توضیحات دوره
                                Cross-selling یا فروش مکمل اقدام و عملی است که باعث فروش بیشتر محصول یا خدمات اضافی به مشتری کنونی می شود.
این تکنیک فروش با فروش محصولات و خدمات اضافی به مشتریان می تواند ارزش آنها را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
این دوره به شما کمک می کند تا تکنیک Cross-selling یا فروش مکمل و استراتژی های لازم برای اجرای آن را یاد بگیرید.
جف بلومفیلد، مربی فروش و رهبری، همچنین در این دوره به شما اموزش می دهد که چگونه میتوانید تکنیک های فروش و بازاریابی را برای دستیابی به فروش بهتر، پیامرسانی مداوم و بینشهای مبتنی بر داده هماهنگ کنید.
درس های دوره
                                - 
                                                                    آنچه در این دوره خواهید دید
- 
                                                                    فروش مکمل در برابر بیش فروشی
- 
                                                                    منافع کلی فروش مکمل
- 
                                                                    ارزش اضافه فروش مکمل
- 
                                                                    نکات منفی فروش مکمل
- 
                                                                    درک مشتری
- 
                                                                    مشخص کردن مدل فروش داخلی
- 
                                                                    اندازه گیری پتانسیل مشتری
- 
                                                                    مشخص کردن اهداف درآمدی
- 
                                                                    فرصت درآمد زایی رو به حداکثر برسونید
- 
                                                                    ایجاد سفر خریدار
- 
                                                                    ایجاد سیستم پیام رسانی متمرکز بر روی مشکل
- 
                                                                    پرسیدن سوالات موثر
- 
                                                                    مشکلات را یکی یکی حل کنید
- 
                                                                    مطمئن شدن از حداکثر ارزش
- 
                                                                    ارزیابی و اندازه گیری سفر خریدار
- 
                                                                    ایجاد استراتژی محتوای هماهنگ شده
- 
                                                                    مشخص کردن ابزار و تکنولوژی درست
- 
                                                                    استفاده از اطلاعات مشتری برای کسب فرصت های بیشتری
- 
                                                                    چه مشکلی رو میتونید برای مشتری حل کنید؟
