جذب مشتری جدید، بخش مهم و دشوار در بسیاری از رشته های شغلی می باشد. جذب مشتری و حفظ آن، یعنی موفقیت در کسب و کار و بازاریابی. یکی از مهمترین راه های موفقیت و کسب درآمد، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی است.
چه در حوزه فعالیت خود تازه کار هستید، یا اینکه سابقه کسب و کار شما بسیار زیاد باشد، در هر صورت آگاهی از روش های مختلف مشتری یابی به شما کمک می کند تا قیف فروش خود را سریع تر کنید و به طور کلی عملکرد بهتری را در زمینه پیدا کردن مشتری از خود نشان دهید.
در دوره آموزشی جذب مشتری برایان تریسی، رهبر فروش جهان، با انواع روش های جذب مشتری و چگونگی جلب نظر مشتری، مرحله به مرحله آشنا می شوید، همچنین یاد می گیرید چه کارهایی، فروش و سودآوری را افزایش می دهند.
هدف کسب و کار به دست آوردن مشتری است. فروش و درآمد و سود نتیجه جذب مشتریان کافی به روش مقرون به صرفه است. هر تبلیغ، ترویج فروش و بازاریابی، مشتریان بالقوه ای را هدف قرار داده که هزینه جذب از سود حاصل از آنها کمتر و مقرون به صرفه تر باشد.
تبدیل افراد گذری به مشتری، کار بسیار مهمی است. باید از همان اول کار، ارتباط با مشتری را حفظ کنیم. از همان ارتباط اول با مشتری تا فروش و ارسال محصول و رضایت مشتری باید در خدمت مشتری باشیم. تمام مهارت های فروش برای موفقیت در کسب و کار حیاتی است.
در دوره جذب مشتری می آموزید که باید ۵۰ تا ۸۰ درصد وقت خودتان را صرف پیدا کردن مشتری جدید، کنید. هرچه در جذب مشتری جدید، مهارت بیشتری داشته باشید، کسب و کار شما موفق تر و سودآور تر خواهد بود و زودتر میلیونر می شوید.
مهمترین مهارت در فرایند فروش، یعنی مهارت جذب مشتری جدید و حفظ آن، در این دوره توسط برایان تریسی به خوبی آموزش داده شده است و اکنون در دسترس شماست.
جذب مشتری دهمین دوره از دوره جامع استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی است.
مجموعه استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی شامل ۵۳ دوره آموزشی و در حدود ۲۰ ساعت آموزش ویدئویی تخصصی با دوبله فارسی است که در آن، مجموعهای از روشهای اثبات شده و تکنیکهای عملی برای افزایش سود دهی و فروش و تجارت در یک دوره کامل برای شما ارائه شده است.
-
جذب مشتری