دیجیتال مارکتینگ | آموزش گوگل ادوردز

  • شنبه 25 فروردين 1403
  • 124
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

گوگل ادوردز چیست؟ وقتی شما چیزی را جستجو می‌کنید، درواقع یک پرسش‌نامه جستجو را پر می‌کنید. این چیزی است که کاربر در کادر جستجو تایپ می‌کند. کاربر چیزی را می‌نویسد که می‌خواهد درباره‌اش یاد بگیرد. این صفحات که نتیجه جستجو هستند، به آن‌ها SERP گفته می‌شود و شامل صفحات رایگان و پولی هستند. در دوره آموزش گوگل ادوردز درباره پیچ‌های پولی صحبت می‌شود. هر دو نتایج رایگان و پولی مربوط به جستجو هستند. هدف ادوردز و گوگل این است که نتایجی را به کاربر ارائه دهند که مناسب جستجوی او باشد. اتفاقی که می‌افتد این است که وقتی تبلیغی را نشان می‌دهد و کسی روی آن کلیک کند، در آن زمان پول پرداخت می‌کنید، پس فقط با نشان دادن تبلیغ پول پرداخت نمی‌کنید.

مزیت بزرگ ادرودز این است وقتی پول پرداخت می‌کنید که یک مشتری احتمالی از وب‌سایت شما دیدن کند و شما می‌توانید کاربر را به هر صفحه‌ای از سایت خودتان بفرستید. Landing Page یا صفحه فرود، صفحه‌ای است که از طریق تبلیغ دیده می‌شود، وقتی پول پرداخت می‌کنید که یک مشتری احتمالی روی تبلیغ کلیک کند و به وب‌سایت شما برود و به آن پرداخت به ازای کلیک یا PPC گفته می‌شود.

در دوره آموزش گوگل ادوردز، برد گذر نویسنده کتاب گوگل ادوردز پیشرفته، مفاهیم اولیه تبلیغات جستجوی پولی را آموزش می‌دهد. در این دوره یاد می‌گیرید: گوگل ادوردز چیست؟ چگونه از این سیستم تبلیغاتی استفاده کنید؟ پرسش‌نامه جستجو چیست؟ چگونه کلمات کلیدی باعث نشان داده شدن تبلیغات می‌شوند. نقش یک تبلیغ در پرداخت به ازای کلیک را یاد می‌گیرید. چگونه می‌توان ادوردز را پیگیری کرد و به آن پول پرداخت کرد. همچنین گزینه‌های اولیه هدف‌گذاری را یاد می‌گیرید. در هر درس این دوره هدفی وجود دارد و شما به‌راحتی می‌توانید مطالب هر درس را یاد بگیرید.

واضح است که گوگل ادوردز (Google AdWords) بزرگ‌ترین شبکه تبلیغات کلیکی (PPC) در جهان است. این شبکه نه‌تنها توسط شرکت‌های بزرگ برای هدایت ترافیک به سمت وب سایتهای خود مورداستفاده قرار می‌گیرد، بلکه بسیاری از مشاغل محلی نیز از آن استفاده می‌کنند. اگر تابه‌حال از تبلیغات کلیکی استفاده نکرده‌اید، ممکن است ندانید که: آیا گوگل ادوردز ارزش سرمایه‌گذاری را دارد یا خیر؟ در یک کلمه می‌توان گفت: بله.

یکی از بهترین دلایل استفاده از گوگل ادوردز این است که نتایج آن بسیار سریع است. به عبارتی، به‌محض تأیید کمپین تبلیغاتی خود، می‌توانید شروع به دریافت ترافیک کنید. یعنی از همان روزی که کمپین یا همان فعالیت‌های تبلیغاتی خود را استارت می‌زنید، می‌توانید فروش خود را نیز آغاز کنید. این کار فقط چند دقیقه طول می‌کشد و شما تعجب می‌کنید که چرا تاکنون پول خود را صرف روش‌های تبلیغاتی بیهوده دیگری کرده‌اید!

برخلاف سئو (بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو) می‌توانید با کمک گوگل ادوردز در صفحه اول گوگل دیده شوید. ممکن است برای بهره‌مندی از مزایای راهبردهای دیگر مانند سئو، ماه‌ها انتظار بکشید، اما AdWords این‌گونه نیست. علاوه بر این، شما می‌توانید هزینه بازاریابی خود را در هر زمان با افزایش یا کاهش سرمایه‌گذاری خود در گوگل ادوردز تنظیم کنید.

