آموزش تبلیغ نویسی حرفه‌ای

10
درس
56
فایل
480
دقیقه
990000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

آموزش سریع کپی رایتینگ، از اینجا شروع کنید

play_arrow
درباره این دوره
5:46 - 22.0 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
کپی رایتینگ چیست؟
7:46 - 29.9 مگابایت
play_arrow
هشدار
2:42 - 10.2 مگابایت
play_arrow
استفاده از الگو برای نوشتن متن تبلیغات
24:03 - 69.3 مگابایت
play_arrow
آنچه در درس بعد می‌آموزید
11:19 - 38.7 مگابایت

الگوی سراسری متون تبلیغاتی

play_arrow
اسکلت سری متن‌های میلیون دلاری
4:13 - 16.3 مگابایت
play_arrow
نوشتن متن فروش موثر
8:08 - 31.5 مگابایت
play_arrow
بازاریابی هدفمند و سیستماتیک
9:55 - 38.5 مگابایت
play_arrow
الگوی جهانی متون تبلیغاتی
13:02 - 50.6 مگابایت
play_arrow
نامه فروش چیست؟
27:00 - 104 مگابایت
play_arrow
استفاده از الگوی جهانی
65:17 - 143 مگابایت
play_arrow
چک لیست بی نقص آگهی فروش
17:25 - 42.3 مگابایت

وظیفه عناوین

play_arrow
وظیفه عناوین
5:22 - 20.9 مگابایت
play_arrow
پنج ویژگی ضروری یک عنوان مجاب کننده
2:36 - 10.1 مگابایت
play_arrow
سطح آگاهی خواننده
2:26 - 9.4 مگابایت
play_arrow
پنج الگو برای عناوین
3:35 - 13.8 مگابایت
play_arrow
عناوین هوش هیجانی
12:56 - 35.0 مگابایت
play_arrow
فایل نهایی بینهایت عناوین
11:34 - 43.8 مگابایت

جادوی بازاریابی ایمیلی

play_arrow
نوشتن متن تبلیغاتی ایمیلی
1:57 - 7.6 مگابایت
play_arrow
تعداد ایمیل در یک بازه زمانی
3:05 - 11.8 مگابایت
play_arrow
سه نوع اصلی ایمیل‌های بازاریابی
7:33 - 29.2 مگابایت
play_arrow
اصول اساسی ایمیل‌های موفق
5:24 - 20.9 مگابایت
play_arrow
لید مگنت‌ها
12:40 - 49.1 مگابایت

بولت پوینت‌ها

play_arrow
بولت پوینت چیست؟
1:58 - 7.6 مگابایت
play_arrow
بولت پوینت‌ها چه شکلی هستند؟
5:43 - 22.1 مگابایت
play_arrow
بولت پوینت‌های موثر چگونه هستند؟
9:30 - 36.7 مگابایت
play_arrow
فایل مرجع بولت‌ها
6:35 - 25.5 مگابایت
play_arrow
21 الگوی موفق بولت‌ها
10:42 - 41.3 مگابایت

پیشنهادهای وسوسه‌انگیز

play_arrow
پیشنهادهای غیرقابل مقاومت
1:13 - 4.6 مگابایت
play_arrow
انواع پیشنهادها
17:43 - 24.0 مگابایت
play_arrow
سیستم 6 مرحله‌ای پیشنهادات
8:05 - 10.0 مگابایت
play_arrow
چگونه پیشنهاد اول خود را بنویسید
13:13 - 32.0 مگابایت

تضمین قدرتمند

play_arrow
نوشتن تضمین قدرتمند که میفروشد
5:23 - 20.6 مگابایت
play_arrow
خریدارها بیشتر از چه میترسند
3:42 - 14.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تبدیل یک تضمین ضعیف به تضمین آهنین
12:10 - 21.2 مگابایت
play_arrow
چطور برای پیشنهاداتتون مزایای لب مرزی بسازید
8:32 - 16.4 مگابایت

