استراتژی پیام برند خود را بسازید
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
به کمک پیام برند خود ارتباط برقرار کنید
تعریف مشتری ایده آل شما
با مشتری ایده آل خود کار کنید
چطور مشتری ایده آل خود را تعریف کنیم
با مخاطب های مختلف در ارتباط باشید
بهترین محصولات را در برند خود ارائه دهید
در زمان درست, پیشنهاد درست بدهید
کشف کنید که چه چیزی شما را متمایز میکند
دیدگاه خاص خود را پیدا کنید
تجارت خود را غیرقابل مقاومت کنید
مشتری ایده آل خود را جذب کنید
دیدگاه مشتری خود را کشف کنید
توجه مشتری را جلب کنید
به مشتری ثابت کنید برند شما بهترین گزینه است
استراتژی های قیمت گذاری برای مشتری شما
هنر و علم پیام برند
تاثیر اولیه مناسبی بگذارید
با یک بیانیه جالب توجه, تمایل ایجاد کنید
به مشتری قدرت انتخاب برای انتخاب خود را بدهید
به مشتری کمک کنید تا متوجه سودی که دریافت میکند شود
انتخاب برند های دیگر را غیرممکن کنید
نتیجه گیری
مرتبا پیام برند خود را اصلاح کنید
با کارکردن با مشتری ایده آل خود، به بیزنسی رو به رشد دست پیدا کنید. یاد بگیرید چطور از بین مخاطب های متفاوت، مشتری ایده آل خود را توصیف کنید.
مربی جفری شاو به شما یاد خواهد داد چطور با دادن پیشنهاد درست در زمان درست و کشف نقطه تمایز برند خود با بقیه برند ها، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشید.
در ادامه او توضیح خواهد داد چطور با جذب مشتری ایده آل خود، درک دیدگاه آن ها و ساختن استراتژی درست برای قیمت گذاری، باعث بشید مشتری ایده آل شما به سرعت شما را انتخاب کند.
جفری در زمینه هنر و علم پیام برند، درباره موضوعاتی مثل ایجاد تاثیر اولیه درست، ساختن یک پیام برند قوی، متمایل کردن مشتری ها به انتخاب شما، کمک به مشتری برای درک سودی که از قبول کردن پیشنهاد شما خواهد برد و غیرممکن کردن انتخاب برند های دیگر صحبت خواهد کرد.
اساتید دوره

جفری شاو
جفری شاو مشاور مدیریت برند، سخنران، نویسنده و تولید کننده پادکست هست.
جفری از 14 سالگی بیزنس را شروع کرد و از همان زمان در تلاش بود احساساتی که افراد را تحت تاثیر قرار میدهند، بشناسد. بعد از مدتی کار به عنوان عکاس حرفه ای پرتره، شغلش را به مشاور و مدیریت برند تغییر داد.
حالا جفری در زمینه هایی مانند پیام برند، مفاهیم و استراتژی های خلاقانه بیزنس و روش های رسیدن به بیزنس مورد نظر خود سخنرانی میکند.