مبانی بازاریابی محلی

7
درس
19
فایل
44
دقیقه
59000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
بازاریابی محلی بهترینه
1:05 - 4.4 مگابایت
play_arrow
بازاریابی محلی الان در چه وضعیتیه؟
1:27 - 6.2 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

پروفایل در گوگل مای بیزینس

play_arrow
اصول کاربردی
3:29 - 14.7 مگابایت
play_arrow
پیشرفته Google My Business
2:52 - 11.9 مگابایت
play_arrow
سرچ صوتی برای بیزینس های محلی
1:38 - 6.7 مگابایت
play_arrow
گوگل سرچ کنسول
3:28 - 14.4 مگابایت

دایرکتوری ها و ارجاعات

play_arrow
داده ی بد = تجربه ی بد
2:02 - 8.2 مگابایت
play_arrow
Yelp, Facebook, و بازدیدها
2:53 - 12.1 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
راهنماهای نامحسوس
1:33 - 6.2 مگابایت

محتوای جمعی

play_arrow
پیج های خدمات محلی
3:24 - 14.1 مگابایت
play_arrow
پیج هایی برای تبلغات
1:25 - 6 مگابایت
play_arrow
سرمایه اجتماعی
1:36 - 6.6 مگابایت

دسترسی جمعی به مخاطب

play_arrow
شرکای استراتژیک برای بازاریابی
1:39 - 6.9 مگابایت
play_arrow
شرکت در امور خیریه
1:47 - 7.4 مگابایت
play_arrow
گسترش شبکه ی محلی
2:26 - 9.8 مگابایت

تبلیغات

play_arrow
تبلیغات گوگل
4:41 - 19.6 مگابایت
play_arrow
سیر خریداران فیس بوک
3:36 - 15 مگابایت
play_arrow
تبلیغات خدمات محلی
2:25 - 10.11 مگابایت

جمع بندی

play_arrow
قدم های بعدی
00:38 - 2.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

94 درصد خریداران محلی، جستجوی خود را در اینترنت آغاز می کنند حتی اگر قرار باشد از سر کوچه چیزی بخرند.

به همین خاطر اهمیت حضور دیجیتالی برای کسب و کارهای محلی ، از همیشه بیشتر است.

در این دوره جان جانسچ توضیح می دهد چطور با استفاده از به روز ترین استراتژی های بازاریابی محلی ، کسب و کار خود را معرفی کنید.

بیاموزید چطور یک پروفایل برای کسب و کار خود در گوگل درست کنید، عناوین محصولات خود را در سرویس های محبوبی همچون یلپ و فیبوک قرار دهید، و شروع به تولید محتوای اختصاصی برای مشتریان محلی کنید.

علاوه بر این، بیاموزید چطور با شرکای محلی، رسانه ها و تبلیغ کننده ها کار کنید و بیشترین استفاده را از بودجه بازاریابی خود ببرید.

عناوین عبارتند از:

  • درست کردن پروفایل کسب و کار در گوگل
  • اضافه کردن عناوین محصولات به دایرکتوری هایی مثل یلپ و فیسبوک
  • درست کردن صفحات خدمات و محتوای جمعی
  • سرمایه گذاری روی شرکای بازاریابی محلی
  • استفاده از رسانه های محلی
  • تبلیغات محلی

اساتید دوره

جان جانسچ

جان جانسچ مشاور بازاریابی، سخنران و نویسنده‌ی پرفروش این کتاب‌ها است: داک تپ مارکتینگ: کارآمدترین راهنمایی‌های دنیا برای بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک، فروش داک تپ: مثل یک بازاریاب فکر کن- مثل یک سوپراستار بفروش، محرکِ متعهد: کاری کنید دنیا ارزشش را داشته باشد، و محرک مراجعه: به کسب‌وکارتان یاد دهید تا خودش بازاریابی کند.
جان بنیان‌گذارِ سیستم داک تپ مارکتینگ و شبکه‌ی مشاوره‌ی بازاریابی داک تپ است که به مشاوران بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک در سراسر جهان آموزش می‌دهد و به آن‌ها مدرک اعطا می‌کند. به‌علاوه، او همیشه به مسئولان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مشاوره می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند برنامه‌های بازاریابی‌شان را تدوین کنند و بازاریابی سازمان‌یافته‌ای را ایجاد کنند که مسیر را برای رشدِ مداوم هموار می‌کند.
هافینگتون پست جان را یکی از صد نفری می‌داند که حتماً باید در توئیتر فالو شوند، و فوربز بازاریابی داک تپ را در فهرست 100 سایت برتر کارآفرینی قرار داده است. وبلاگِ او یکی از وبلاگ‌های محبوب فوبز برای بازاریابی و کسب‌وکارهای کوچک است، و Fast Company پادکست او، یکی از 10 بازاریابی برتر در iTunes، را از چیزهایی می‌داند که «حتما باید گوش داد».
او در زمینه بازاریابی با American Express OPEN Forum همکاری می‌کند و یکی از محبوب‌ترین برگزارکنندگان ورک‌شاپ و وبینار برای سازمان‌هایی، مانند امریکن اکسپرس، Intuit، وریزون، اچ‌پی و Citrix است. اقداماتِ عملی جان در کسب‌وکارهای کوچک منبعی برای نشریاتی مانند وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و CNNMoney است.

person
mail