبلیغ خود را برای کاربری که قبلاً در وبسایت شما بوده نشان دهید. همچنین میتوانید از بازاریابی و تبلیغات برنامهریزیشده برای جذب مشتری استفاده کنید. میتوانید تعیین کنید که اینها در دیوایس های خاصی نشان داده شوند یا به کانال مشخصی بروند. با استفاده از کمپینهای توسعه مشتری، مشتریهای قبلی خودتان را مجاب به خرید کنید که این کمپینها بر اساس تاریخچه خرید آنها و یا ویژگیهایی که دارند، ایجاد میشوند.
مت بیلی در دوره اتوماتیک کردن سیستم خریدوفروش در 6 بخش این موارد را به شما آموزش میدهد: اصول اولیه عملکرد برنامهریزیشده چیست. تبلیغات برنامهریزیشده و عملکرد آن را در مقابل فروش سنتی خرید تبلیغها را مقایسه میکند. مزایدههای آنی را بررسی میکند. جریان کاری تبلیغات برنامهای را بررسی میکند. نحوه هدفگذاری برنامهریزیشده را توضیح میدهد و درنهایت تقلب در تبلیغهای برنامهریزیشده را یادآور میشود. در این دوره اصول اولیه تبلیغات برنامهریزیشده را یاد میگیرید.
تبلیغات برنامهریزیشده یا Programmatic Advertisin