اگر به دنبال یک استراتژی بازاریابی مقیاس‌پذیر هستید، تبلیغات گوگل بهترین انتخاب است. با در اختیار داشتن میلیون‌ها کلمه کلیدی برای پیشنهاد‌ها و کلمات جدید روزانه، مخاطبینی نامحدود برای هدف قرار دادن دارید. با استفاده از این کلمات کلیدی گوناگون و فراوان، می‌توانید کلمات کلیدی جدیدی را به کمپین تبلیغاتی خود اضافه کرده تا ترافیک خود را افزایش دهید.

تبلیغ گوگل در صورت انجام درست، می‌تواند روشی مقرون‌به‌صرفه برای به دست آوردن مشتریان جدید و افزایش فروش شما باشند. شما می‌توانید ROI هر تبلیغی را که اجرا می‌کنید اندازه‌گیری کنید. این کار در نتایج ارگانیک کاملاً واضح نیست. با این کار شما می‌توانید تبلیغات کم اثر را غیرفعال کرده و تبلیغاتی را نشان دهید که نتایج مثبتی به دنبال خواهند داشت.

درس های دوره
  • معرفی ادوردز

  • ادوردز چیست؟

  • ادوردز چگونه کار می‌کند؟

  • شبکه‌های گوگل

  • گزینه‌های هدف‌گذاری

  • نکات کلیدی

  • ساختار اکانت ادوردز

  • مرور کلی ساختار اکانت ادوردز

  • کاربردهای انواع کمپین

  • سازماندهی کمپین

  • سازماندهی گروه تبلیغاتی

  • نکات کلیدی

  • کلمات کلیدی و انواع تطابق

  • مرور کلی انواع تطابق

  • انواع تطابق

  • کلمات کلیدی منفی

  • گزارش عبارات جستجوشده

  • نکات کلیدی

  • ساخت تبلیغات متنی و جستجو

  • تبلیغات متنی

  • سایر تبلیغات جستجو

  • نکات کلیدی

  • افزونه‌های تبلیغات

  • افزونه‌های تبلیغات 2

  • نکات کلیدی

  • تبلیغات نمایشی

  • فرمت‌های تبلیغات نمایشی

  • نکات کلیدی

  • هدف‌گذاری نمایشی

  • هدف‌گذاری متنی

  • هدف‌گذاری مخاطبین

  • هدف‌گذاری جایگاهی

  • نکات کلیدی

  • انواع کمپین و تنظیمات

  • هدف‌گذاری لوکیشن

  • هدف‌گذاری زبان

  • بودجه‌ی روزانه و پیشنهاددهی

  • برنامه‌ریزی تبلیغ

  • سایر هدف‌گذاری‌ها

  • انواع کمپین

  • نکات کلیدی

  • معیارهای تبلیغات

  • معیارها و اصطلاحات ادوردز

  • معیارهای فروش

  • اندازه‌گیری براساس اهداف

  • نکات کلیدی

  • متدها و اصلاح‌کننده‌های پیشنهادات

  • متدهای پیشنهادات

  • اصلاح‌کننده‌های پیشنهادات

  • چگونه پیشنهاد ثبت کنیم؟

  • نکات کلیدی

  • امتیاز کیفیت

  • امتیاز کیفیت چیست؟

  • رنک تبلیغ

  • بهبود امتیاز کیفیت

  • نکات کلیدی

  • گزارشات ادوردز

  • رابط ادوردز

  • بخش‌های گزارشات

  • تب Dimensions

  • سایر گزارشات کاربری

  • نکات کلیدی

  • ابزارهای ادوردز

  • پیگیری تبدیل‌ها

  • ابزارهای برنامه‌ریزی کمپین

  • ابزارهای مدیریت

  • سایر ابزارها

  • نکات کلیدی

  • بهینه‌سازی اکانت

  • بهبود ROI

  • اهداف برندینگ

  • نکات کلیدی

دیدگاه کاربران (0)
199٬000تومان
  • 72ویدیو
  • 0فایل
  • 193دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس برد گدز
  • تعداد درس‌ها 14 درس
  • زمان دوره 193 دقیقه
  • سطح دوره متوسط