فروش مکمل

6
درس
20
فایل
60
دقیقه
99000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

افزایش فروش با تکنیک فروش مکمل

play_arrow
افزایش فروش با فروش مکمل
1:44 - 5.3 مگابایت

فروش مکمل چیست ؟

play_arrow
فروش مکمل در برابر بیش فروشی
2:34 - 8.2 مگابایت
play_arrow
منافع کلی فروش مکمل
3:39 - 11.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ارزش اضافه فروش مکمل
3:41 - 11.6 مگابایت
play_arrow
نکات منفی فروش مکمل
3:55 - 12.4 مگابایت

استراتژی فروش مکمل

play_arrow
درک مشتری
3:54 - 11.6 مگابایت
play_arrow
مشخص کردن مدل فروش داخلی
4:32 - 14.7 مگابایت
play_arrow
اندازه گیری پتانسیل مشتری
4:16 - 14.4 مگابایت
play_arrow
مشخص کردن اهداف درآمدی
2:59 - 9.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
فرصت درآمد زایی رو به حداکثر برسونید
4:13 - 13.7 مگابایت
play_arrow
ایجاد سفر خریدار
2:33 - 8.4 مگابایت

عملی کردن استراتژی

play_arrow
ایجاد سیستم پیام رسانی متمرکز بر روی مشکل
3:48 - 12.2 مگابایت
play_arrow
پرسیدن سوالات موثر
2:23 - 7.5 مگابایت
play_arrow
مشکلات را یکی یکی حل کنید
3:25 - 10.8 مگابایت
play_arrow
مطمئن شدن از حداکثر ارزش
3:13 - 9.8 مگابایت

همراه کردن فروش و بازاریابی برای افزایش الثیر فروش مکمل

play_arrow
ارزیابی و اندازه گیری سفر خریدار
3:26 - 11.2 مگابایت
play_arrow
ایجاد استراتژی محتوای هماهنگ شده
2:51 - 9.2 مگابایت
play_arrow
مشخص کردن ابزار و تکنولوژی درست
2:38 - 8.5 مگابایت
play_arrow
استفاده از اطلاعات مشتری برای کسب فرصت های بیشتری
1:47 - 5.8 مگابایت

نتیجه

play_arrow
چه مشکلی رو میتونید برای مشتری حل کنید؟
1:26 - 4.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

Cross-selling یا فروش مکمل اقدام و عملی است که باعث فروش بیشتر محصول یا خدمات اضافی به مشتری کنونی می شود.

این تکنیک فروش با فروش محصولات و خدمات اضافی به مشتریان می تواند ارزش آنها را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
این دوره به شما کمک می کند تا تکنیک Cross-selling یا فروش مکمل و استراتژی های لازم برای اجرای آن را یاد بگیرید.
جف بلومفیلد، مربی فروش و رهبری، همچنین در این دوره به شما اموزش می دهد که چگونه می‌توانید تکنیک های فروش و بازاریابی را برای دستیابی به فروش بهتر، پیام‌رسانی مداوم و بینش‌های مبتنی بر داده هماهنگ کنید.

اساتید دوره

جف بلومفیلد

جف بلومفیلد کوچ و سرپرست فروش و نویسنده کتاب "فروش مبتنی بر داستان" است.
جف بلومفیلد نه تنها یک استاد حرفه است بلکه خود تجربیات عملی زیادی دارد و بخش اعظم حرفه خود را در شرکت معروف Genentech، در نقش های مختلف مدیریت و رهبری در واحد بازاریابی و فروش صرف کرده است.او بنیانگذار دو شرکت مشاوره ای موفق بین المللی، Braintrust و Apex Training & Development است و مشتریان زیادی در موضوعات رهبری، ارتباطات، فروش مبتنی بر داستان و تاثیر قدرتمند علوم اعصاب در فروش و بازاریابی دارد.
جف کتاب پرفروش "فروش مبتنی بر داستان" را نوشته است و شرکت های معروف و خوش آوازه ی زیادی را در زمینه فروش مبتنی بر داستان آموزش داده است. وی به عنوان کوچ و مربی اجرایی برای مدیران ارشد چندین شرکت برتر بین المللی کار کرده و مشاور استراتژی، فروش و بازاریابی بوده است. او همچنین رهبری شرکت هایی با ده تا ده هزار کارمند را بر عهده داشته است.این ویدان به تمام افرادی که می خواهند حرفه خود را آنلاین کنند یا یک کسب و کار مجازی راه اندازی کنند توصیه می شود.

 

person
mail