فروش مکمل
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
افزایش فروش با تکنیک فروش مکمل
افزایش فروش با فروش مکمل
فروش مکمل چیست ؟
فروش مکمل در برابر بیش فروشی
منافع کلی فروش مکمل
ارزش اضافه فروش مکمل
نکات منفی فروش مکمل
استراتژی فروش مکمل
درک مشتری
مشخص کردن مدل فروش داخلی
اندازه گیری پتانسیل مشتری
مشخص کردن اهداف درآمدی
فرصت درآمد زایی رو به حداکثر برسونید
ایجاد سفر خریدار
عملی کردن استراتژی
ایجاد سیستم پیام رسانی متمرکز بر روی مشکل
پرسیدن سوالات موثر
مشکلات را یکی یکی حل کنید
مطمئن شدن از حداکثر ارزش
همراه کردن فروش و بازاریابی برای افزایش الثیر فروش مکمل
ارزیابی و اندازه گیری سفر خریدار
ایجاد استراتژی محتوای هماهنگ شده
مشخص کردن ابزار و تکنولوژی درست
استفاده از اطلاعات مشتری برای کسب فرصت های بیشتری
نتیجه
چه مشکلی رو میتونید برای مشتری حل کنید؟
Cross-selling یا فروش مکمل اقدام و عملی است که باعث فروش بیشتر محصول یا خدمات اضافی به مشتری کنونی می شود.
این تکنیک فروش با فروش محصولات و خدمات اضافی به مشتریان می تواند ارزش آنها را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
این دوره به شما کمک می کند تا تکنیک Cross-selling یا فروش مکمل و استراتژی های لازم برای اجرای آن را یاد بگیرید.
جف بلومفیلد، مربی فروش و رهبری، همچنین در این دوره به شما اموزش می دهد که چگونه میتوانید تکنیک های فروش و بازاریابی را برای دستیابی به فروش بهتر، پیامرسانی مداوم و بینشهای مبتنی بر داده هماهنگ کنید.
اساتید دوره

جف بلومفیلد
جف بلومفیلد کوچ و سرپرست فروش و نویسنده کتاب "فروش مبتنی بر داستان" است.
جف بلومفیلد نه تنها یک استاد حرفه است بلکه خود تجربیات عملی زیادی دارد و بخش اعظم حرفه خود را در شرکت معروف Genentech، در نقش های مختلف مدیریت و رهبری در واحد بازاریابی و فروش صرف کرده است.او بنیانگذار دو شرکت مشاوره ای موفق بین المللی، Braintrust و Apex Training & Development است و مشتریان زیادی در موضوعات رهبری، ارتباطات، فروش مبتنی بر داستان و تاثیر قدرتمند علوم اعصاب در فروش و بازاریابی دارد.
جف کتاب پرفروش "فروش مبتنی بر داستان" را نوشته است و شرکت های معروف و خوش آوازه ی زیادی را در زمینه فروش مبتنی بر داستان آموزش داده است. وی به عنوان کوچ و مربی اجرایی برای مدیران ارشد چندین شرکت برتر بین المللی کار کرده و مشاور استراتژی، فروش و بازاریابی بوده است. او همچنین رهبری شرکت هایی با ده تا ده هزار کارمند را بر عهده داشته است.این ویدان به تمام افرادی که می خواهند حرفه خود را آنلاین کنند یا یک کسب و کار مجازی راه اندازی کنند توصیه می شود.