کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی

3
درس
21
فایل
262
دقیقه
820000 تومان

بازاریابی تلفنی یا به‌عنوان یک تاکتیک مستقل یا در ترکیب با سایر استراتژی‌های بازاریابی، برای کمک به سازمان‌ها در دستیابی به اهداف فروش، استفاده می‌شود.

بازاریابی تلفنی فقط برای ارائه محصولات و خدمات به مشتریان نیست، بلکه به‌عنوان ابزاری برای لید زدن، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی، فروش B2B و تبلیغات رویدادی نیز استفاده می‌شود.

بازاریابی تلفنی توسط شرکت‌ها، برای فروش محصولات یا خدماتشان و ورود به بازارهای جدید و آگاه کردن مشتری جدید از محصولات و خدمات، انجام می‌شود.

رضایت مشتریان موجود به‌اندازه رضایت خریداران احتمالی برای یک کسب‌وکار بسیار مهم است. بازاریاب‌های تلفنی اطمینان می‌دهند که هم توجه موردنیاز را جلب کنند و هم به درخواست‌ها رسیدگی می‌کنند.

بازاریابی تلفنی می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد مشتری بالقوه و مشتری جدید داشته باشد. از طریق این تاکتیک، سازمان می‌تواند به مشتریان بالقوه برسد و لیستی از چشم‌اندازهای جدید را تهیه کند.

سپس بازاریاب‌های تلفنی این لیست‌های به‌روز شده را به تیم‌های فروش می‌دهند تا به این مشتریان بفروشند. آن‌ها همچنین ماهیت و نیازهای مشتری احتمالی را شناسایی کرده و این اطلاعات را به بخش فروش منتقل می‌کنند.

همچنین پیگیری پس از نهایی شدن فروش، از جنبه‌های اساسی وظیفه بازاریاب تلفنی است، زیرا ردیابی مشتریان بالقوه می‌تواند فرصت‌های فروش را 20٪ افزایش دهد.

اساتید دوره

محمد مهدی ربانی

او هشت سال پیش وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان بود، با سه تن از دوستانش یک پارکینگ در خیابان استاد مطهری اجاره می کنند و با سرمایه صفر مجله پنجره خلاقیت را تاسیس می کنند. او هم اکنون مدیرمسئول مجله است. این مجله هم اکنون یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه کارآفرینی در کشور است. این مجله یکی از اهدافی بوده که مدرس این دوره با استفاده از همین استراتژی ها در جوانی به آن دست یافته است. دکتر ربانی همچنین مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران هستند. حتما با کتاب اثر مرکب دارن هاردی آشنا هستید که اولین بار انتشارات ثروتمندان خودساخته آن را به مردم ایران معرفی کرد. محمد مهدی ربانی با اینکه علاقه زیادی به تدریس دارد و مدرس دانشگاه است، عقیده دارد که امروزه به افرادی نیز نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار، تجارت کنند تا دانش کاربردی را بتوانند به دیگران آموزش دهند. به همین دلیل او از 18 سالگی به کار ویزیتوری کتاب و دارو در داروخانه ها مشغول شد و هم اینک موسس داروسازی دیموند، یکی از نوآورترین داروسازی های کشور است. شرکت تینو که در زمینه اختصاصی استارتاپ ها مشغول به کار است، یکی دیگر از فعالیت های اجرایی اوست. به اندام دکتر کرمانی، سالم باش و ... استارتاپ هایی هستند که دکتر ربانی مستقیما در به وجودآمدن شان نقش داشته است. دکتر ربانی قبل از 30 سالگی، ده ها برنامه زنده تلویزیونی داشته و خدمت گذار عموم مردم ایران بوده است. ده ها مقاله و کتاب به صورت مکتوب به مخاطب خود ارایه داده است و ماموریت خود را کمک به دیگران برای رسین به اهداف خود می داند. او به صورت مستقیم در دانشگاه های داخلی و خارجی از جمله زوریخ و مادرید درس خوانده است و هم اکنون استاد ارشد آکادمی صادرات آلمان واقع در اشتوتگارت وابسته به دانشگاه اشتاین بایس است. او نماینده انحصاری موسسه آموزش عال سوئیس SSHE در ایران است. دکتر ربانی سالها بدون واسطه از اساتیدی مانند جک کنفیلد، برایان تریسی، جان دمارتینی، مک دونالد و ... تعلیم دیده است و جایزه های متعددی از آن ها دریافت نموده است.

نظرات درباره کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی (2 نظر)

خوب
380 - 4 بهمن 1399
عالی و کاملا کاربردی
4550 - 27 دي 1399
person
mail