سمینار پدر پولدار ، پدر بی پول

  • دوشنبه 3 ارديبهشت 1403
  • 232
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

رابرت کیوساکی می‌گوید: "پدر بی‌پول من همیشه می‌گفت برو مدرسه، نمره خوب بگیر، شغل خوب پیدا کن، سخت کارکن، پول جمع کن، یک خانه بگیر، از قرض خارج شو، در بازار سهام سرمایه‌گذاری کن." بگذار کارفرما کسب‌وکار تو را راه بیاندازد! این الگوی فکری برای والدین ما عالی بود، ولی امروزه جوابگو نیست.

رابرت کیوساکی در سال 1977 اولین کسب‌وکار خودش را راه‌اندازی کرد که تمرکزش بر کیف پول بود، آن کسب‌وکار مختل شد و مقدمه کارآفرینی رابرت کیوساکی شد. در سال 1995 کسب‌وکار برگزاری سمینار را آغاز کرد که موفقیت آن کسب‌وکار فوق‌العاده بود. او در طی 9 سال به یک میلیاردر تبدیل شد و سپس تصمیم گرفت چیزهایی که تا الان می‌داند و یاد گرفته است را به اشتراک بگذارد. رابرت کیوساکی واقعاً یک نویسنده نیست، نویسنده کتاب پدر پولدار و پدر بی‌پول تنها یک کارآفرین است که تصمیم گرفت راز موفقیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. به همین خاطر کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول را نوشت و آن کتاب چندین سال است که پرفروش است.

 کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول زندگی میلیون‌ها انسان در سراسر جهان را شکل داده است و تا الان 26 کتاب از سری پدر پولدار عرضه‌شده است و تعداد 26 میلیون کتاب در سراسر دنیا فروخته‌شده و این کتاب به 51 زبان ترجمه‌شده است و در بیش از 100 کشور دنیا عرضه‌شده است. رابرت کیوساکی به خاطر تلاش‌هایی که داشته در سال 2005 در لیست تالار مشاهیر آمازون قرار گرفت.

سمینار پدر پولدار، پدر بی‌پول یکی از پرمخاطب‌ترین سمینارهای رابرت کیوساکی است که مکمل کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول است. او در این سمینار که در نیویورک برگزار شد در مورد نحوه تجارت افراد ثروتمند برای رسیدن به ثروت بیشتر صحبت می‌کند. توضیح می‌دهد که چرا اولین و بهترین دارایی کسب‌وکار است. درباره اهمیت اشتباه کردن در زندگی سخنرانی می‌کند رابرت کیوساکی معتقد است که برای پولدار شدن تا می‌توانید اشتباه کنید و اگر از اشتباه کردن هراس دارید کارمند خواهید شد. رابرت کیوساکی در مورد رازهای ثروتمند شدن صحبت می‌کند و رازهایی را بیان می‌کند که تاکنون به زبان نیاورده بود. او در این سمینار به شما کمک می‌کند تا فرمول جادویی خودتان را برای پولدار شدن پیدا کنید.

با مشاهده این سمینار یاد می‌گیرید که چرا جمع‌کردن درآمد ناچیزتان برای درامان ماندن از بی‌پولی راه درستی نخواهد بود. با اهمیت داشتن اهداف و تصاویر ذهنی آشنا می‌شوید. یاد می‌گیرید چگونه ثروت و موجودی حساب بانکی خود را افزایش دهید. هدف رابرت کیوساکی از این سمینار این است که افراد با راه‌اندازی کسب‌وکار خودشان، از بردگی آزاد شوند.

وقتی برای گرفتن وام به بانک مراجعه می‌کنید، بانکدار از شما نمی‌پرسد، در کدام مدرسه درس‌خوانده‌اید؟ معدلتان چند بوده است. بانکدار چیزی که از شما می‌پرسد، وضعیت مالی شما است. وضعیت مالی شما همان کارنامه مالی شما است. متأسفانه به دلیل عدم آموزش مالی و اقتصادی توسط سیستم آموزشی کشور، اکثر افراد ازنظر مالی بزرگ نمی‌شوند.

رابرت کیوساکی از مخالفان سیستم آموزشی است؛ وی معتقد است مدارس راه کسب درآمد را به ما نمی‌آموزند! برای اکثر مردم رفتن به مدرسه مانند رفتن به یک مکان مقدس ست و روی آن تعصب شدیدی دارند. در مدرسه درباره پول آموزش نمی‌دهند و این دلیل داشتن این‌همه مشکلات مالی در دستانمان است.

پولدار شدن شما باکار کردن زیاد و طاقت‌فرسا ممکن نمی‌شود، بلکه برای آن به یک طرز تفکر و سبک زندگی جدید نیاز دارید. شما با مشاهده این سمینار طرز تفکر جدید را یاد می‌گیرید. شما باید یاد بگیرید پول برای شما کار کند، نه اینکه شما برای پول کار و تلاش کنید.

وظیفه شما ساخت قوی‌ترین وضعیت اقتصادی برای خودتان و خانواده‌تان است. اگر شما هنوز از آن دسته پدر و مادرهایی هستید که به فرزندانتان مدام می‌گویید تکالیفت را انجام دادی؟ اگر تکالیفت را انجام ندهی نمره خوب نمی‌گیری و اگر نمرات عالی نگیری شغل خوبی نخواهی داشت! انتظار نداشته باشید، فرزندانتان در آینده کارآفرین شوند، آن‌ها به‌احتمال‌زیاد در آینده برای دیگران کار می‌کنند.

چون در مدرسه به شما هوش مالی آموزش نمی دهند، خودتان باید این ویژگی را در خودتان ایجاد کنید. تنها زمانی احتمال کسب ثروت یا استقلال مالی بالا می‌رود که هوش مالی بالا و ذهنیت قوی و جاه‌طلبی در پشت آن داشته باشید. در آخر، هرچه روی ذهنتان سرمایه‌گذاری کنید برایتان موفقیت آفرین خواهد بود، زیرا ذهن مهم‌ترین دارایی‌تان در هر شرایط مالی است.

درس های دوره
  • بخش اول

  • بخش دوم

  • بخش سوم

دیدگاه کاربران (0)
99٬000تومان
  • 3ویدیو
  • 0فایل
  • 96دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس رابرت کیوساکی
  • تعداد درس‌ها 1 درس
  • زمان دوره 96 دقیقه
  • سطح دوره متوسط