نوشتن متن برای فروش نهایی

play_arrow
نوشتن متن فروش نهایی
3:07 - 12.0 مگابایت
play_arrow
متن پایانی
1:32 - 5.9 مگابایت
play_arrow
الگوی متن پایانی (1)
0:54 - 3.5 مگابایت
play_arrow
الگوی متن پایانی (2)
0:39 - 2.5 مگابایت
play_arrow
الگوی متن پایانی (3)
1:19 - 5.1 مگابایت
play_arrow
الگوی متن پایانی (4)
0:43 - 2.8 مگابایت
play_arrow
الگوی متن پایانی (5)
1:07 - 4.2 مگابایت
play_arrow
تمرینی برای نوشتن متن پایانی
0:34 - 2.1 مگابایت

لانچ محصول

play_arrow
لانچ محصول چیست؟
4:25 - 17.0 مگابایت
play_arrow
بررسی کامل لانچ‌های محصول
3:04 - 11.7 مگابایت
play_arrow
متن لانچ
1:23 - 5.2 مگابایت
play_arrow
قرار دادن لانچ در مسیر موفقیت
4:59 - 18.9 مگابایت
play_arrow
حداقل متن‌های لازم برای لانچ موفق
4:51 - 18.6 مگابایت
play_arrow
لیست اجزای متن قبل از لانچ
7:14 - 27.7 مگابایت

جادوی متن تبلیغاتی ویدئو

play_arrow
چگونه برای ویدئوها متن تبلیغاتی بنویسیم
1:40 - 6.4 مگابایت
play_arrow
ساخت ارائه‌های کلیدی
50:24 - 60.8 مگابایت
play_arrow
ساختار کلی الگوی ویدئوها
14:28 - 20.1 مگابایت
play_arrow
متن موثر
0:42 - 2.7 مگابایت
play_arrow
کلام آخر
2:54 - 11.1 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

بیشتر افراد وقتی با فروش کم روبرو می‌شوند یا فروش ندارند، دنبال یک چیز جذاب می‌گردند، مثلاً ابزارهای ویدئویی جدید، استراتژی‌های تبلیغاتی جدید، محصول جدید، لوگوی جدید، قیمت جدید و غیره، اما برای بیشتر افراد هیچ‌کدام جواب نمی‌دهد. چرا هیچ‌کدام جواب نمی‌دهد؟ چون واقعاً مشتری را درک نمی‌کنند. واقعاً نمی‌دانند مشتری چه می‌خواهد یا به چه چیزی نیاز دارد؟ این دو مورد خیلی مهم هستند. آن‌ها نمی‌دانند چطور بیان کنند که محصولشان نیاز و خواسته مشتری را برآورده می‌کند، به شکلی که افراد را تشویق به خرید کند. بیشتر افراد کپی رایتر نیستند و نمی‌خواهند که باشند و بیشتر افراد پول استخدام کپی رایتر حرفه‌ای را ندارند چون نیروهای گرانی هستند.

آیا فقط یک مهارت وجود دارد که موفق‌ترین صاحبان کسب‌وکار را از آن‌ها که شکست می‌خورند، متمایز می‌کند؟ بله! می‌شود فقط به یک مهارت اشاره کرد که کسب‌وکاری را متحول می‌کند یا باعث شکستش می‌شود. هیچ مهارتی نیست که بتواند به‌اندازه کپی رایتینگ برای شما درآمد ایجاد کند.

تقریباً تمام میلیونرهای آنلاین و آفلاین این راز را می‌دانند. بیشتر از محصولاتشان و بیشتر از تکنیک‌هایی که برای ایجاد ترافیک دارند، بیشتر از کمپین‌های ایمیلی و بیشتر از اینکه با چه کسی شریک می‌شوند، بیشتر از این‌ها کپی رایتینگ آن‌ها بوده که ثروتمندشان کرده است. راز ثروت برای تقریباً تمام کسب‌وکارهای موفق آنلاین و آفلاین کپی رایتینگ عالی است..

ری ادواردز مدرس دوره آموزش تبلیغ نویسی حرفه‌ای با بیش از 30 سال سابقه در کپی رایتینگ، محتوای بازاریابی و فروش و کمپین‌های مختلف را برای صدها مشتری نوشته است. ری ادوارد برای شرکت‌های فورچون بیش از 500 متن تبلیغاتی نوشته است. او در این دوره هر قطعه‌ای از پازل که برای درآمد بالای خود و مشتریانش استفاده کرده است را آموزش می‌دهد.

