همایش رشد کسب و کار

1
درس
14
فایل
222
دقیقه
750000 تومان

امروزه مدیریت رشد کسب و کار، یک ضرورت می باشد. فرقی نمی کند که کسب و کار شما کوچک باشد یا بزرگ، در هر دو حالت برای رشد و پیشرفت نیاز به برنامه ریزی و مدیریت دارد.
همایش « رشد کسب و کار » در تاریخ 24 دی ماه 1400 در تهران - هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

این همایش به شما کمک خواهد کرد استراتژی بلندپروازانه، اما واقع بینانه برای واحد یا سازمان خود ایجاد کنید که نتیجه آن تحولی عظیم در مزیت رقابتی شما خواهد بود.

دستیابی به طیف وسیعی از گزینه های استراتژیک که هر کدام در نوع خود منحصر به فرد هستند

ممکن است یک سری شکاف هایی بین توانایی های یک کسب و کار و منابع موجود آن وجود داشته باشد، این همایش به شما کمک می کند نقاط کور کسب و کار خود را شناسایی کنید و بتوانید این شکاف ها را با منابع موجود پر کنید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک چشم انداز قانع کننده ایجاد کنید، که شما را قادر می سازد محصولات یا خدمات خود را هم در اخل و هم در خارج بفروشید.

متوجه خواهید شد که برای رشد بلندمدت کسب و کار باید چه کاری انجام دهید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه هوشمندانه برنامه ریزی کنید و زمان پروژه را بهینه کنید.

خواهید فهمید که چگونه خدمات خود را قیمت گذاری کنید تا درآمد خود را به حداکثر برسانید و چگونه با مشتریان قبلی ارتباط برقرار کنید تا مشتریان جدید به دست آورید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه با کارشناسان صنعت ارتباط برقرار کنید تا کسب و کار خود را ارتقا دهید و چگونه روابط بلندمدت با مشتریان ایجاد کنید.

بعد از همایش شما می توانید استراتژی های مناسب و مدل های جدید رشد کسب و کار را با دید وسیع تر و روشن تر انتخاب کنید و تهدیدات فناوری را به فرصت های ارزشمند برای کسب و کارتان تبدیل کنید.

در پایان همایش شما یک نقشه راه مختص کسب وکار خودتان خواهید داشت که شاید درابتدا بلندپروازانه به نظر برسند، اما در واقعیت آنها را تجربه خواهید کرد.

اساتید دوره

محمد مهدی ربانی

او هشت سال پیش وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان بود، با سه تن از دوستانش یک پارکینگ در خیابان استاد مطهری اجاره می کنند و با سرمایه صفر مجله پنجره خلاقیت را تاسیس می کنند. او هم اکنون مدیرمسئول مجله است. این مجله هم اکنون یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه کارآفرینی در کشور است. این مجله یکی از اهدافی بوده که مدرس این دوره با استفاده از همین استراتژی ها در جوانی به آن دست یافته است. دکتر ربانی همچنین مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران هستند. حتما با کتاب اثر مرکب دارن هاردی آشنا هستید که اولین بار انتشارات ثروتمندان خودساخته آن را به مردم ایران معرفی کرد. محمد مهدی ربانی با اینکه علاقه زیادی به تدریس دارد و مدرس دانشگاه است، عقیده دارد که امروزه به افرادی نیز نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار، تجارت کنند تا دانش کاربردی را بتوانند به دیگران آموزش دهند. به همین دلیل او از 18 سالگی به کار ویزیتوری کتاب و دارو در داروخانه ها مشغول شد و هم اینک موسس داروسازی دیموند، یکی از نوآورترین داروسازی های کشور است. شرکت تینو که در زمینه اختصاصی استارتاپ ها مشغول به کار است، یکی دیگر از فعالیت های اجرایی اوست. به اندام دکتر کرمانی، سالم باش و ... استارتاپ هایی هستند که دکتر ربانی مستقیما در به وجودآمدن شان نقش داشته است. دکتر ربانی قبل از 30 سالگی، ده ها برنامه زنده تلویزیونی داشته و خدمت گذار عموم مردم ایران بوده است. ده ها مقاله و کتاب به صورت مکتوب به مخاطب خود ارایه داده است و ماموریت خود را کمک به دیگران برای رسین به اهداف خود می داند. او به صورت مستقیم در دانشگاه های داخلی و خارجی از جمله زوریخ و مادرید درس خوانده است و هم اکنون استاد ارشد آکادمی صادرات آلمان واقع در اشتوتگارت وابسته به دانشگاه اشتاین بایس است. او نماینده انحصاری موسسه آموزش عال سوئیس SSHE در ایران است. دکتر ربانی سالها بدون واسطه از اساتیدی مانند جک کنفیلد، برایان تریسی، جان دمارتینی، مک دونالد و ... تعلیم دیده است و جایزه های متعددی از آن ها دریافت نموده است.

person
mail