تکنیک‌های کاربردی تبلیغ نویسی در رسانه‌های مختلف

8
درس
24
فایل
64
دقیقه
99000 تومان

مقدمه

play_arrow
شکل دادن به پیامتون
0:57 - 2.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

قوانین نوشتن تبلیغ

play_arrow
نوشتن برای خوانندگان وب
3:24 - 9.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
محتوای خود را به روزرسانی کنید
2:14 - 6.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
زبان و لحن
2:36 - 7.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

اهداف نوشتن تبلیغ

play_arrow
اهداف کوچک و بزرگ
3:15 - 9.7 مگابایت
play_arrow
اهداف اکتسابی
3:01 - 9.2 مگابایت
play_arrow
اهداف بازاریابی بازگشتی
2:35 - 8.0 مگابایت

نوشتن تبلیغ برای رسانه متفاوت

play_arrow
سایت و تبلیغ
2:56 - 5.6 مگابایت
play_arrow
ایمیل و تبلیغ
3:19 - 5.5 مگابایت
play_arrow
پست مستقیم و تبلیغ
3:19 - 5.1 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
شبکه اجتماعی و تبلیغ
2:54 - 7.5 مگابایت

درک مخاطب خاص

play_arrow
اثر روانشناسی روی تبلیغ
2:04 - 5.9 مگابایت
play_arrow
محرک های روانشناسی-آماده سازی
2:25 - 6.2 مگابایت
play_arrow
محرک های روانشناسی-مدرک اجتماعی
3:27 - 5.6 مگابایت
play_arrow
محرک روانشناسی-قیمت
3:58 - 6.3 مگابایت
play_arrow
گریز از زیان و اثر برخورداری
2:19 - 3.8 مگابایت

شخصیت و لحن

play_arrow
شخصیت مشتری
3:42 - 10.8 مگابایت
play_arrow
چرا لحن صدا مهم است؟
3:19 - 5.1 مگابایت

هنجار و ناهنجار

play_arrow
صدای منفعل را حذف کنید
2:15 - 4.3 مگابایت
play_arrow
عنوان های موثر بنویسید
3:13 - 5.8 مگابایت
play_arrow
در کال تو اکشن استاد شوید
2:21 - 4.1 مگابایت

نتیجه

play_arrow
منابع نوشتن تبلیغ
1:25 - 4.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

نوشتن متون تبلیغاتی هیچ‌وقت به این اندازه مهم نبوده است. بازدیدکننده‌ها زیر سه ثانیه تصمیمشان را درباره سایتی که به آن مراجعه کرده‌اند، می‌گیرند. پس در یک‌لحظه، فرصت می‌تواند به شما روی بیاورد یا برای همیشه از شما روی برگرداند.

تبلیغ نویسی یا Copywriting یعنی؛ برای معرفی یک کالا، خدمت، ایده و هر چیز دیگری، از کلمات و جملات اثرگذار بر مخاطب استفاده کنید. تأثیر کلام بر مخاطب و معجزه‌ای که انتخاب کلمات صحیح بر رفتار مشتری می‌گذارد بر کسی پوشیده نیست. شما با یادگیری مبانی آموزش تبلیغ نویسی، نه‌تنها می‌توانید تبلیغات خود را اثرگذارتر و به‌یادماندنی‌تر کنید بلکه فروش خود را هم افزایش دهید.

مهم‌ترین نقش کپی رایتینگ، ماندگار کردن پیام در ذهن مخاطب است. هر برندی مزایا و ابعاد مختلفی دارد که می‌توان برای تبلیغ برند از هرکدام از مزیت‌ها استفاده کرد؛ برای طراحی پیام تبلیغاتی با تأثیر بیشتر باید آن جنبه‌ای از محصول را انتخاب کنید که بتواند مخاطب را تحریک و اقدام به خرید کند.

