شما میتوانید تحصیلکرده، باهوش و بااستعداد باشید، فرصتهای خیلی زیادی برای موفقیت داشته باشید، ولی اگر نتوانید زمان خودتان را مدیریت کنید، نمیتوانید از آن استفاده کنید. مثل این میماند که همه قطعات یک ماشین زیبا را در یک گاراژ دارید ولی نمیتوانید آنها را سرهم کنید و یک ماشین زیبا بسازید. ولی اگر یاد بگیرید که زمان خودتان را مدیریت کنید، میتوانید نتایج خود را دو و یا سه برابر کنید.
امروز چه موقعیتی در زندگی دارید؟ اولازهمه کلی کار باید انجام دهید، وقت کمی دارید. دوم حجم کاری و مسئولیتهایتان در حال افزایش است و کم نمیشوند و سوم هیچوقت فرصت نمیکنید همهکارهایتان را انجام دهید. مدیریت زمان برای افزایش بهرهوری یعنی تلاش برای کنترل کردن و اختصاص دادن منابع زمانی محدود به کارهای گوناگون. برای عقب نماندن از سرعت دیوانهوار زندگی مدرن باید با مدیریت زمان برای افزایش بهرهوری آشنا باشیم و سعی کنیم از زمان محدودی که داریم بهترین استفاده را ببریم.
خبر خوب این است که مدیریت زمان، مهارتی است که با آموزش و تمرین و تکرار میتوان یاد گرفت. ولی مهارتهای کلیدی مدیریت زمان نیاز به تمرین دارند و بارها و بارها آن را تکرار کنید تا تبدیل به عادت شوند.
در دوره مدیریت زمان برای موفقیت در کسبوکار، برایان تریسی، رهبر موفق جهان در کسبوکار، ابتدا از ضرورت و اهمیت مدیریت زمان در زندگی و کسبوکار سخن میگوید، سپس ایدههایی برای دو برابر کردن بهرهوری و همزمان سادهسازی زندگی به شما یاد میدهد. آنچه در این دوره میآموزید عبارتاند از: تکنیکهایی مدیریت زمان، هفت مرحله تعیین اهداف، تکنیکهای دو برابر کردن بهرهوری در کار، تکنیکهای غلبه بر به تعویق انداختن کارها، 7 کلید عملکرد بهتر در مدیریت زمان، 7 راز برای بیشتر کار انجام دادن و بهرهوری بیشتر
کسی از شما باهوشتر و بهتر نیست، خیلی از افرادی که اوضاع بهتری نسبت به شما دارند، هوش و تحصیلات کمتری از شما دارند، فقط از زمان خودشان بهتر استفاده میکنند. توانایی شما برای اینکه زمان خود را بهخوبی مدیریت کنید، یکی از مهارتهای حیاتی برای موفقیت در زندگی شماست. خیلی حیاتی و مهم است چون اگر نتوانید زمان خودتان را مدیریت کنید، نمیتوانید هیچ کاری انجام دهید. در خصوص همه افراد موفق گفته میشود که آنها خیلی منظم هستند. همه افراد موفق نتایج بهتر و بیشتری را در مدتزمان کمتر به دست میآورند و افراد ناموفق مخالفشان هستند.
مدیریت زمان برای افزایش بهرهوری مسئولیتی شخصی است، ولی شرکتها و مدیران نیز میتوانند نقش مفیدی در رسیدن به این هدف داشته باشند. شرکتهایی که کارکنان آنها برنامهریزی و مدیریت زمان مؤثری دارند، از شرکتهای رقیبی که کارکنانشان بهراحتی زمان خود را هدر میدهند، پیشی میگیرند. بنابراین مدیریت زمان و استفاده درست از آن، ویژگی مهمی است که هم بر زندگی شخصی و هم بر زندگی حرفهای تأثیر میگذارد. یادتان باشد شکست یک انتخاب نیست.
مدیریت زمان برای موفقیت در کسب و کار پنجاه و سومین دوره از دوره جامع استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی است.
مجموعه استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی شامل ۵۳ دوره آموزشی و در حدود ۲۰ ساعت آموزش ویدئویی تخصصی با دوبله فارسی است که در آن، مجموعهای از روشهای اثبات شده و تکنیکهای عملی برای افزایش سود دهی و فروش و تجارت در یک دوره کامل برای شما ارائه شده است.
-
مدیریت زمانتان