دیجیتال مارکتینگ | ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ چیست؟ ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یک روش اصولی برای ایجاد وفاداری مشتریان به یک کسب‌وکار است و عاملی مهم در فروش محصولات و خدمات به‌حساب می‌آید. شما از طریق ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی می‌توانید مشتریان و یا کاربران سایت خود را همیشه در کنار خود داشته باشید. در این مدل از بازاریابی دیجیتال شما ابتدا باید ایمیل کاربران سایت خود را به‌صورت هوشمند دریافت کنید، سپس از طریق ابزارهای ایمیل مارکتینگ و سرویس‌های ارسال ایمیل انبوه، برای آن‌ها ایمیل‌های هدفمند ارسال کنید.

مت بیلی با سابقه کاری 2 دهه در دیجیتال مارکتینگ، دوره ایمیل مارکتینگ را در 8 درس به شما آموزش می‌دهد. درس اول معرفی ایمیل مارکتینگ است. در این درس یاد می‌گیرید که ایمیل مارکتینگ چگونه کار می‌کند و همچنین توانایی‌ها و ویژگی‌های آن بررسی می‌شود. درس دوم در رابطه با المان‌های یک ایمیل است. در این درس یاد می‌گیرید که یک ایمیل از چه المان‌هایی تشکیل‌شده و برای پیش‌نمایش ایمیل برنامه‌ریزی می‌کنید تا یک ایمیل ایجاد کنید و از مسائل قانونی اطمینان حاصل می‌کنید. درس سوم کار کردن با یک فراهم‌کننده سرویس ایمیل (ESP) است، در این درس ساختار اکانت ها بررسی می‌شود و به شما کمک می‌کند که بدانید چطور کمپین‌ها لیست‌ها و گزارش‌ها باهم کار می‌کنند. درس چهارم درباره این است که لیست خودتان را ایجاد و نگهداری کنید. در این درس نحوه ساخت و نگهداری لیست مشترکین بررسی می‌شود. درس پنجم دوری از جریمه‌های اسپم است. در این درس ایمیل اسپم تعریف می‌شود. اینکه چطور نسبت به هدف و عملکرد به انواع مختلف ایمیل اعمال می‌شود. درس ششم قابلیت تحویل ایمیل است. در این درس یاد می‌گیرید که هدف‌گذاری روی مخاطب چگونه کار می‌کند و چرا باید بخش اساسی از استراتژی ایمیل مارکتینگ شما باشد. درس هفتم درباره ارزیابی کمپین است. ارزیابی‌های مختلف برای هر مرحله، معنی آن‌ها، نحوه بهبود هر معیار و هدف اصلی لندینگ پیج در یک کمپین است. درس هشتم اصول اولیه اتوماتیک سازی است. در این درس راه‌های ساده‌ای برای اتوماتیک سازی را یاد می‌گیرید که باعث می‌شود تأثیر کسب‌وکار و وفاداری مشتریان خودتان را بیشتر کنید.

در پایان دوره ایمیل مارکتینگ، درباره ایمیل مارکتینگ و دلایل کلیدی تأثیرگذاری این روش می‌دانید. با المان‌های اساسی فرمت‌های ایمیل آشنا می‌شوید. مزایای یک کمپین ایمیل از طریق یک فراهم‌کننده سرویس ایمیل را یاد خواهید گرفت. نحوه ساخت و نگهداری لیست اعضا را یاد می‌گیرید. همچنین می‌توانید از فیلترهای اسپم دوری‌کنید. می‌توانید ایمیل‌ها را دسته‌بندی و شخصی‌سازی کنید تا قابلیت تحویل آن‌ها را بهتر کنید و یک کمپین و ایمیل را ارزیابی کنید. همچنین با مفاهیم اولیه و اتوماتیک سازی ایمیل‌ها آشنا می‌شوید.

در دوره ایمیل مارکتینگ مفاهیم اولیه ایمیل مارکتینگ را یاد می‌گیرید، اینکه ایمیل چگونه کار می‌کند، چگونه تصمیم‌هایی بر اساس داده‌ها بگیرید و چطور کمپین‌های ایمیل در کنار دیگر کانال‌های دیجیتال شما کار می‌کنند.

ایمیل مارکتینگ به‌اصطلاح همانند شمشیر دو لبه است. اگر آن را درست و اصولی انجام دهید، مشتریان شما بیشتر و وفادارتر خواهند شد و فروش شما طبیعتاً افزایش پیدا خواهد کرد و همچنین از طرف دیگر در صورت ارسال ایمیل‌های متوالی و بی‌ارزش می‌توانید مشتریان را ازدست‌داده و همچنین به اعتبار برند خود لطمه وارد کنید.

