مبانی بازاریابی محلی

94 درصد خریداران محلی، جستجوی خود را در اینترنت آغاز می کنند حتی اگر قرار باشد از سر کوچه چیزی بخرند.

به همین خاطر اهمیت حضور دیجیتالی برای کسب و کارهای محلی ، از همیشه بیشتر است.

در این دوره جان جانش توضیح می دهد چطور با استفاده از به روز ترین استراتژی های بازاریابی محلی ، کسب و کار خود را معرفی کنید.

بیاموزید چطور یک پروفایل برای کسب و کار خود در گوگل درست کنید، عناوین محصولات خود را در سرویس های محبوبی همچون یلپ و فیبوک قرار دهید، و شروع به تولید محتوای اختصاصی برای مشتریان محلی کنید.

علاوه بر این، بیاموزید چطور با شرکای محلی، رسانه ها و تبلیغ کننده ها کار کنید و بیشترین استفاده را از بودجه بازاریابی خود ببرید.

عناوین عبارتند از:

  • درست کردن پروفایل کسب و کار در گوگل
  • اضافه کردن عناوین محصولات به دایرکتوری هایی مثل یلپ و فیسبوک
  • درست کردن صفحات خدمات و محتوای جمعی
  • سرمایه گذاری روی شرکای بازاریابی محلی
  • استفاده از رسانه های محلی
  • تبلیغات محلی
7
درس
19
فایل
44
دقیقه
59000 تومان

اساتید دوره

جان جانسچ

جان جانسچ مشاور بازاریابی، سخنران و نویسنده‌ی پرفروش این کتاب‌ها است: داک تپ مارکتینگ: کارآمدترین راهنمایی‌های دنیا برای بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک، فروش داک تپ: مثل یک بازاریاب فکر کن- مثل یک سوپراستار بفروش، محرکِ متعهد: کاری کنید دنیا ارزشش را داشته باشد، و محرک مراجعه: به کسب‌وکارتان یاد دهید تا خودش بازاریابی کند.
جان بنیان‌گذارِ سیستم داک تپ مارکتینگ و شبکه‌ی مشاوره‌ی بازاریابی داک تپ است که به مشاوران بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک در سراسر جهان آموزش می‌دهد و به آن‌ها مدرک اعطا می‌کند. به‌علاوه، او همیشه به مسدولان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مشاوره می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند برنامه‌های بازاریابی‌شان را تدوین کنند و سیسان‌های بازاریابی سازمان‌یافته‌ای را ایجاد کنند که مسیر را برای رشدِ مداوم هموار می‌کند.
هافینگتون پست جان را یکی از صد نفری می‌داند که حتماً باید در توئیتر فالو شوند، و فوربز بازاریابی داک ثپ را در فهرست 100 سایت برتر کارآفرینی قرار داده است. وبلاگِ او یکی از وبلاگ‌های محبوب فوبز برای بازاریابی و کسب‌وکارهای کوچک است، و Fast Company پادکست او، یکی از 10 بازاریابی برتر در iTunes، را از چیزهایی می‌داند که «حتما باید گوش داد».
او در زمینه بازاریابی با American Express OPEN Forum همکاری می‌کند و یکی از محبوب‌ترین برگزارکنندگان ورک‌شاپ و وبینار برای سازمان‌هایی، مانند امریکن اکسپرس، Intuit، وریزون، اچ‌پی و Citrix است. اقداماتِ عملی جان در کسب‌وکارهای کوچک منبعی برای نشریاتی مانند وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و CNNMoney است.

person
mail