دیجیتال مارکتینگ | توییتر

  • چهار شنبه 22 فروردين 1403
  • 102
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

توئیتر یکی از شناخته‌شده‌ترین کانال‌های شبکه اجتماعی است که در جهان وجود دارد. و درواقع یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی است. توییتر در حال حاضر حدود 319 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و بیش از 40 زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند. یکی از قدرتمندترین و اثرگذارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست و از ابزارهای عالی برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. در بین شبکه‌های اجتماعی، توئیتر بعد از فیس‌بوک و اینستاگرام، در رتبه سوم جهانی قرارگرفته است.

توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد پست‌هایی متن محور تا 140 کاراکتر را، معروف به "توییت"، بفرستند و بخوانند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید واژه توییتر به معنای “جیک‌جیک” کردن است! و دلیل نام‌گذاری برنامه به این نام، تشبیه پیام کاربران در این شبکه اجتماعی به جیک‌جیک کردن پرندگان است. حدوداً سال 2006 بود که جک دورسی از شبکه اجتماعی توییتر رونمایی و در 21 مارس همان سال اولین توییت خود را روی آن منتشر کرد. در کمتر از یک سال بعد این اپلیکیشن با برگزاری یک کنفرانس، کمی در میان مردم شناخته شد و می‌توان آغاز موفقیت و همه‌گیر شدن توییتر را به همان نقطه برگزاری کنفرانس نسبت داد.

مدرس دوره توئیتر، جنیفر کریو عضو موسسه SIMPLILEARN و رئیس بازاریابی شوگراسپان است. این دوره مشتمل بر 6 بخش است.

 بخش اول درباره درک توئیتر است. در پایان این بخش شما با جایگاه توئیتر در بین شبکه‌های اجتماعی آشنا می‌شوید. متوجه می‌شوید چرا استفاده جهانی از توئیتر خیلی بیشتر از آمریکا است. یاد می‌گیرید کاربران جهانی توئیتر چگونه هستند و چطور می‌خواهند درگیر محتوا شوند و 4 دلیل اصلی استفاده از توئیتر را فرامی‌گیرید.

بخش دوم استفاده از توئیتر برای بازاریابی است. بعد از تماشای این قسمت از دوره، متوجه می‌شوید چه چیزی توئیتر را به‌عنوان یک پلتفرم شبکه اجتماعی منحصربه‌فرد می‌کند و یاد می‌گیرید چگونه ویژگی‌های توئیتر برای بازاریابی استفاده می‌شوند و از چه ویدئوهایی برای توئیتر استفاده کنید. با انگیزه اصلی کاربران توئیتر و تأثیر الگوریتم توئیتر آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید از Twitter Moment به‌عنوان بخشی از کمپین خودتان استفاده کنید.

بخش سوم درباره خدمات مشتریان و درگیر کردن مشتری از طریق توئیتر است. با تماشای این بخش شما با 4 هدف اصلی توئیتر از تعامل با مشتریان آشنا می‌شوید. یاد می‌گیرد توئیتر چه نقشی در حل کردن مشکلات خدمات مشتریان دارد. متوجه می‌شوید که بسیار مهم است تیم توئیتر شما با تیم خدمات مشتریان شما کار کنند. در این بخش 4 روش کار کردن با توئیتر را برای تأثیرگذاری و درگیر کردن بیشتر یاد می‌گیرید.

بخش چهارم درباره بازاریابی در توئیتر است. در این بخش یاد می‌گیرید قبل از شروع هر کمپین در توئیتر 5 قدم بردارید. با مزایا و معایب نیش و کنایه در توئیتر آشنا می‌شوید. تفاوت کمپین هشتگ باطل و استاندارد را متوجه می‌شوید و نقشه‌ای برای رسیدن به مشتریان از اکانت توئیتر خودتان خواهید داشت.

بخش پنجم درک تبلیغ در توئیتر است. در این بخش ارزش توئیتر را به‌عنوان وسیله‌ای برای تبلیغ درک خواهید کرد. با 3 نوع اصلی تبلیغ در توئیتر و نحوه کار آن‌ها آشنا می‌شوید. یاد می‌گیرید هر نوع تبلیغ برای چه کسب‌وکاری استفاده می‌شوند. ایده پشت تبلیغات تلویزیونی توئیتر و نحوه استفاده از آن‌ها را نیز یاد می‌گیرد.

