مبانی بازاریابی محلی

  • شنبه 29 ارديبهشت 1403
  • 135
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

94 درصد خریداران محلی، جستجوی خود را در اینترنت آغاز می کنند حتی اگر قرار باشد از سر کوچه چیزی بخرند.

به همین خاطر اهمیت حضور دیجیتالی برای کسب و کارهای محلی ، از همیشه بیشتر است.

در این دوره جان جانسچ توضیح می دهد چطور با استفاده از به روز ترین استراتژی های بازاریابی محلی ، کسب و کار خود را معرفی کنید.

بیاموزید چطور یک پروفایل برای کسب و کار خود در گوگل درست کنید، عناوین محصولات خود را در سرویس های محبوبی همچون یلپ و فیبوک قرار دهید، و شروع به تولید محتوای اختصاصی برای مشتریان محلی کنید.

علاوه بر این، بیاموزید چطور با شرکای محلی، رسانه ها و تبلیغ کننده ها کار کنید و بیشترین استفاده را از بودجه بازاریابی خود ببرید.

عناوین عبارتند از:

  • درست کردن پروفایل کسب و کار در گوگل
  • اضافه کردن عناوین محصولات به دایرکتوری هایی مثل یلپ و فیسبوک
  • درست کردن صفحات خدمات و محتوای جمعی
  • سرمایه گذاری روی شرکای بازاریابی محلی
  • استفاده از رسانه های محلی
  • تبلیغات محلی

درس های دوره
  • آنچه در این دوره خواهید دید

  • بازاریابی محلی الان در چه وضعیتیه؟

  • اصول کاربردی

  • پیشرفته Google My Business

  • سرچ صوتی برای بیزینس های محلی

  • گوگل سرچ کنسول

  • داده ی بد = تجربه ی بد

  • Yelp, Facebook, و بازدیدها

  • راهنماهای نامحسوس

  • پیج های خدمات محلی

  • پیج هایی برای تبلغات

  • سرمایه اجتماعی

  • شرکای استراتژیک برای بازاریابی

  • شرکت در امور خیریه

  • گسترش شبکه ی محلی

  • تبلیغات گوگل

  • سیر خریداران فیس بوک

  • تبلیغات خدمات محلی

  • قدم های بعدی

دیدگاه کاربران (0)
112٬000تومان
  • 19ویدیو
  • 0فایل
  • 43دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس جان جانسچ
  • تعداد درس‌ها 7 درس
  • زمان دوره 43 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی