بازاریابی از طریق توئیتر

8
درس
21
فایل
72
دقیقه
79000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
توئیتر مکانی عالی برای کسب‌وکارها است
0:51 - 2.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

آغاز کار با توئیتر

play_arrow
چرا باید کسب‌وکارتان را به توئیتر بیاورید؟
2:58 - 5.0 مگابایت
play_arrow
در توئیتر اهداف بازاریابی‌تان را مشخص کنید
3:48 - 6.5 مگابایت

پروفایل توئیتر خود را بسازید

play_arrow
برند خود را در توئیتر بسازید
3:58 - 6.2 مگابایت
play_arrow
تصویر پروفایل و کاور به توئیتر خود اضافه کنید
3:19 - 6.2 مگابایت
play_arrow
بیوی توئیترتان را تکمیل کنید
4:09 - 7.9 مگابایت
play_arrow
توئیتی را پین کنید
2:48 - 8.2 مگابایت

مخاطبین توئیتر خود را بسازید

play_arrow
با مخاطبین خود در توئیتر ارتباط برقرار کنید
4:02 - 6.6 مگابایت
play_arrow
آشنایی با هشتگ‌ها در توئیتر
3:17 - 7.1 مگابایت
play_arrow
از لیست‌های توئیتر استفاده کنید
3:37 - 6.4 مگابایت

پست‌ در توئیتر

play_arrow
یک توئیت عالی، چگونه توئیتی است؟
:48 - 6.1 مگابایت
play_arrow
برای توئیت‌های خود برنامه زمانی داشته باشید
3:04 - 4.5 مگابایت
play_arrow
موفقیت توئیت‌هایتان را پیگیری کنید
3:43 - 8.2 مگابایت
play_arrow
از قدرت ری‌توئیت استفاده کنید
3:38 - 6.6 مگابایت

تبلیغ در توئیتر

play_arrow
حساب تبلیغاتی در توئیتر بسازید
2:18 - 3.4 مگابایت
play_arrow
کمپین تبلیغاتی خود را در توئیتر راه بیندازید
7:44 - 13.4 مگابایت
play_arrow
تلاش‌های تبلیغاتی خود را بررسی کنید
4:10 - 8.4 مگابایت

ترفندهای بازاریابی در توئیتر

play_arrow
چگونه در توئیتر محتوایی هیجان‌انگیز ایجاد کنیم؟
2:56 - 4.2 مگابایت
play_arrow
در توئیتر پیشنهادات جذاب ارائه دهید
2:37 - 3.7 مگابایت
play_arrow
ویجت‌ها و دکمه‌های توئیتر را به وب‌سایت خود اضافه کنید
4:04 - 6.2 مگابایت

نتیجه‌گیری

play_arrow
بازاریابی پیشرفته در توئیتر
1:06 - 1.9 مگابایت

شاید از خودتون می‌پرسید چه لزومی داره کسب‌وکار شما در توییتر باشد، چرا باید یک اکانت دیگه تو شبکه‌های اجتماعی داشته باشید؟ در دنیای دیجیتال امروز، باید هرجایی که مشتری شما هست، حضورداشته باشید.

توییتر یک شبکه اجتماعی است که با استفاده از پیام‌های کوتاه، میان کاربران ارتباط برقرار کرده و این امکان را می‌دهد که افراد گوناگونی پیام‌ها را ببینند و به اشتراک بگذارند. جالب است بدانید یکی از مهم‌ترین کاربردهای توییتر آن است که این شبکه اجتماعی برای شرکت‌هایی که می‌خواهند مشتری‌های جدیدی را از طریق اینترنت جذب کنند، به یک متحد بزرگ تبدیل‌شده است.

مگان آدامز استراتژیست شبکه‌های اجتماعی است و در دوره بازاریابی از طریق توییتر به شما یاد می‌دهد پروفایل آنلاین خودتان را ایجاد کنید و محتوای ارزشمند برای ری توئیت و جذب مشتری ایجاد کنید. اگر در توییتر تازه‌وارد هستید، این دوره شروع خوبی برای شماست. در این دوره با آخرین تغییرات آشنا می‌شوید و می‌توانید اولین اکانت تجاری خودتان را بسازید.

هرروز 300 میلیون نفر از سرتاسر جهان به توییتر می‌آیند تا درباره چیزهایی که برایشان مهم است حرف بزنند. آن‌ها ممکن است درباره یک‌ترند مثل المپیک حرف بزنند یا درباره اتفاقات جهان خبردار شوند. درباره زندگی روزمره‌شان حرف بزنند و یا با برندهایی مثل برند شما تعامل داشته باشند.

 حال چرا حضور کسب‌وکار شما در توییتر الزامی است؟ بااین‌همه مخاطبی که در توییتر هست، مکان ارزشمندی برای قرار دادن برند شماست. شما می‌توانید از توییتر برای انتشار جزئیات محصولی جدید استفاده کنید و در پشت‌صحنه به پیشرفت خودتان نگاه کنید. با مشتریان و افراد علاقه‌مند تعامل داشته باشید، حتی می‌توانید با انتشار اخبار صنعت خودتان و با نظر دادن درباره موضوعات دیگر، شخصیتی برای برند خودتان بسازید.

به‌عنوان یک کسب‌وکار در توییتر، ملموس‌ترین هدف این است که دنبال کننده‌های بیشتری به دست بیاورید. با این کار ارزش شبکه توییتر خودتان را بیشتر کنید. با جذب دنبال کننده، رابطه خودتان با مشتریان را عمیق‌تر می‌کنید و با حضور آنلاین قدرتمند مشتریان جدیدی به دست می‌آورید. تقریباً همه برندهای بزرگ در توییتر حضور دارند که همه هدف خودشان را دارند، اما مهم‌ترین مزیتش این است که یک پلتفرم دیگر برای آموزش و تعامل با مشتریان احتمالی دارند.

بیشتر برندها و شرکت‌های بزرگ و کوچک جهان به خاطر اینکه استفاده از توییتر هزینهٔ چندانی ندارد و کار آسانی است از آن به‌عنوان یک ابزار بازاریابی نوین استفاده می‌کنند. نمونه‌های بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها وجود دارند که با استفاده از توییتر روابط موفقی را برای ارائهٔ محصولات و خدمات خود ایجاد کرده‌اند. مطمئن باشید که با تولید محتوای عالی و هدف‌دار در توییتر و به کار بردن ترفندهای حرفه‌ای در زمان انتشار توییت ها و مواردی مشابه این می‌توانید درآمد و فروش خودتان را چندین برابر کنید.

دوره بازاریابی از طریق توییتر، درباره بازاریابی کسب‌وکار شما در توییتر و نقطه شروع خوبی در رسیدن به پتانسیل بازاریابی آنلاین هست.

 

اساتید دوره

مگان آدامز

مگان آدام استراتژیست رسانه اجتماعی و بازاریاب ویروسی است که یک کسب و کار بازاریابی تمام وقت را اداره می کند.
مگان برقرارکننده‌ی ارتباط و جامعه ساز عالی است. برای هرکسی که ایده ای در سر دارد و به دنبال اجرای موثر و خلاقانه‌ی آنلاین است، مراجعه به مگان گزینه ی مناسبی است. مگان به همراه مشتری اش طرحی می ریزند و کارشان را آغاز می کند.
مگان، با بیش از 7 سال سابقه ی تشکیل کمپین های بازاریابی آنلاین خلاق و موفق، می داند که چه چیزی سبب موفقیت یک برند کسب و کار می شود و با مخاطب اصلی هه صدا و همراه می شود.

person
mail