در حال حاضر بسیاری از بنگاههای اقتصادی در شرایط پراز ریسک و متغیری هستند و با رقابت بسیار زیاد و سهم بازارهای بسیار نزدیک مواجه هستند. امروزه نسبت به گذشته رقابت بیشتری برای پول، مشتری و عدم اطمینان در کار وجود دارد. شما برای گذر از عدم ثبات اقتصادی، از چه استراتژیهایی برای افزایش جریان درآمد و سودآوری در کسب و کار استفاده میکنید؟
بسیاری از کسبوکارها به دلیل فروش بالا موفق میشوند، اگر فروش و کسب درآمد و نقدینگی بالا باشد، به راحتی میتوان از دوران عدم ثبات اقتصادی گذر کرد. بنابراین باید راههای بیشتر و بهتر و موثرتری برای جذب مشتریان خود پیدا کنید.
در این ویدان، برایان تریسی یکی از اساتید مطرح دنیا در زمینه رهبری، تکنیکهای کاملا کاربردی و ثابت شدهای، برای افزایش فروش و سودآوری در کسب و کار را آموزش میدهد.
در این دوره از برایان تریسی یاد خواهید گرفت، چگونه اهداف کسب و کارتان را مشخص کنید. چگونه نوآوری و بازاریابی داشته باشید. چگونه مشکلات کسب و کارتان را حل کنید و تصمیم گیری کنید. چگونه کارهایتان را الویت بندی کنید. همچنین یاد خواهید گرفت توجه و تمرکز و منابع خود را صرف چه کارهایی بکنید، چگونه عملگرا باشید و در نهایت نتیجه بگیرید.
نوآوری و بازاریابی از اصلی ترین کارها برای کسب و کار است . که در اینجا با پنج نکته درباره نوآوری و بازاریابی که باید همیشه به آنها توجه کرد ، آشنا می شوید. نوآوری و بازاریابی کلید ایجاد مشتری جدید، تشویق به خرید دوباره و پیشنهاد شما به مشتری جدید هستند.
هر مهارتی که برای رسیدن به اهداف کسب و کارتان لازم دارید، یادگرفتنی است. اگر هدف کسب و کار شما افزایش فروش، سودآوری، افزایش جریان نقدینگی و یا توسعه مالی باشد، با این دوره یاد میگیرید. فقط کافی است آموزهها را به کار ببندید و منتظر نتایج چشمگیر آن باشید.
مجموعه استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی شامل ۵۳ دوره آموزشی و در حدود ۲۰ ساعت آموزش ویدئویی تخصصی با دوبله فارسی است که در آن، مجموعهای از روشهای اثبات شده و تکنیکهای عملی برای افزایش سود دهی و فروش و تجارت در یک دوره کامل برای شما ارائه شده است.
این قسمت بخش اول این دوره جامع استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی است.
-
معرفی استراتژیهای افزایش سود