اگر به درون کسبوکارهای موفق نگاه کنید، متوجه میشوید که هدف همه کسبوکارهای موفق بر روی پیدا کردن، جذب و حفظ مشتری، بازاریابی و فروش و خدمت رساندن به مشتری متمرکزشده است، برخلاف عقیده بسیاری از کسبوکارها که هدف خود را به دست آوردن پول زیاد و سودآوری بالا تعریف کردهاند.
سؤالات اصلی در بازاریابی اینها هستند، دقیقاً چه چیزی باید فروخته شود؟، به چه کسی باید فروخته شود؟، چه کسی باید بخرد؟، چه کسی بفروشد؟، روند فروش دقیقاً به چه شکلی است؟. اگر جواب صحیح این سؤالات را ندانید، وارد مسیر غلطی میشوید که اغلب منجر به شکست کسبوکار میشود.
برایان تریسی در دوره بازاریابی جادویی میگوید: " ۸۰ درصد محصولات و خدمات که از امروز تا ۵ سال آینده استفاده میشوند، هنوز اختراع نشدهاند و ۸۰ درصد محصولات و خدماتی که امروز بهطور متداول استفاده میشوند، تا ۵ سال آینده دیگر در بازار نخواهند بود. شرکتها هزینه زیادی را صرف واردکردن محصول به بازار میکنند، ولی اتفاقی که میافتد هرساله ۸۰ درصد آنها ورشکست میشوند".
در بازاریابی جادویی برایان تریسی با مفاهیم بازاریابی و فروش، چگونگی پاسخگویی به سؤالات اصلی بازاریابی، ویژگیهای محصولات و خدمات جدید، ۴ بخش حیاتی در بازاریابی استراتژیک(تخصص، تمایز، تقسیمبندی و تمرکز)، و ویژگیهای مشتری ایدآل آشنا میشوید.
سود نتیجه پیدا کردن و حفظ مشتری به روش مقرونبهصرفه است. سود درنتیجه عملکردهای اصلی مدیریت نوآوری و بازاریابی است، چون فقط کسانی که توانایی جذب و حفظ مشتری دارند، درآمد و جریان نقدینگی مناسب خواهند داشت.
فعالیتهای بازاریابی سبب افزایش آگاهی مشتریان بالقوه میشوند، اینکه شما هستید، چیزی برای ارائه دارید و قادر به برطرف کردن نیاز آنها هستید. یک فرایند بازاریابی موفق میتواند برای کالاها و خدمات تقاضا ایجاد کند، بسیاری از شرکتها به کمک بازاریابی توانستهاند محصولات جدید به بازار عرضه کنند.
مهمترین مهارت کارآفرینها و صاحبان کسبوکار توانایی بازاریابی محصولات و خدماتشان است، یک محصول و خدمت متوسط بهخوبی و با هوشمندی بازاریابی شده، یک خط قرمز روی محصول و خدمت عالی با بازاریابی ضعیف میکشد. متأسفانه اکثر کارآفرینها اصلاً آموزش بازاریابی کسبوکار را ندیدهاند و خوشبختانه مهارتهای بازاریابی قابل یادگیری هستند و دوره بازاریابی جادویی برایان تریسی نیاز شما را به آموزش بازاریابی برطرف میسازد.
بازاریابی جادویی هشتمین دوره از دوره جامع استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی است.
مجموعه استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی شامل ۵۳ دوره آموزشی و در حدود ۲۰ ساعت آموزش ویدئویی تخصصی با دوبله فارسی است که در آن، مجموعهای از روشهای اثبات شده و تکنیکهای عملی برای افزایش سود دهی و فروش و تجارت در یک دوره کامل برای شما ارائه شده است.
-
بازاریابی جادویی