خدمات مشتری: نوشتن برای رسانه‌های اجتماعی

نوشتن برای مشتریان در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند گیج‌کننده باشد.

شاید هر هفته یک کانال اجتماعی جدید بیاید، یا توییتر و فیس‌بوک گزینه جدیدی به کانال‌های خدمات به مشتری اضافه کنند با تمام این تغییرات، پرورش مهارت‌های مناسب نوشتن و به‌روز نگه‌داشتن آن سخت است.

این دوره توسط لزلی اوفلاهان متخصص در نگارش و مشاور مراکز تماس آموزش داده می‌شود؛ کار او کمک به متخصصان خدمات به مشتری است که بتوانند یک ایمیل یا چت عالی در شبکه‌های اجتماعی بنویسند در این دوره می‌آموزید که خدمات به مشتری در شبکه‌ها چه تفاوتی با کانال‌های سنتی مانند تلفن و ایمیل دارد و بعد توضیح می‌دهد که چگونه در نوشته‌های خود از لحن غیررسمی استفاده کنید؛ بله با استفاده از ایموجی ها، و همچنین آموزش می‌بینید چه زمانی در شبکه‌های اجتماعی از الگوهای آماده استفاده کنید و چطور می‌توانید مشتری‌های بی‌ادب و آزاردهنده را مدیریت کنید.

با گذراندن این دوره و کامل کردن تمام تمرین‌ها در مسیری قرار می‌گیرید که نماینده عالی خدمات به مشتری در رسانه‌های اجتماعی می‌شوید.

سرفصل‌های دوره «نوشتن برای رسانه‌های اجتماعی» عبارت‌اند از:

پاسخگو باشید،  یک لحن کلام شخصی و متناسب با برندتان درج کنید،  چگونه بحث را به کانالی خصوصی منتقل کنیم؟،  قالب‌هایی برای پاسخ‌های رسانه‌های اجتماعی به مشتریان بنویسید.،  نحوه مدیریت افراد زبان‌دراز و اهل باندبازی،  نحوه کنار آمدن با محدودیت‌های شخصیتی،  قواعد نشانه‌گذاری و دستور زبان مرسوم را رعایت کنید

9
درس
22
فایل
62
دقیقه
59000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
1:24 - 3.65 مگابایت
play_arrow
چگونه مراقبت از مشتری در فضای شبکه های اجتماعی متفاوت از حالت عادی است؟
2:07 - 5.56 مگابایت
play_arrow
با مدیرتان بررسی کنید
1:02 - 2.62 مگابایت

پاسخگو باشید

play_arrow
به سرعت به مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی پاسخ دهید
3:55 - 10.5 مگابایت
play_arrow
در رسانه های اجتماعی شفاف باشید
2:44 - 7.14 مگابایت
play_arrow
محورهای کانال ارتباطی خود را با وقار مدیریت کنید
3:12 - 8.37 مگابایت

یک لحن کلام شخصی و متناسب با برندتان درج کنید

play_arrow
کتاب برند
4:07 - 11 مگابایت
play_arrow
از یک لحن غیررسمی ولی حرفه ای استفاده کنید
2:58 - 7.93 مگابایت
play_arrow
چگونه می توان همدلی نشان داد؟
3:29 - 9.41 مگابایت
play_arrow
چگونه می توانید نشان شخصی خود را پای پاسخ هایی که می دهید مهر کنید
3 - 8.25 مگابایت
play_arrow
چگون می توان از احساسات و شکلک ها استفاده کرد؟
3:36 - 9.39 مگابایت

چگونه بحث را به کانالی خصوصی منتقل کنیم؟

play_arrow
چه زمانی به یک کانال خصوصی برویم؟
4:06 - 10.9 مگابایت
play_arrow
چرا باید پس از یک مبادله خصوصی به سمت عمومی شدن رفت؟
2:43 - 7.41 مگابایت

قالب هایی برای پاسخ های رسانه های اجتماعی به مشتریان بنویسید

play_arrow
قالب های آماده در مقایسه با متن آزاد
3:27 - 9.34 مگابایت
play_arrow
قالب های آماده را به راحتی سفارشی کنید
2:44 - 7.28 مگابایت

نحوه مدیریت افراد زبان دراز و اهل باندبازی

play_arrow
چگونه می توان مشتریان گستاخ را مدیریت کرد؟
play_arrow
چگونه می توان مفید بود؟
2 - 5.33 مگابایت
play_arrow
چگونه می توان افراد ترسناک را مدیریت کرد؟
3:14 - 8.65 مگابایت

نحوه کنار آمدن با محدودیت های شخصیتی

play_arrow
استفاده از هایپرلینک ها برای تراکنش بیشتر
3 - 8.08 مگابایت
play_arrow
چگونه از اختصارات استفاده شود؟
3:28 - 9.40 مگابایت

قواعد نشانه گذاری و دستور زبان مرسوم را رعایت کنید

play_arrow
قوانینی که می توانید و نمی توانید آن را بشکنید
4:35 - 12.2 مگابایت

نتیجه گیری

play_arrow
گام های بعدی
0:56 - 2.44 مگابایت

اساتید دوره

لزلی اوفلاهان

لزلی اوفلاهان متخصص نوشتن آنلاین است و در همکاری با سازمانها برای بهبود کیفیت پاسخ‌های خدمات به مشتری تخصص دارد.
او به کارمندان کمک می کند تا کیفیت ایمیل ، چت و پیام های رسانه‌های اجتماعی را که برای مشتریان ارسال می کنند ، بهبود دهند. لزلی اوفلاهان دوره‌های نوشتن تاثیرگذار که به افراد کمک می‌کند فعالیت‌های تجاری خود را بهتر انجام دهند را برگزار می‌کند. 

person
mail