بخش ششم درباره گزینه‌های بازاریابی توئیتر است. در این درس با محدودیت تبلیغات با 140 کاراکتر آشنا می‌شوید. تأثیرات احتمالی تبدیل‌هایی که نیازی ندارند مشتری کانال را ترک کند، را درک خواهید کرد. انواع کارت‌های اپلیکیشن توئیتر و زمان استفاده از آن‌ها را آموزش می‌بینید. با کارت‌های مکالمه‌ای و کارت‌های فوری در مکالمات فراگیر آشنا می‌شوید. همچنین 5 نوع از تبلیغات غیرتعاملی و دلیل استفاده از آن‌ها را یاد می‌گیرید.

توییتر در مقایسه با دیگر شبکه‌های اجتماعی دسترسی به‌مراتب راحت‌تر و سریع‌تری دارد و کاربران توییتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند با ارسال توییت، آن را با میلیون‌ها کاربر دیگر در سراسر جهان به اشتراک بگذارند. باوجود فیلتر بودن توئیتر، این شبکه، یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در ایران است. قدرت، میزان اثرگذاری و قابلیت موج سازی آن در حدی است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ ایرانی، سیاستمداران از تمامی طیف‌ها و سلبریتی‌های فراوانی از آن به‌عنوان رسانه‌ای برای معرفی، تبلیغات و کمپین‌های خود استفاده می‌کنند.

با نوشتن متن‌های کوتاه و تأثیرگذار، استفاده از هشتگ‌های قدرتمند و تعامل فعال با دیگر کاربران، می‌توانید یکی از مؤثرترین کمپین‌های تبلیغاتی خود را در توییتر به راه بیندازید و از قابلیت "ریتوئیت" توسط کاربران نهایت استفاده را ببرید؛ چراکه توئیتر یکی از قوی‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای وایرال کردن محتوای شماست.

درس های دوره
  • درک توئیتر (قسمت اول)

  • درک توئیتر (قسمت دوم)

  • درک توئیتر (قسمت سوم)

  • درک توئیتر (قسمت چهارم)

  • درک توئیتر (قسمت پنجم)

  • استفاده از توئیتر به عنوان یک بازاریاب (بخش اول)

  • استفاده از توئیتر به عنوان یک بازاریاب (بخش دوم)

  • استفاده از توئیتر به عنوان یک بازاریاب (بخش سوم)

  • استفاده از توئیتر به عنوان یک بازاریاب (بخش چهارم)

  • استفاده از توئیتر به عنوان یک بازاریاب (بخش پنجم)

  • استفاده از توئیتر به عنوان یک بازاریاب (بخش ششم)

  • خدمات مشتریان و تعامل در توئیتر (بخش اول)

  • خدمات مشتریان و تعامل در توئیتر (بخش دوم)

  • خدمات مشتریان و تعامل در توئیتر (بخش سوم)

  • خدمات مشتریان و تعامل در توئیتر (بخش چهارم)

  • خدمات مشتریان و تعامل در توئیتر (بخش پنجم)

  • خدمات مشتریان و تعامل در توئیتر (بخش ششم)

  • بازاریابی در توئیتر (بخش اول)

  • بازاریابی در توئیتر (بخش دوم)

  • بازاریابی در توئیتر (بخش سوم)

  • بازاریابی در توئیتر (بخش چهارم)

  • درک تبلیغات در توئیتر (بخش اول)

  • درک تبلیغات در توئیتر (بخش دوم)

  • درک تبلیغات در توئیتر (بخش سوم)

  • گزینه‌های تبلیغات در توئیتر (بخش اول)

  • گزینه‌های تبلیغات در توئیتر (بخش دوم)

  • گزینه‌های تبلیغات در توئیتر (بخش سوم)

  • گزینه‌های تبلیغات در توئیتر (بخش چهارم)

دیدگاه کاربران (0)
199٬000تومان
  • 28ویدیو
  • 0فایل
  • 121دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس Simplilearn
  • تعداد درس‌ها 6 درس
  • زمان دوره 121 دقیقه
  • سطح دوره متوسط