پنجاه و دو مورد از بهترین توصیه های فروش
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
بهترین توصیه های فروش
این دوره شامل چه چیزهاییه؟
از احساس برای فروش استفاده کنید
رفتارتون رو با مشتری هدف مطابقت بدید
همیشه هدفتون رو از گذاشتن جلسات کاری مشخص کنید
کاری کنید بقیه به شما بدهی احساسی پیدا کنن
قول کم بدید و عملکرد بهتری نشون بدید
از مشتری ها بخواید شمارو به بقیه معرفی کنن
مکالمات تلفنیتون رو اولویت بندی کنید
درباره محصولتون شوق و ذوق داشته باشید
از اسم مشتری هاتون استفاده کنید
فقط تماس بگیر بقیه اش درست میشه
شکایات رایج رو پیگیری کنید
همیشه در حال یادگیری باشید
ببینید چی واسه مشتری مهم تره
اسم هارو به خاطر داشته باشید
از مشتری های فعلیتون بازخورد بگیرید
از سوالات باز استفاده کنید
از اف ای بی استفاده کنید
برای زنده نگه داشتن مکالمه از کواک استفاده کنید
همیشه اول زنگ بزنید
موقع زنگ زدن بایستید
نتیجه ای که میخواید رو تصور کنید
با ترسناک ترین مشتری شروع کنید
اگه شک دارید حرفه ای و هوشمندانه لباس بپوشید
ارتباطات شخصی رو پیگیری کنید
همیشه قدم بعدی رو مشخص کنید
ایمیل تبلیغاتی داشته باشید
همیشه بدونید بهتره چه نوع سوالاتی رو مطرح کنید
قول کم بدید و عملکرد بهتری نشون بدید
از تکنیک منعکس سازی استفاده کنید
از دوست ها و همکارانتون یاد بگیرید
بیشتر از هر چیزی دنبال چی هستید؟
با اعتراض به قیمت مقابله کنید
قاطع و مطمئن حرف بزنید
حواستون باشه کی وقتتون رو تلف میکنه
مقیاس های زمانی رو درک کنید
سکوت کنید و گوش بدید
به BANT توجه کنید
این خودکار رو به من بفروش
عاشق چیزی باش که میفروشی
بهشون حق انتخاب بده
همه چیز به پیگیری بستگی داره
هوشمندانه وقتتون رو بگذرونید
همیشه بپرسید چرا
تعادل بین مشتری ها جدید و فعلی رو رعایت کنید
از فضای امن خودتون خارج بشید
لبخند بزنید و تماس بگیرید
معرف هارو دست کم نگیرید
صادق باشید
قیمت های مختلف رو امتحان کنید
از مشتری ها تعریف کنید
مشارکت گروهی داشته باشید
بدونید کی وقت رفتنه
آیا تا به حال شده آرزو کنید که مجموعه ای از نکات مفید, در زمینه فروش و پیدا کردن مشتری داشته باشید تا بتونید با این مجموعه به فروشنده موفق تری تبدیل بشید؟
در این دوره ، مایلز کرافت ، مربی و مشاور حرفه ای فروش ، تکنیک های عملی و ترفندهای قابل فهم در ارتباط با خوشحال کردن مشتری ، بهره وری بیشتر از زمان ، جلوگیری از اشتباهات رایج و موارد دیگر ارائه می دهد. در این دوره بیش از 50 ترفند متفاوت, گردآوری شده که هر کدام نکته خاص خودش را دارد؛ شما میتوانید با به کارگیری توصیه ای که به شرایطتان میخورد, دانش فروشندگی و جذب مشتری خود را ارتقاء ببخشید.
اساتید دوره

مایلز کرافت
مایلز کرافت مشاور و مربی حرفه ای در زمینه فروش و جذب مشتری است و به عنوان مدیر روابط عمومی در QuoStar و مشاور فناوری اطلاعات ، در زمینه پیشرفت کاری با استفاده از راه حل های IT تخصص دارد. مایلز در بیشتر دوران کاری خود به عنوان یک متخصص فروش مشغول به کار بوده و برای توسعه دهندگان نرم افزار ، شرکت های روابط عمومی ، شرکت های فناوری ، فروشندگان امنیت سایبری ، آژانس های املاک و غیره کار جذب مشتری انجام داده است. او برای کسب و کارهای کوچک ، در حال توسعه, استارت آپ ها و شرکت های بزرگ FTSE 100 کار کرده است و تقریباً در هر بخش مشتریانی داشته است. مایلز همچنین برای کمک به فروشندگان و صاحبان کسب و کار, دوره های آموزشی تدارک دیده که آموزش می دهند چطور مشتری های قبلی را حفظ کنید و مشتری های جدید به دست بیاورید.