اشتباهاتی که در حرفهتون باید از آنها دوری کنید
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
هدفمند بودن
سرمایهگذاری نکردن روی خودتون
چارچوب فکری نادرست داشتن
فقدان خودشناسی
ساخت فرهنگهای سمی
کنترل نکردن حرفهتون
قبول نکردن مسئولیت حرفهتون
ندانستن مشوقهاتون
فراموش کردن مدیریت مدیرتون
منحرف شدن از مسیرتون
اولویت بندی نکردن
انتخاب سادهترین راه به جای بهترین راه
تمرکز روی آرزوها به جای هدفها
بد مدیریت کردن زمانتون
حذف نکردن عوامل حواسپرتکن
راضی نگهداشتن مردم
دوستانه ولی بیثبات بودن
بیش از حد بله گفتن
تفکر اشتباه داشتن از اینکه منظورتان به درستی منتقل شده
نامفهوم گفتو گو کردن
عدم ایجاد اعتماد
دوری از درگیری
دوری از بازخورد
جمعبندی
توصیهی آخر
طبیعی است که در حرفهتون تجربهی خطا و اشتباه داشته باشید. این تجربهها به شما درسهای ارزشمندی میدهند که شما را در مسیر رسیدن به موفقیت یاری میکنند. در این دوره، ترور کزمار دانش خودش را راجع به اشتباهات رایجی که افراد در حرفهشون مرتکب میشوند با ما به اشتراک میگذارند. تا این فرصت را داشته باشید که بدون تجربهی این اشتباهات، از آنها درس بگیرید. ترور با شرح دادن اهمیت سرمایهگذاری روی خودتان بهعنوان وسیلهای برای حفظ تمرکز، تقویت خودآگاهی و حمایت از یک فرهنگ مثبت، بحث را شروع میکند. سپس به توصیف اشتباهاتی مثل قبول نکردن مسئولیت در حرفه و اجازه ورود دادن به عوامل حواسپرتی در کارتون میپردازند. در آخر، ترور درسهای گرفتهشده از اشباهاتی را با ما به اشتراک میگذارد که ممکن هستند بخاطر سعی در جلب رضایت دیگران و ناتوانی در انتقال منظور بوجود بیایند. بعد از تماشای این دوره، شما لیست درسهایی را در اختیار خواهید داشت که میتوانید آنها را در حرفهتون بهکار بگیرید تا در مسیر رسیدن به موفقیت به شما کمک کنند.
اساتید دوره

ترور کزمار
ترور کزمار علاقهمند به توسعهی افراد و تیمها، ساده کردن کارها، و جذب و خدمت به مشتریان است.
او ایجاد کننده و تسهیل دهندهی برنامههای توسعه مدیریت و رهبری برای مشاغل غیرانتفاعی، انتفاعی و خدمات عمومی بزرگ و کوچک در بخشهای مختلف میباشد.
و در تمام سطوح سازمان رهبران را طوری راهنمایی کرده است که به رهبران توانمندتر و فراگیرتری تبدیل شوند تا بتوانند نظم ایجاد کنند و به نتایج بزرگتری دست پیدا کنند.
ترور کزمار بیش از هفده سال تجربه در شناسایی و توسعهی موفق زمینههای رشد شرکتی برای افزایش مقیاس واحدهای تجاری به منظور افزایش سود، بهرهوری فنی و انسانی و حفظ مشتری دارد و بهروری کاری تیمهای عملیاتی را تا سی درصد افزایش دادهاند، که این کار باعث شد یک تیم کوچک تولید بیشتری پیدا کند و بیش از ۳۲۲۰۰۰ واحد را پردازش کند.