
12 راهکار امتحان پس داده برای افزایش فروش در دوران کرونا
بیش از 10 ماه از شیوع بیماری کرونا میگذرد و این ویروس علاوه بر اینکه موجب مرگ بسیاری از مردم در دنیا شده و هزینههای سنگینی را در حوزه سلامت تحمیل کرد، آسیبهای فراوانی نیز بر پیکره اقتصاد کشور وارد کرده است و صنوف مختلف براثر همهگیری کرونا دچار آسیبهای شدید اقتصادی و حتی رکود شدهاند. فروش و درنتیجه میزان درآمد حاصل از فروش کاهشیافته و بقا کسبوکارها با تهدیدات جدی روبرو شده است.
در کارگاه یکروزه 12 راهکار امتحان پس داده فروش در دوران کرونا، محمد مهدی ربانی مؤسس پلتفرم آموزشی ویدان، 12 راهکار کاملاً کاربردی و بومیسازی شده یعنی قابلاستفاده در ایران را، برای افزایش فروش در این دوران به شما آموزش میدهد. راهکارهایی که امتحان خودشان را پس دادهاند. لازم نیست شما همه 12 راهکار را برای افزایش فروشتان پیادهسازی کنید. تنها با استفاده از یک روش متناسب کسبوکارتان نیز میتوانید فروشتان را متحول کنید.
بسیاری از موارد موفق داخلی و خارجی، کارشان را در دوران رکود اقتصادی شروع کردهاند. بسیاری از افراد موفق دنیا، کارشان را در دوران رکود آغاز کردهاند. بسیاری از شماها ممکن است دلیل بیاورید که شرایط خوب نیست، تحریم است، کرونا است، قیمت ارز دارای نوسان است و غیره. باید بدانید دلیل موفقیت هر کسبوکاری، فروش بالا است، همانطور که دلیل شماره یک شکست هر کسبوکاری فروش پایین است. پس بهتر است دست از بهانهجویی بردارید و مهارت فروشندگی خودتان را ارتقا دهید. بهترین سرمایهگذاری در هر دورانی سرمایهگذاری روی خودتان است.