در دوره آموزش تبلیغ نویسی حرفه‌ای با مفهوم کپی رایتینگ آشنا می‌شوید. الگوهای نوشتن متون تبلیغاتی و طریقه نوشتن عناوین مجاب‌کننده را یاد می‌گیرید. جادوی بازاریابی ایمیلی را می‌آموزید. با بولت پوینت‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها آشنا می‌شوید. نحوه ارائه پیشنهادهای وسوسه‌انگیز و تضمین قدرتمند، طریقه نوشتن متون فروش و لانچ محصول را به‌صورت حرفه‌ای می‌آموزید.

دوره آموزش تبلیغ نویسی حرفه‌ای به شما یاد می‌دهد چطور از راز تبلیغ نویسی برای خودتان استفاده کنید و خبر خوب برای کسب‌وکارهای محلی و فیزیکی این است که، به‌اندازه کسب‌وکارهای آنلاین این دوره برایشان نتایج عالی خواهد داشت. این دوره جواب می‌دهد و تفاوت ایجاد می‌کند. وقتی این دوره را به اتمام برسانید با رازهای کپی رایتینگ آشنا می‌شوید.

هر بخش این دوره یک جنبه از کپی رایتینگ را پوشش می‌دهد و نشان می‌دهد چطور از آن مهارت‌ها در کسب‌وکار آنلاین یا آفلاین خود استفاده کنید. این دوره سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما می‌شود. و شما را به‌اندازه 30 سال و 300 هزار دلاری که مدرس این دوره در این سال‌ها برای یادگیری خود پرداخته است، جلو می‌اندازد.

این دوره به شما قدرت می‌دهد که فروشتان را در هر کسب‌وکاری افزایش بدهید و هم‌زمان هزینه تبلیغات و بازاریابی را کاهش دهید. نتیجه این دوره افزایش سود نهایی شماست، پولی که برای شما می‌ماند. این دوره مشکل شما را حل می‌کند به شما یاد می‌دهد چگونه متن‌های مؤثر درباره محصولات و خدماتی که می‌فروشید، بنویسید.

اگر واقعاً می‌خواهید کسب‌وکارتان را راه بیندازید یا کسب‌وکار دیگری داشته باشید یا کسب‌وکار موفقی را موفق‌تر کنید. یکی از اولین چیزهایی که بهتر است یاد بگیرید. مهارت مقدماتی کپی رایتینگ قدرتمند و مؤثر است، این مهارت یک روش سریع پولدار شدن نیست، بلکه یک مهارت جدی کسب‌وکار است که می‌تواند یک درآمد راحت مادام‌العمر برای شما داشته باشد، چه در کسب‌وکار خودتان استفاده کنید یا اینکه در مقابلش پول بگیرید. می‌توانید کسب‌وکارتان را از هرجایی اداره کنید. به کمپین و پروموشن خودتان فکر کنید. متن تبلیغ خود را بنویسید و پلن خود را به سود تبدیل کنید. با یادگیری این مهارت امپراتوری خود را بسازید. و هر جا و هر زمان که می‌خواهید کار کنید.

اگر می‌خواهید مثل بیشتر صاحبان کسب‌وکارها، تقلا کنید و به مسیری که تا به امروز طی کرده‌اید، ادامه دهید، آن مسیر شمارا به جایی نمی‌رساند. شما فقط به یک مهارت نیاز دارید که به شما امکان بدهد هر وقت که می‌خواهید پول دربیاورید. چگونه؟ با نوشتن متن‌های مجاب‌کننده، مهارتی که در این دوره به شما آموزش داده می‌شود.

اساتید دوره

ری ادواردز

ری ادواردز یکی از برترین کپی رایترها و استراتژیست ارتباطات می باشد، او نویسنده کتاب پرفروش «چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم» است.

مایکل هایت، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در رابطه با او میگوید: “ری ادواردز نه تنها یک تبلیغ نویس حرفه‌ای است، بلکه بهترین معلمی است که در این زمینه می‌شناسم. فرقی نمی‌کند که یک محصول می‌فروشید، یا یک سرویس یا یک دیدگاه؛ چون برنامه رِی به شما آموزش‌های لازم را می‌دهد تا بتوانید مشتریان بالقوه خود را به سمت خرید حرکت دهید.”

person
mail