اصول هک رشد

11
درس
42
فایل
101
دقیقه
159000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

معرفی

play_arrow
رشد کسب و کار با بازاریابی رشد
3.7 - 1:13 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

معنی هک رشد

play_arrow
هک رشد یعنی چه؟
3:10 - 9.8 مگابایت
play_arrow
تاریخ و تکامل هک رشد
2:52 - 8.9 مگابایت
play_arrow
اهداف هک رشد در بازاریابی
2:31 - 7.7 مگابایت
play_arrow
چطور فرایند هک رشد را رهبری کنیم
2:38 - 8.1 مگابایت
play_arrow
آیا هک رشد واقعا جواب میده؟
2:14 - 6.9 مگابایت

عناصر رشد

play_arrow
اجرای هک رشد با چابکی
2:48 - 8.6 مگابایت
play_arrow
رهبری و ایجاد تیم رشد
3:01 - 9.1 مگابایت
play_arrow
استفاده از مصاحبات گرفته شده از مصرف کننده
2:47 - 8.5 مگابایت
play_arrow
مشتری های شما چه کسانی هستن؟
2:45 - 8.5 مگابایت

استراتژی اولیه

play_arrow
برقراری ارتباط با سنجه ی ستاره شمالی
2:54 - 8.9 مگابایت
play_arrow
اهداف و نتایج کلیدی-ORKs
2:31 - 7.7 مگابایت
play_arrow
رهبری یک جلسه استراتژی او آر کی
2:54 - 8.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
استفاده از بوم ناب برای بازاریابی
2:07 - 6.5 مگابایت
play_arrow
ساختن بوم ناب
2:48 - 8.7 مگابایت

پایه گذاری

play_arrow
قیف فروش و دیجیتال مارکتینگ
2:19 - 7 مگابایت
play_arrow
مسیر مشتری
2:10 - 6.6 مگابایت
play_arrow
تهیه نقشه از مسیر مشتری
2:41 - 8.2 مگابایت
play_arrow
آشنایی کامل با مسیر مشتری
2:57 - 9 مگابایت

حلقه ها و اهرم های رشد

play_arrow
اهرم های بازاریابی رشد
2:26 - 7.4 مگابایت
play_arrow
شناسایی اهرم های بازاریابی رشد
2:54 - 8.8 مگابایت
play_arrow
حلقه رشد چیست؟
2:31 - 7.7 مگابایت
play_arrow
مثال از حلقه رشد
2:14 - 6.8 مگابایت

چرخه عمر محصول را به خوبی بشناسید

play_arrow
مدیریت چرخه عمر محصول
2:26 - 7.48 مگابایت
play_arrow
چرخه‌ی عمر پذیرش فناوری
2:21 - 7.2 مگابایت
play_arrow
چرخه عمر محصول را به خوبی بشناسید
2:36 - 8 مگابایت
play_arrow
ارزیابی تناسب محصول با بازار
2:2 - 7.5 مگابایت

شروع پروسه رشد

play_arrow
فرایند رشد در عمل
2:48 - 8.5 مگابایت
play_arrow
ایده یابی و ارتباط تیمی
3:08 - 9.6 مگابایت
play_arrow
آی سی ای برای مدیریت زمان و پروژه
2:01 - 6.2 مگابایت
play_arrow
نگرش مثبت نسبت به شکست
2:43 - 8.3 مگابایت
play_arrow
خستگی حاصل از دیجیتال مارکتینگ
1:16 - 3.9 مگابایت

فرصت های رشد

play_arrow
برای ارتقاء فروش از مشتری استفاده کنید
2:23 - 7.3 مگابایت
play_arrow
برای ارتقاء فروش, مشتری هارا حفظ کنید
2:10 - 6.7 مگابایت
play_arrow
بازاریابی رشد مبتنی بر اطلاعات
2:04 - 6.3 مگابایت
play_arrow
خاص بودن یک استراتژی فروش است
2:40 - 8.2 مگابایت
play_arrow
ترکیب API
1:33 - 4.7 مگابایت

گرفتن اطلاعات

play_arrow
معیار های اطلاعات کلیدی برای پیگیری و گزارش دادن
2:02 - 6.2 مگابایت
play_arrow
درآمد مکرر ماهانه
1:46 - 5.4 مگابایت
play_arrow
نرخ ریزش
1:51 - 5.6 مگابایت
play_arrow
اندازه گیری شاخص جذب مشتری
1:53 - 5.7 مگابایت

نتیجه گیری

play_arrow
قدم های بعدی
1:13 - 3.7 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

هک رشد یک تکنیک نوظهور است که به بازاریابان کمک می کند تا ایده های جدید تولید کنند و فروش و جذب مشتری را تسریع کنند. هک رشد نیاز به کار دارد. شرکت‌ها باید در تیم‌ها، کسب‌وکار و مشتریان خود تجدید نظر کنند. اما در صورتیکه عملی شود نتیجه‌ مطلوب خود را به همراه دارد. این دوره تکنیک های محبوب هک رشد را برای شارژ کردن استراتژی بازاریابی شما معرفی می کند.

در این دوره می آموزید که چگونه یک تیم رشد بسازید، سفر مشتری را دوباره تعریف کنید و اهرم ها و حلقه های رشد هویت: بهینه سازی های کوچکی که می توانند تاثیر زیادی بر تلاش های بازاریابی و بازگشت سرمایه شما داشته باشند را تعریف کنید. سپس دریابید که چگونه می‌توانید روند رشد را آغاز کنید، از دردهای رو به رشد جان سالم به در ببرید و از فرصت‌ها مانند پایگاه مشتری فعلی خود استفاده کنید. مربی برد بیتسول توضیح می دهد که چگونه از SEO، اینفلوئنسرها، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، تبلیغات و موارد دیگر برای تقویت رشد خود استفاده کنید. در نهایت، معیارهای کلیدی را که برای پیگیری روند رشد و موفقیت خود باید اندازه گیری کنید، بیاموزید.

اساتید دوره

برد بیتسول

برد بیتسول یک رهبر بازاریابی شناخته‌شده در سطح جهانی است. برد تیم‌هایی حرفه‌ای در LinkedIn و LegalZoom و Lynda.com و TMZ را رهبری کرده است. او یک کارآفرین، مشاور استارت‌آپ و یک متخصص بازاریابی شناخته‌شده است. دوره‌های آموزشی بازاریابی او، از محبوب‌ترین دوره‌های آنلاین هستند.
برد بیش از 15 سال است که در زمینه بازاریابی رشد، توسعه کسب و کار و تبلیغات کار می‌کند. او پس از اینکه در سن 15 سالگی اولین کسب و کار موفقش را راه انداخت، در مجله Entrepreneur معرفی شد. برد با انجام مشاوره‌ی رشد با برندهای کوچک و بزرگی همچون Warby Parker و Staples و BioLite و Dickies و Urban Outfitters، مهارت‌های خود را تقویت کرد. او همچنین با چندین استارت‌آپ کار کرده است و به آن‌ها مشاوره‌ی استراتژیک و بازاریابی می‌دهد.
با اینکه او در کنفرانس‌هایی در سراسر دنیا از جمله CES و SXSW سخنرانی می‌کند، همچنان در حال یادگیری جدیدترین ابزارها و تکنولوژی‌های بازاریابی است.
در حال حاضر، برد مدیر ارشد آموزش MadeCraft است و می‌توانید در توئیتر @bradbatesole یا وب‌سایت bradbatesole.com او را دنبال کنید.

person
mail