اصول هک رشد
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
معرفی
رشد کسب و کار با بازاریابی رشد
معنی هک رشد
هک رشد یعنی چه؟
تاریخ و تکامل هک رشد
اهداف هک رشد در بازاریابی
چطور فرایند هک رشد را رهبری کنیم
آیا هک رشد واقعا جواب میده؟
عناصر رشد
اجرای هک رشد با چابکی
رهبری و ایجاد تیم رشد
استفاده از مصاحبات گرفته شده از مصرف کننده
مشتری های شما چه کسانی هستن؟
استراتژی اولیه
برقراری ارتباط با سنجه ی ستاره شمالی
اهداف و نتایج کلیدی-ORKs
رهبری یک جلسه استراتژی او آر کی
استفاده از بوم ناب برای بازاریابی
ساختن بوم ناب
پایه گذاری
قیف فروش و دیجیتال مارکتینگ
مسیر مشتری
تهیه نقشه از مسیر مشتری
آشنایی کامل با مسیر مشتری
حلقه ها و اهرم های رشد
اهرم های بازاریابی رشد
شناسایی اهرم های بازاریابی رشد
حلقه رشد چیست؟
مثال از حلقه رشد
چرخه عمر محصول را به خوبی بشناسید
مدیریت چرخه عمر محصول
چرخهی عمر پذیرش فناوری
چرخه عمر محصول را به خوبی بشناسید
ارزیابی تناسب محصول با بازار
شروع پروسه رشد
فرایند رشد در عمل
ایده یابی و ارتباط تیمی
آی سی ای برای مدیریت زمان و پروژه
نگرش مثبت نسبت به شکست
خستگی حاصل از دیجیتال مارکتینگ
فرصت های رشد
برای ارتقاء فروش از مشتری استفاده کنید
برای ارتقاء فروش, مشتری هارا حفظ کنید
بازاریابی رشد مبتنی بر اطلاعات
خاص بودن یک استراتژی فروش است
ترکیب API
گرفتن اطلاعات
معیار های اطلاعات کلیدی برای پیگیری و گزارش دادن
درآمد مکرر ماهانه
نرخ ریزش
اندازه گیری شاخص جذب مشتری
نتیجه گیری
قدم های بعدی
هک رشد یک تکنیک نوظهور است که به بازاریابان کمک می کند تا ایده های جدید تولید کنند و فروش و جذب مشتری را تسریع کنند. هک رشد نیاز به کار دارد. شرکتها باید در تیمها، کسبوکار و مشتریان خود تجدید نظر کنند. اما در صورتیکه عملی شود نتیجه مطلوب خود را به همراه دارد. این دوره تکنیک های محبوب هک رشد را برای شارژ کردن استراتژی بازاریابی شما معرفی می کند.
در این دوره می آموزید که چگونه یک تیم رشد بسازید، سفر مشتری را دوباره تعریف کنید و اهرم ها و حلقه های رشد هویت: بهینه سازی های کوچکی که می توانند تاثیر زیادی بر تلاش های بازاریابی و بازگشت سرمایه شما داشته باشند را تعریف کنید. سپس دریابید که چگونه میتوانید روند رشد را آغاز کنید، از دردهای رو به رشد جان سالم به در ببرید و از فرصتها مانند پایگاه مشتری فعلی خود استفاده کنید. مربی برد بیتسول توضیح می دهد که چگونه از SEO، اینفلوئنسرها، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، تبلیغات و موارد دیگر برای تقویت رشد خود استفاده کنید. در نهایت، معیارهای کلیدی را که برای پیگیری روند رشد و موفقیت خود باید اندازه گیری کنید، بیاموزید.
اساتید دوره

برد بیتسول
برد بیتسول یک رهبر بازاریابی شناختهشده در سطح جهانی است. برد تیمهایی حرفهای در LinkedIn و LegalZoom و Lynda.com و TMZ را رهبری کرده است. او یک کارآفرین، مشاور استارتآپ و یک متخصص بازاریابی شناختهشده است. دورههای آموزشی بازاریابی او، از محبوبترین دورههای آنلاین هستند.
برد بیش از 15 سال است که در زمینه بازاریابی رشد، توسعه کسب و کار و تبلیغات کار میکند. او پس از اینکه در سن 15 سالگی اولین کسب و کار موفقش را راه انداخت، در مجله Entrepreneur معرفی شد. برد با انجام مشاورهی رشد با برندهای کوچک و بزرگی همچون Warby Parker و Staples و BioLite و Dickies و Urban Outfitters، مهارتهای خود را تقویت کرد. او همچنین با چندین استارتآپ کار کرده است و به آنها مشاورهی استراتژیک و بازاریابی میدهد.
با اینکه او در کنفرانسهایی در سراسر دنیا از جمله CES و SXSW سخنرانی میکند، همچنان در حال یادگیری جدیدترین ابزارها و تکنولوژیهای بازاریابی است.
در حال حاضر، برد مدیر ارشد آموزش MadeCraft است و میتوانید در توئیتر @bradbatesole یا وبسایت bradbatesole.com او را دنبال کنید.