3
درس
50
فایل
190
دقیقه
125000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه SME

play_arrow
مقدمه SME
1:53 - 5.9 مگابایت

معرفی ایمیل مارکتینگ

play_arrow
مقدمه
0:46 - 2.1 مگابایت
play_arrow
معرفی ایمیل مارکتینگ
3:57 - 6.7 مگابایت
play_arrow
تاریخچه و تکامل ایمیل مارکتینگ
3:27 - 6.1 مگابایت
play_arrow
فراگیر شدن ایمیل
5:52 - 9.8 مگابایت
play_arrow
عوامل اصلی اثربخشی ایمیل
2:35 - 5.8 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:58 - 2.9 مگابایت

عناصر ایمیل

play_arrow
مقدمه
0:30 - 1.4 مگابایت
play_arrow
عناصر اولیه ایمیل
3:15 - 6.2 مگابایت
play_arrow
پیش‌نمایش ایمیل و توسعه ایمیل
11:07 - 17.2 مگابایت
play_arrow
الزامات قانونی، پاورقی ایمیل و گزینه‌های اشتراک
:06 - 6.8 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:53 - 2.6 مگابایت

کار با ESP

play_arrow
مقدمه
0:51 - 2.5 مگابایت
play_arrow
نیاز به ESP و ظهور آن
6:00 - 10.0 مگابایت
play_arrow
کمپین ایمیل و ویژگی‌ها و تنظیمات ESP
8:02 - 10.8 مگابایت
play_arrow
ساخت کمپین ایمیل
5:05 - 8.6 مگابایت
play_arrow
ویژگی‌های گزارشی ESP
3:20 - 5.9 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
1:01 - 3.1 مگابایت

ساخت و نگهداری لیست

play_arrow
مقدمه
0:55 - 2.7 مگابایت
play_arrow
اهمیت ساخت لیست مشترکین ایمیل
3:08 - 5.8 مگابایت
play_arrow
لیست مشترکین‌تان را بسازید
4:20 - 8.0 مگابایت
play_arrow
گزینه‌های مشترکین
7:12 - 13.1 مگابایت
play_arrow
تاکتیک‌های ساخت لیست
6:52 - 10.3 مگابایت
play_arrow
مدیریت لیست مشترکین
6:37 - 10.3 مگابایت
play_arrow
دسته‌بندی لیست مشترکین
6:28 - 13.6 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:47 - 2.3 مگابایت

دوری از جرایم اسپم

play_arrow
مقدمه
0:48 - 2.2 مگابایت
play_arrow
عناصر اولیه ایمیل
4:45 - 9.1 مگابایت
play_arrow
تعریف اسپم
3:48 - 6.6 مگابایت
play_arrow
قوانین و مقررات اسپم
10:24 - 16.4 مگابایت
play_arrow
متدهایی برای مبارزه با اسپم
5:39 - 8.3 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
1:04 - 3.2 مگابایت

تحویل‌پذیری ایمیل

play_arrow
مقدمه
0:48 - 2.3 مگابایت
play_arrow
تحویل‌پذیری چیست؟
3:02 - 5.6 مگابایت
play_arrow
با پیش‌نمایش ایمیل، تحویل‌پذیری را بهبود ببخشید
2:39 - 5.8 مگابایت
play_arrow
مقابله با مشکلات تحویل‌پذیری
2:55 - 4.8 مگابایت
play_arrow
روی تحویل به موبایل تمرکز کنید
4:09 - 7.9 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:55 - 2.7 مگابایت

سنجش کمپین

play_arrow
مقدمه
0:52 - 2.5 مگابایت
play_arrow
قیف سنجش ایمیل
10:20 - 17.2 مگابایت
play_arrow
سنجش ایمیل
5:42 - 11.7 مگابایت
play_arrow
ویژگی‌های لندینگ‌پیج
8:28 - 16.5 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:44 - 2.2 مگابایت

اصول اتوماسیون

play_arrow
مقدمه
0:48 - 2.3 مگابایت
play_arrow
پاسخ‌دهندگان خودکار
2:44 - 6.2 مگابایت
play_arrow
ایمیل تشکر
3:34 - 7.4 مگابایت
play_arrow
مجموعه ایمیل‌های خوشامدگویی
7:52 - 13.5 مگابایت
play_arrow
کمپین‌های ایمیل راه‌اندازی‌شده
5:38 - 8.9 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
1:09 - 3.3 مگابایت

اساتید دوره

مت بیلی

مت دانشی وسیع درمورد بازاریابی و B2B و B2C برای شما به ارمغان میاورد. آموزش‌های او اهداف بازاریابی و فروش را با هم ادغام می‌کند تا یک استراتژی پویاتر، کارآمدتر و مؤثرتر بسازد.
او علاقه دارد بازاریاب‌هایی با اعتماد به نفس و سودآور آموزش دهد تا آن‌ها نیز شرکت‌های سودآور بسازند.
از سال 1998 تا به الان، مت در شرکت‌ها، کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعددی به تدریس و ارائه پرداخته است. او به دلیل توانایی‌اش در ارائه مطالب پیچیده به شکلی ساده و طنزآمیز، یکی از معروف‌ترین سخنران‌های جهان است.
برخی از کتاب‌های او:
Internet Marketing an Hour a Day (Wiley/Sybex) 2011
Wired to be Wowed, 2014
Teach New Dogs Old Tricks, 2017

person
mail