رقابت شدید و فشرده و سرعت تغییرات در بازارها و روند غیرقابلپیشبینی اقتصادی باعث شده تا اهمیت توجه به بازاریابی و فروش بسیار زیاد باشد. همچنین بقا و سودآوری شرکتها در دنیای کسبوکار، درگرو کار دقیق و هوشمندانه واحد بازاریابی و فروش است.
افرادی که بازاریابی و فروش انجام میدهند، با پادشاه کسبوکار یعنی مشتری، ارتباط مستقیمی دارند و جذب و حفظ مشتری و تلاش برای ایجاد مشتری وفادار از دلایل اهمیت بازاریابی و فروش است.
برایان تریسی در دوره بازاریابی و فروش هر چیزی، خاطرنشان میسازد که علت اصلی شکست کسبوکارها، بازاریابی ضعیف و نداشتن توانایی فروش و نبود تحرک در دایره فروش میتواند به دو دلیل باشد، یا محصولات و خدمات زیاد خوب نیستند و یا به خاطر خوب نبودن بازاریابی و فروش است. در مشکل اول باید محصولات و یا خدمات خود را عوض کنید و در مشکل دوم فقط و فقط باید یاد بگیرید چگونه خوب بازاریابی و فروش کنید.
هدف از بازاریابی، غیرضروری کردن فروش و یا آسان کردن آن است، بدین معنی که شما باید مشتریان خود را ازنظر روانی بهجایی برسانید که آماده خریدن باشند.
در دوره بازاریابی و فروش هر چیزی، توسط برایان تریسی با مفاهیم بازاریابی و فروش و تفاوت این دو با یکدیگر آشنا میشوید. یاد میگیرید چگونه برنامه بازاریابی کسبوکار خودتان را با در نظر گرفتن ۴ شاخصه اساسی بنویسید. ۵ قانون که برای فروش هر چیزی لازم دارید و ۵ سؤالی که باید جواب دهید تا بتوانید توجه مشتری را به خودتان جلب کنید را یاد میگیرید.
توانایی شما در استفاده از ۴ بخش مهم برنامه بازاریابی و توانایی شما در پاسخ دادن به سؤالات مهم و اساسی و همچنین توانایی شما در بازاریابی و فروش، عواملی هستند که موفقیت شما را در کسبوکار رقم میزنند و سؤالات و ایدههای این ویدان، به شما کمک میکنند که این کارها را بهتر انجام دهید.
بازاریابی و فروش هر چیزی ششمین دوره از دوره جامع استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی است.
مجموعه استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی شامل ۵۳ دوره آموزشی و در حدود ۲۰ ساعت آموزش ویدئویی تخصصی با دوبله فارسی است که در آن، مجموعهای از روشهای اثبات شده و تکنیکهای عملی برای افزایش سود دهی و فروش و تجارت در یک دوره کامل برای شما ارائه شده است.
-
بازاریابی و فروش هرچیزی