مارک دوکت مدرس دوره نوشتن تبلیغ، با بیش از یک دهه سابقه در تبلیغ نویسی، به شما کمک می‌کند قوانین نوشتن متن‌های تبلیغاتی را بهتر درک کنید. همچنین به شما یاد می‌دهد برای هر نوع رسانه‌ای چه نوع متنی مناسب است. یاد می‌گیرید چطور سبک متن خود را با نوع مخاطبین خود مطابقت دهید. چندین اشتباه رایج را هم در این دوره بیان می‌کند تا شما این اشتباهات را مرتکب نشوید. چند نکته هم برای درخشیدن متن تبلیغاتی به شما یاد می‌دهد. هدف اصلی این دوره این است که شما پیام خاص خودتان را پیدا کنید و دراین‌بین بیشترین لذت و منفعت را نصیب خودتان بکنید.

تا وقتی‌که آدم‌ها نیازهایی برای برطرف کردن داشته باشند، تبلیغات وجود خواهند داشت. اگر شما می‌توانید خوب بنویسید و پیامتان را خوب انتقال بدهید همه همیشه دنبالتان خواهند بود که برایشان کارکنید، مهم نیست تبلیغات شما توی سایت یا شبکه‌های اجتماعی باشد همه به یک‌شکل قضیه را پردازش می‌کنند. اینکه شک و تردیدشان را از بین ببرید و به آن‌ها حس مثبت بدهید سخت است ولی با تحقیق همه‌چیز آسان‌تر می‌شود. همیشه به دنبال راه‌های بهتر باشید و بیشتر مطالعه و تحقیق کنید.

نوشتن تبلیغ به‌نوعی برای کسب‌وکارها نقش بازاریابی را دارد، مخصوصاً برای کسب‌وکارهای اینترنتی که تنها از طریق یک صفحه مانیتور می‌توانند با کاربران ارتباط برقرار نمایند. با تبلیغ نویسی می‌توان با ساخت یک شعار تبلیغاتی مؤثر، یک بنر تبلیغاتی، یک پیام احساساتی، یک ایمیل، دکمه درخواست برای اقدام و … در یک نگاه مخاطب را جذب نمود. به‌این‌ترتیب مخاطبانی که در دنیای پرهیاهو و پرجنب‌وجوش اینترنت مشغول یافتن راه‌حل مشکلات، خرید یا امور سرگرم‌کننده می‌باشند، فقط در یک‌لحظه و با یک نگاه و درنگ بر روی متنی که کپی رایتر در قالب بنر یا دکمه درخواست برای اقدام طراحی نموده است می‌توانند به کسب‌وکار شما جذب شوند.

خیلی از افراد تبلیغ نویسی را کاری ساده می‌دانند، ولی واقعیت این است که باید نکات و ظرافت‌های زیادی را رعایت کنید تا بتوانید یک متن تأثیرگذار بنویسید. هنر یک تبلیغ نویس، خلق یک اثر ماندگار با کلمات است.

تبلیغ نویسی یکی از مهارت‌هایی است که درآمد بالایی دارد، در چند سال اخیر سروصدای زیادی را به راه انداخته است و افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. تبلیغ نویسی شغلی است که اگر شما به‌عنوان یک فردِ علاقه‌مند، آموزش‌های آن را به‌درستی بگذرانید، هیچ‌گاه نگران پول و درآمد نخواهید بود. شما می‌توانید هم‌اکنون با مشاهده دوره نوشتن تبلیغ اولین قدم در مسیر حرفه‌ای شدن را محکم بردارید.

اساتید دوره

مایک دوکت

مایک دوکت یک استراتژیست بهینه سازی و رشد در پلتفرم بازاریابی شبکه های اجتماعی Hootsuite هست. مایک با ترکیب روانشناسی و داده های عمیق تلاش می کنه تا میلیون ها مشتری رو به راه حل های متناسب با نیازهاشون وصل کنه. اون بیشتر از 11 سال تجربه همکاری و رهبری تیم های بازاریابی و تولید محتوای وب سایت رو داره و نه تنها بلده چطور جنبه های متعدد ارتباط با مشتری رو مدیریت کنه؛ بلکه هدف مهمش اینه که کارایی اینترنت رو برای مخاطبین و مشتری های مشابه بالا ببره.

person
mail